برترین سواحل کارائیب ، هیجان را در سفر به کارائیب تجربه کنید!

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، اگر روی نقشه دنبال یک جای مناسب برای گشت و گذار و داشتن یک تعطیلات مناسب می گشت، خوب است بدانید که بخشی از بهشت در جایی است که در ادامه به آن اشاره می کنیم! شن های زیبا، آب شفاف و فیروزه ای و سواحل بسیار دلربا در سفر به کارائیب ... چه چیزی بهتر از این ها؟! در ادامه به 18 مورد از برترین جاهایی که می توان در برترین سواحل کارائیب و در سفر به کارائیب به آنها کرد اشاره می کنیم:

برترین سواحل کارائیب ، هیجان را در سفر به کارائیب تجربه کنید!

1. Varadero، کوبا

چرا در سفر به کارائیب و گردش در برترین سواحل کارائیب این مکان را در لیست قرار دادیم: خوش بختانه به لطف تحریم ها (یا متاسفانه !) ، سواحل کوبا یکی از زیباترین سواحلی است که در کارائیب می شناسیم. ساحل کوبا، با آب شفاف و شن های خوش رنگ از برترین و البته کم رفت و آمد ترین سواحلی است که می شناسیم. وارادرو یکی از برترین منطقه ها کوبا است که با دارا بودن 10 مایل خط ساحلی و هتل های بسیار ، دیگر سواحل این منطقه را نیز ساپورت مالی می نماید.امتیاز: امتیاز این ساحل در سفر به کارائیب و گردش در برترین سواحل کارائیب نسبت به دیگر سواحل، وجود غارها و صخره های دست نخورده و زیبا می باشد.

2. ساحل Maho در Sint Maarten

در سفر به کارائیب چرا این ساحل را در لیست قرار دادیم: روی این ساحل هواپیما در مقابل چشمان شما فرود می آید و می توانید از نزدیک ترین فاصله ممکن، یک هواپیما را ببینید و صدای آنرا بشنوید. این زیبایی غیر سنتی به شما یک تجربه منحصر به فرد در جهان را می دهد.امتیاز: در هر دو طرف ساحل دو بار وجود دارد که در هر دو می توانید صحنه زیبای غروب آفتاب را در سفر به کارائیب و گردش در برترین سواحل کارائیب به تماشا بنشینید.

3. خلیج سفید در جاست ون دیک، جزایر ویرجین بریتانیا

چرا این ساحل در سفر به کارائیب را در لیست قرار دادیم: خلیج سفید در جاست ون دیک یکی از 25 خلیج زیبا در جهان طبقه شده است. اما در جزایر ویرجین بریتانیا، این نیز ساحل یکی از سواحل ، با آسان ترین دسترسی به بارها، رستوران ها، و فعالیت های تفریحی و امکانات سیاحتی و مسافرتی است. از برترین نوع، گشت و گذار در ماسه ها را می توانید در این ساحل در سفر به کارائیب و گردش در برترین سواحل کارائیب تجربه کنید.امتیاز: یکی از بارهای موجود در این منطقه، Soggy Dollar می باشد. جایی که در آن اتفاقات جالبی برای شما خواهد افتاد!

4. Playa Negra در پورتوریکو

در سفر به کارائیب و گردش در برترین سواحل کارائیب چرا این ساحل را در لیست قرار دادیم: این ساحل و منظره ها آن تقریبا از تمام چشم ها دور است و باید برای دسترسی به آن پیاده روی کنید. این ساحل، یک ساحل شنی و ماسه ای در ساحل پورتوریکو است که دارای آتشفشان های زیادی می باشد. وجود آتشفشان در این منطقه، زیبایی خاصی به آن بخشیده و برای کسانی که اهل ماجراجویی و هیجان هستند، بسیار مناسب است.امتیاز: ماسه سیاه در واقع رسوبات سنگ های آتشفشانی است. هنگام بارندگی، این سنگ ها شسته می شوند و رنگ های بسیار زیبایی را از خود نشان می دهند. در هنگام شسته شدن این سنگ ها، می توان رنگ سیاهِ متالیکِ واقعی را در این ساحل دید!

5. ماراکاس در Trinidad

چرا این ساحل را در لیست قرار دادیم: در این ساحل همانطور که می توانید به دریا بروید، در ساحل قدم بزنید و یا در صخره های این ساحل در سفر به کارائیب و گردش در برترین سواحل کارائیب گشت و گذار کنید؛ می توانید به کوه نوردی نیز بروید و از تماشا جنگل های مملو از درخت در این ساحل نیز لذت ببرید. در حقیقت وجود این ساحل در این منطقه، باعث ایجاد یک تعادل بسیار جالب بین آب، جنگل و طبیعت شده است.امتیاز: در هنگام مسافرت به این ساحل، از رستوران Richard می توانید انواع غذاهای خوشمزه محلی، ترشیجات و بعلاوه غذای مخصوص منطقه توباگو مصرف نموده و لذت ببرید. یکی از غذاهای حیرت انگیز این رستوران، کوسه است. بله کوسه! این کوسه بصورت سرخ شده طبخ می گردد و طعم بسیار جالبی دارد. خوردن این غذا، یقیننا برای شما یک تجربه بسیار متفاوت و تکرار نشدنی خواهد بود.

6. جزیره Buck در Saint Croix

چرا این ساحل را در لیست قرار دادیم: Saint Croix یکی از پرجمعیت ترین جزایر این منطقه می باشد، اما اگر واقعا بخواهید تجربه تنها بودن در یک جزیره بیابانی را تجربه کنید، 30 دقیقه با قایق از سرزمین اصلی سنت کرویس فاصله بگیرید. این مکان یکی از برترین نقاط برای غواضی می باشد. بعلاوه اگر آب و هوا مناسب باشد، می توانید در حوالی این منطقه و در صخره های زیبای آن کوه نوردی و صخره نوردی کنید.امتیاز: در سال 2017 و در طوفان معروف این سال ، مقدار بسیار زیادی شن وماسه به وسیله باد به این منطقه آورده شد، که باعث بوجود آمدن سواحل تازه و زیبایی شده است. پس از این طوفان، گردشگران بیشتری نیز نسبت به قبل به تماشا این سواحل تازه بوجود آمده می آیند.

7. Baths در ویرجین گوردا

چرا این ساحل در سفر به کارائیب و گردش در برترین سواحل کارائیب را در لیست قرار دادیم: این منطقه، یک منظره بسیار زیبا از سنگ های غول پیکر و آتشفشان وجود دارد. در این منطقه، چندین استخر آب گرم نیز از دل زمین به بیرون زده که باعث بوجود آمدن منظره های بسیار دلنشین شده است.امتیاز: اگر تماشا تخته سنگ های غول پیکر و سنگ های بزرگ در یک منطقه ساحلی برایتان زیاد مجذوب نماینده نیست، پیاده روی در شن و ماسه های زیبا و نرم و تماشا آب فیروزه ای رنگ و زیبا و استفاده از آب و هوای بسیار خوب، قطعا شما را سر حال می نماید.

8. Playa Coson در جمهوری دومینیکن

در سفر به کارائیب و گردش در برترین سواحل کارائیب چرا این ساحل را در لیست قرار دادیم: برترین سواحل در جمهوری دومنیکن در شمال این منطقه واقع شده است. Playa Coson یکی از آنهاست. از دراماتیک ترین سواحل این منطقه محلی است که El Coson می نامند. در این ساحل که یکی از برترین هاست، با خیال راحت می توانید خوش بگذرانید.امتیاز: حتما از پیاده روی طولانی د جنگل ساحلی از شهر Las Terrenas را نباید فراموش کنید. سفر به این منطقه از خاطرات به یاد ماندنی در فکر شما خواهد بود.

9. ساحل Seven Mile در جامائیکا

چرا این ساحل را در لیست قرار دادیم: این منطقه دارای یک خط ساحلی طولانی و بسیار زیباست. مردم محلی این ساحل را بنا گذاری کردند و خود باعث زیبایی و مجذوب نمایندهیت دو چندان آن شدند.امتیاز: کوهستان Negril Cliffs در این منطقه واقع شده و با بالا رفتن از این کوهستان در سفر به کارائیب و گردش در برترین سواحل کارائیب می توانید منظره های بسیار زیبایی را از سراسر منطقه کارائیب تماشا کنید.

10. خلیج گریس

چرا این ساحل را در لیست قرار دادیم: صادقانه بگوییم، شما می توانید هر ساحل در دو منطقه Turks و Caicos را در لیست برترین ها در منطقه کارائیب قرار دهید، اما ستاره فیروزه ای و درخشان این منطقه، جزیره Grace Bay است. این مکان در سفر به کارائیب و گردش در برترین سواحل کارائیب برترین جا برای غواصی در ساحل بوده و دارای امکانات بسیار زیاد و مناسب برای اقامت می باشد.امتیاز: اگر با تفریحات آبی سرگرم نمی شوید، به پارک و باغ های مرجانی این خلیج بروید و اعماق زمین را به عمق 80 فوت ببنید.

11. خلیج Trunk در St. John

این خلیج، دارای یکی از زیباترین سواحل شنی و ماسه ای در پارک ملی جزایر ویرجین است. این منطقه بدون توسعه و امکانات مصنوعی، به گردشگران اجازه می دهد تا یکی از طبیعی ترین و دست نخورده ترین سواحل منطقه کارائیب را دیده و در آن گشت و گذار نمایند.امتیاز: با وجود اینکه صد ها کشتی تفریحی در سال مسافران زیادی را به این منطقه می آورند، اما در زمان هایی که این ساحل شلوغ نیست و مشتریان کمی دارد، می توانید از سکوت آن و طبیعت زیبا و بکر آن، لذت ببرید.

12. ساحل ایزوما در باهاما

چرا این ساحل در سفر به کارائیب و گردش در برترین سواحل کارائیب را در لیست قرار دادیم: Exuma دارای زیبایی های خاص است. در عین این که در این جزیره هیچ گونه امکانات هتل و اقامتی در واقع نشده، می توانید در نهایت آرامش، خط ساحلی این منطقه را پیاده روی کنید و از سکوت آن لذت ببرید.امتیاز: یک پیاده روی کوتاه مدت و تماشا جزر و مد این دریا به چشم، می تواند از زیباترین تجربه های شما در عمرتان باشد.

13. خلیج Horseshoe در برمودا

چرا این ساحل را در لیست قرار دادیم: بله، ما متوجه هستیم که برمودا از لحاظ فنی در کارائیب نیست اما به مقدار کافی نزدیک است، نه؟! این ساحل در سفر به کارائیب و گردش در برترین سواحل کارائیب ، ترکیبی از شن و ماسه صخره ای و سنگ آهک است، یعنی چیزی که در جای دیگر مشاهده نمی کنید.امتیاز: زمانی که کشتی های تفریحی به این منطقه می آیند، این ساحل با ازدحام مسافران شلوغ و پر سر و صدا می گردد. با پیاده روی به سمت Port Royal Cove یا Peel Rock Cove می توانید خود را از جمعیت جدا نموده و بطور مستقل از این ساحل لذت ببرید.

14. جزیره گراند آنس در گرانادا

چرا این ساحل را در لیست قرار دادیم: این یک ساحل و جزیره بسیار زیبا با آب های فیروزه ای و شفاف و شن های و ماسه های سفید رنگ است. این ساحل، محبوب ترین ساحل در گرانادا می باشد. این ساحل پر از رستوران و بار های مختلف می باشد. بنابراین اگر خورشید خیلی گرم باشد، می توانید در سایه یکی از این رستوران ها، با نوشیدن یک نوشیدنی خنک، گلوی خود را تازه کنید.امتیاز: این ساحل یکی از برترین مکان ها برای غواضی است. بعلاوه یک کشتی کروز در این منطقه و در عمق 600 فوتی غرق شده که به عنوان تایتانیک کارائیب شناخت می گردد!

15. ساحل Seven Mile در Grand Cayman

چرا این ساحل را در لیست قرار دادیم: این ساحل، نسخه آرامتر و قابل دسترس تر از پسر عموی معروف خود در جامائیکا می باشد. این ساحل پر از هتل های لوکس و زیبا می باشد. نگران سکونت در این ساحل بزرگ نباشید. تمام آنرا با خیال راحت بگردید، هر جا که خسته شدید، حتما یک هتل گیرتان می آید!امتیاز: در ماه می، یک کارناوال به نام Botabanno در قالب راهپیمایی در طول ساحل در این منطقه برگزار می گردد. بنابراین شما می توانید به این جشن بپیوندید و شبی به یاد ماندنی را در کارائیب سپری کنید.

16. خلیج Mullet در St. Maarten

چرا این ساحل را در لیست قرار دادیم: اگر چه با هواپیما، تنها چند دقیقه از فرودگاه تا این جزیره فاصله است، اما بنظر دور افتاده می آید. شن و ماسه های این ساحل بسیار تماشای هستند. مرجان های این ساحل نیز از خوش رنگ ترین مرجان های منطقه می باشند. کلونی های رنگی بوجود آمده از این منظره ها، سوژه های بسیار مناسبی برای عکس برداری می باشند.امتیاز: این ساحل، تنها 5 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد. اگر می خواهید از هیاهو و شلوغی ساحلِ نزدیک این منطقه، یعنی Maho Beach فرار کنید. ساحل آرام Mullet در انتظار شماست.

17. خلیج سفید در جاست ون دیک، جزایر ویرجین بریتانیا

چرا این ساحل را در لیست قرار دادیم: تا زمانی که پای انسان های زیادی به این منطقه باز نگردد، این ساحل پراز شن و ماسه ها بسیار زیبا می باشد. بعلاوه تپه های زیبا و روشنی نیز در Jost Van Dyke در همین منطقه قرار دارند. این منطقه دارای یک زیبایی طبیعی است که قطعا از تماشا آن به وجد می آیید. در این منطقه، رستوران ها، هتل ها و بار های مختلفی نیز وجود دارند.امتیاز: یکی از بارهای موجود در این منطقه، Soggy Dollar می باشد. جایی که در آن اتفاقات جالبی برای شما خواهد افتاد!

18. ساحل Flamenco در پورتوریکو

چرا این ساحل را در لیست قرار دادیم: این ساحل کم هوادار، یک ساحل با شن ها و ماسه های بسیار تماشای می باشد. این ساحل پر از لاک پشت های غول پیکر و عجیب و غریب می باشد.امتیاز: با سوار شدن به کشتی های کروز و آمدن به اینجا، می توانید از چندین جزیره با هم تماشا کنید و نهایت لذت را ببرید.

19. ساحل Eagle در آروبا

چرا این ساحل را در لیست قرار دادیم: بیابان های پرجمعیت آروبا ممکن است برای همه مناسب نباشد، اما این ساحل، یکی از زیباترین غروب های آفتاب را دارد. چرا که خورشید در پشت تپه های شنی غروب می نماید و منظره بی بدیلی بوجود می آید.امتیاز: Eagle Beach پر از درختان Fofoti می باشد که در کمتر جایی دیده می شوند.

منبع: همگردی

به "برترین سواحل کارائیب ، هیجان را در سفر به کارائیب تجربه کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سواحل کارائیب ، هیجان را در سفر به کارائیب تجربه کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید