ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان ، برنامه یحیی برای خط حمله سرخ ها

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، پرسپولیس امروز در رقابت های لیگ برتر میزبان تیم پیکان در استادیوم آزادی است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان ، برنامه یحیی برای خط حمله سرخ ها

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا آنلاین، تیم های پرسپولیس و پیکان امروز از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

پیکان یکی از خوش خاطره ترین تیم های لیگ برای پرسپولیسی هاست. پیکانی ها معمولا خوب به پرسپولیس می بازند و خیلی هم فرقی نمی کند کدام مربی روی نیمکت آنها نشسته باشد. فصل گذشته پرسپولیس بازی رفت را 3 بر یک و بازی برگشت را 2 بر صفر از این تیم برد و تقریبا تمام مهاجمان سرخپوش به این تیم گل زدند. از عیسی آل کثیر گرفته تا عبدی و پاکدل. حالا پرسپولیسی ها در حالی به این تیم رسیده اند که با فرار عجیب لوکادیا و مصدومیت دیاباته، دوباره پاکدل و عبدی به تنها مهاجمان اردوی قرمزها بدل شده اند. یحیی در دربی به هیچ یک از این دو مهاجم برای حضور در ترکیب اصلی اعتماد نکرد اما شاید مصاف با پیکان فرصت خوبی باشد تا آنها بعد از مدت ها گل بزنند و به روزهای خوب شان برگردند. البته یحیی خیلی اعتقادی به این موضوع ندارد و شاید باز هم با عالیشاه به عنوان تک مهاجم به زمین برود.

در آن سوی میدان شاگردان مجتبی حسینی اصلا حال و روز خوبی ندارند. دستیار سابق یحیی در 9بازی اخیرش فقط 6امتیاز گرفته که آن هم حاصل 6مساوی بوده است. یعنی این تیم در 9هفته اخیر پیروز نشده، درحالی که طی 3بازی اول 2برد به دست آورده بود و حالا فقط همان 2برد را دارد. پیکان با 6گل زده، ضعیف ترین خط حمله لیگ برتر را دارد. در مقابل پرسپولیسی ها تا هفته قبل صاحب برترین خط دفاع بودند اما با 2گلی که در دربی خوردند این عنوان را به مس رفسنجان بخشیدند. سرخپوشان هفته آینده بازی سختی در سیرجان دارند و از دست دادن امتیاز قبل از آن فینال در حوصله هواداران پرسپولیس نیست.

اما کادر فنی پرسپولیس برای ملاقات با پیکان احتمالا از همان نفرات حاضر در دربی استفاده کند:

علیرضا بیرانوند همچنان انتخاب اصلی یحیی گل محمدی برای محافظت از چارچوب دروازه پرسپولیس به شمار می رود و احمد گوهری روی نیمکت سرخ ها حضور دارد تا در زمان نیاز مورد استفاده قرار بگیرد.

در خط دفاعی سرخ ها، گولسیانی که یکی از مهره های ثابت گل محمدی در طول فصل بوده با زدن دوگل در دربی حالا به یکی از چهره های محبوب پرسپولیس ها نیز تبدیل شده و جایگاه خود را در ترکیب ثابت تیم گل محمدی محکم تر از قبل نموده است. مرتضی پورعلی گنجی انتخاب دیگر یحیی برای زوج گولسیانی در قلب دفاع خواهد بود.

دانیال اسماعیلی فر در سمت راست پرسپولیس همچنان بدون رقیب است و علی نعمتی نیز در سمت چپ سرخ ها به میدان می رود.

در خط میانی سرخ ها کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک به عنوان هافبک های دفاعی به بازی خواهند رفت و جلوتر از آنها سعید صادقی به عنوان وینگر راست، وحید امیری، وینگر چپ به میدان می روند.

اینطور که بنظر می رسد یحیی گل محمدی مانند دربی از مهدی ترابی و امید عالیشاه به عنوان مهاجم کاذب در خط حمله استفاده کند و مهدی عبدی و حامد پاکدل گزینه های احتمالی خط حمله پرسپولیس در نیمه دوم باشند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سعید صادقی، وحید امیری، مهدی ترابی و امید عالیشاه.

منبع: همشهری آنلاین

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان ، برنامه یحیی برای خط حمله سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان ، برنامه یحیی برای خط حمله سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید