ارسال تجهیزات پیشگیری از حریق و دفاع شخصی جنگلبانان به استان ها،به زودی

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور پیشگیری از حریق را از مهمترین اقدامات حفاظتی برشمرد و اظهار داشت: در سال جدید باید کوشش کنیم که با اقدامات پیشگیرانه، کمترین میزان حریق در عرصه های منابع طبیعی رخ دهد و انتظار داریم سازمان حفاظت محیط زیست در مناطق چهارگانه و مجریان طرح های منابع طبیعی در محدوده اراضی تحت اختیار، اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی را پیش بینی و اجرا نمایند.

ارسال تجهیزات پیشگیری از حریق و دفاع شخصی جنگلبانان به استان ها،به زودی

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا دکتر مسعود منصور در نشست ویدئوکنفرانسی مدیران ستادی و استانی بر استفاده از تمامی ظرفیت های سازمان برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی کشور تأکید کرد و گفت: با اجرای طرح 9 در 99 اتفاقات و عملکردهای جهشی خوبی را در سال 1399 شاهد بودیم. به عنوان مثال مجموع ذخیره گاه های شناسایی شده از سال 1372 تا 1398 حدود 430 هزار هکتار بود اما تنها در سال 1399 بیش از 480 هزار هکتار ذخیره گاه شناسایی شد.

رئیس سازمان جنگل ها با بیان اینکه در سال جدید با تمام قوا از عرصه های منابع طبیعی کشور محافظت می کنیم، اظهارکرد: به منظور افزایش توان حفاظتی، به زودی ارسال تجهیزات پیشگیری از حریق و دفاع شخصی جنگلبانان به استان ها شروع می گردد و امیدواریم در سال جدید پوشش رادیویی دیجیتالی عرصه های منابع طبیعی کشور به 85 درصد افزایش یابد و شبکه بی سیم را توسعه دهیم.

وی ضمن تشکر از توجه دولت و مجلس به اعتبارات منابع طبیعی و آبخیزداری در سال 1400 گفت: شاهد افزایش خوبی در اعتبارات بخش های مختلف منابع طبیعی و آبخیزداری هستیم. به عنوان مثال در بخش حفاظت و حریق میزان اعتبارات بیش از 2 برابر سال گذشته در نظر گرفته شده است و انتظار می رود با نظارت و هزینه کرد بهینه، اقدامات و اتفاقات خوبی در سال 1400 رقم بخورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، وی هماهنگی، نظارت، کنترل، پاکدستی و پاسخگویی را از محورهای اساسی فعالیت مدیران منابع طبیعی بر شمرد و اظهارکرد: احترام به ارباب رجوع باید مورد توجه مدیران باشد و همواره در دسترس مردم باشند و حرف آنان را بشنوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ارسال تجهیزات پیشگیری از حریق و دفاع شخصی جنگلبانان به استان ها،به زودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال تجهیزات پیشگیری از حریق و دفاع شخصی جنگلبانان به استان ها،به زودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید