جاذبه های نو دبی، این شهر را به توریستی ترین مقصد آسیایی تبدیل می نماید

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، دبی در امارات عربی متحده واقع شده است و علاوه بر جاذبه های متعددی که توانسته گردشگران زیادی را جذب کند، درصدد است با جاذبه های تازه به استقبال گردشگران بیشتر برود.

جاذبه های نو دبی، این شهر را به توریستی ترین مقصد آسیایی تبدیل می نماید

دبی از شهرهای مسحورنماینده امارات عربی متحده است که طی یک دهه گذشته بیشترین هوادار را در میان مقاصد دنیاگردی آسیایی داشته است. دبی و امارات خواهرخوانده آن سعی نموده اند فهرستی از بزرگ ترین، بزرگ ترین و برترین جاذبه ها را هر سال به نمایشگاه اکسپو 2020 اضافه نمایند.

این شهر که در طول سال تقریبا 15 میلیون دنیاگرد دارد، در حال حاضر با جاذبه های تازه زیادی از دنیاگردان استقبال می نماید. جاذبه های نظیر پارک آبی لاگونا، دبی فریم که گذشته و حال دبی را به هم پیوند می دهد، موزه لوور ابوظبی که موزه هنر و تمدن است، پارک و تفرجگاه دبی که شامل پارک های موضوعی استثنایی و فعالیت های تفریحی می گردد، هتل گوورا که بلندترین هتل دنیا است و هتل میدان که به یک موج در حال حرکت شباهت دارد، همگی به تازگی افتتاح شده اند و میزبان دنیاگردان سراسر دنیا هستند.

فهرست دیگری از جاذبه ها نیز قرار است به زودی به جاذبه های دنیاگردی شهر دبی اضافه گردد که عبارتند از پارک برادران وارنر که شامل 29 محوطه بازی مدرن، بازی های خانوادگی و تفریح های منحصر به فرد و نیز، انواع مختلفی از غذاخوری ها و فروشگاه های خرید، محیط های باورنکردنی برای غواصی، اسباب بازی های هیجان انگیز و شخصیت های محبوب است که همگی با هم، تجربه ای بی نظیر را برای بازدیدنمایندگان این پارک رقم می زند.

CLYMB در ابوظبی، یک سازه مکعبی آینده نگرانه است که بلندترین دیوار کوهنوردی دنیا در فضای سرپوشیده، در آن واقع شده است. عین دبی (Ain Dubai)، یک چرخ و فلک 210 متری است که بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا به شمار می رود. سیتی لند مال (City Land Mall) که نخستین مرکز خرید الهام گرفته از طبیعت در دنیا با بیش از 350 فروشگاه و نسخه مینیاتوری باغ معجزه خواهد بود.

همه این جاذبه ها در نوع خود منحصر به فرد هستند و مطمئناً رکورد تازهی در جذب دنیاگرد ثبت خواهد نمود. برای تماشای این جاذبه های تازه می توانید از تور دبی بهره ببرید یا همزمان با جشنوراه خرید دبی، به این شهر رویایی سفر کنید.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia

به "جاذبه های نو دبی، این شهر را به توریستی ترین مقصد آسیایی تبدیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های نو دبی، این شهر را به توریستی ترین مقصد آسیایی تبدیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید