روغنی در دسترس که برای موهایتان معجزه می نماید

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، اگر چه دانه روغن آرگان از مراکش می آید اما در حال حاضر تمام جهان از این ماده همه کاره استفاده می نمایند.

روغنی در دسترس که برای موهایتان معجزه می نماید

روغن آرگان به خاطر خاصیت آبرسانی و مرطوب نمایندگی خود می تواند موهای آسیب دیده سر را ترمیم کند و از فولیکول های آن در برابر آسیب های ناشی از گرما و اشعه ماورای بنفش خورشید محافظت کند. در این مطلب از وبلاگ ساعت گلورایا همراه ما باشید تا به موضوع معجزه روغن آرگان برای مو بپردازیم.

خواص روغن آرگان برای مو کدامند؟

تقویت نماینده ساقه مو

شکی نیست که یکی از برترین روغن ها برای مو، همین روغن آرگان است. به خصوص در تقویت و سلامت بخشی به ساقه مو، این روغن حرف اول را می زند. ویتامین E و اسیدهای چرب مختلف در این ماده، برترین سرم طبیعی تقویت نماینده ساقه مو است.

به همین دلیل از این روغن به عنوان لوسیون موی بعد از استحمام استفاده می گردد. کافی است روغن آرگان اصل را خریداری نموده و بعد از هر بار حمام کردن، مقداری از آن را بر روی ساقه مو ماساژ دهید.

آبرسان

این ماده خاصیت آبرسانی قابل توجهی برای موها دارد. وجود ویتامین E در این روغن، اجازه نمی دهد که موها خشک شوند. همین خاصیت از بروز بیماری های مو مانند موخوره و شوره نیز جلوگیری می نماید. بعلاوه با استفاده منظم از این روغن، دیگر اثری از موهای وز یا شنماینده باقی نخواهد ماند.

ضد التهاب

خاصیت ضد التهابی روغن آرگان، سلامت پوست سر را تضمین می نماید. از آن جایی که سلامت موها در گرو سلامت پوست سر است، این ماده از برترین روغن ها برای سلامت مو به شمار میرود. انواع قارچ های پوست سر و عفونت های این ناحیه با روغن تراپی آرگان درمان شده و منافذ آن به لحاظ شرایط رشد طبیعی مو بهبود پیدا می نمایند.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب این ماسک صورت، شما را 10 سال جوان تر می نماید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "روغنی در دسترس که برای موهایتان معجزه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روغنی در دسترس که برای موهایتان معجزه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید