ساحل صدفی ، سواحلی به رنگ صورتی در سراسر دنیا

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، جمع آوری صدف ها و گوش ماهی ها یکی از جالب ترین بخش های سفر به ساحل است. اگر به دریا علاقه داشته باشید و حضور در ساحل به شما آرامش بدهد، به طور حتم شما هم به این سرگرمی سرگرم کننده و لذت بخش علاقه مند هستید. در این پست قصد داریم به برترین سواحل برای جمع آوری گوش ماهی ها در جهان اشاره کنیم.

ساحل صدفی ، سواحلی به رنگ صورتی در سراسر دنیا

1) Sanibel Island ، فلوریدا

فلوریدا از نظر بهره مندی، به زیباترین سواحل در کل آمریکا معروف است، اما این ساحل فوق العاده عمده معروفیت خودش را مدیون صدف ها و گوش ماهی های فوق العاده اش است، به همین علت است که گردشگران تورهای مسافرتی فلوریدا اغلب برای جمع آوری صدف و گوش ماهی به این ساحل سفر می نمایند. برترین زمان برای جمع آوری صدف در این ساحل بعد از طوفان های دریایی است. در این ساحل می توانید زیباترین و خاص ترین صدف های دریایی را پیدا کنید و بعلاوه از منظره فوق العاده دریا لذت ببرید.

2) Barricane Beach، انگلیس

این ساحل انگلیسی برترین منطقه برای جمع آوری صدف های زیبا است. از جهت دیگر این ساحل برای باستان شناسان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه مقادیر قابل توجهی از فسیل های باستانی در این منطقه یافت شده. شما می توانید با کمی وقت گذرانی در این ساحل زیبا انواع و اقسام صدف های فوق العاده دریای کارائیب را پیدا کنید و به مجموعه صدف هایتان اضافه نمائید.

3) Galveston Island ، تگزاس

ساحل بی نظیر تگزاس جزو برترین منطقه ها برای جمع آوری صدف است و همین جریان موجب شده این سواحل به عنوان یکی از مقاصد توریستی شهر شناخته گردد و روزانه تعداد قابل توجهی از گردشگران تورهای مسافرتی را به خود جذب کند. شما می توانید در این ساحل انواع بی نظیری از صدف ها را مشاهده کنید. صدف های گور خری، صدف های طلایی، صدف های مواج و حجم عظیمی از گوش ماهی های فوق العاده در این سواحل، انتظار شما را می کشند. این ساحل ها به علت داشتن مجذوب کنندهیت های بصری و بعلاوه آب و هوایی مطبوع همیشه از جانب تورهای یک روزه مورد بازدید قرار می گیرند.

4) Shell Beach ، استرالیا

این ساحل زیبا در غرب استرالیا واقع شده است. شن های این ساحل با رنگ سفید خود مجذوب کنندهیتی باور نکردنی را به منطقه داده اند. همین جریان موجب شده که بتوانید به راحتی میلیون ها صدف و گوش ماهی را در سواحل این منطقه مشاهده کنید. انعکاس آفتاب بر روی پوسته این صدف ها در روزهای آفتابی، فوق العاده مجذوب کننده است. از جهت دیگر فضای بکر این ساحل شما را به چند قرن پیش می برد. می توانید در این منطقه از منظره دریا، انعکاس صدف ها در ساحل و آرامش وصف نشدنی منطقه لذت ببرید. همین جریان هر ساله تعداد بالایی از تورهای مسافرتی را به این نقطه می کشاند و آن را به عنوان یکی از محبوب ترین سواحل استرالیا از نظر آژانس های مسافرتی بدل نموده است.

5) Cumberland Island ، گرجستان

گرجستان به علت بهره مندی، به زیباترین سواحل در امتداد دریای آتلانتیک معروف است. این منطقه یکی از ناب ترین مقاصدی است که می توانید در آن به جستجوی صدف های خاص با طرح بندی ویژه بپردازید. جالب اینجاست که این جزیره فوق العاده تحت مراقبت های شدید امنیتی است. تا جایی که اتومبیل ها اجازه ورود به جزیره را نخواهند داشت. شاید به همین علت است که این سواحل همیشه از جانب تورهای مسافرتی بین المللی به عنوان مقصد سفر انتخاب می شوند و می توان هر روزه تورهای طبیعت گردی را در آن مشاهده کرد. شما می توانید از منظره دریای آتلانتیک لذت ببرید. به جمع آوری صدف های زیبا بپردازید و یا اگر خوش شانس باشید، در این ساحل آرام و بکر دندان کوسه پیدا کنید. در کل این سفر یکی از خاطره انگیز ترین تورهای مسافرتی شما خواهد بود.

منبع: همگردی

به "ساحل صدفی ، سواحلی به رنگ صورتی در سراسر دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل صدفی ، سواحلی به رنگ صورتی در سراسر دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید