آخرین خبر از شرایط بیراوند؛ غیبت او در بازی با النصر قطعی شد؟

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، خلاف ادعای بعضی رسانه ها مبنی بر قطعی شدن غیبت علیرضا بیرانوند در بازی با النصر، به نظر می رسد این دروازه بان با شرایط بسیار سخت خودش را برای این بازی بزرگ آماده خواهد نمود.

آخرین خبر از شرایط بیراوند؛ غیبت او در بازی با النصر قطعی شد؟

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا عصر دیروز بود که خبر غیبت قطعی علیرضا بیرانوند شوک تازه ای را به طرفداران پرسپولیس وارد کرد. بعضی رسانه ها مدعی شدند غیبت بیرو در بازی با النصر قطعی شده و قرار است یکی از دو دروازه بان جوان پرسپولیس مقابل رونالدو و دیگر غول های النصر صف آرایی کند.

این خبر در حالی که طرفداران پرسپولیس در اوج هیجان بابت منتفی شدن یا جذب مهاجم خارجی بودند، سروصدای زیادی به پا کرد. هرچند که پس از گذشت دقایقی تعیین شد هنوز هیچ اتفاق جدیدی در خصوص بیرو رخ نداده که غیبتش را در بازی با النصر قطعی نموده باشد.

آخرین خبرهای دریافتی در خصوص شرایط و شرایط بیرانوند این است که روند درمانی او با تزریق بافت سلول ادامه داشته و قرار است پرتو درمانی خود را نیز تا سه روز آینده ادامه دهد تا مراحل بازپروری خود را با توجه به مدت زمان به جای مانده تا بازی با النصر تکمیل کند. هرچند که درنهایت بیرانوند باید با قرص و آمپول مقابل رونالدو و هم تیمی هایش صف آرایی کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین خبر از شرایط بیراوند؛ غیبت او در بازی با النصر قطعی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از شرایط بیراوند؛ غیبت او در بازی با النصر قطعی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید