سولسشایر: با دریافت جام فقط به اندازه یک ضربه فاصله داشتیم، فصل موفقی را سپری نکردیم

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از ناکامی مردانش در فینال لیگ اروپا مقابل ویارئال ابراز تأسف و اعتراف کرد که تیمش فصل موفقی نداشته است.

سولسشایر: با دریافت جام فقط به اندازه یک ضربه فاصله داشتیم، فصل موفقی را سپری نکردیم

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، اولگنار سولسشایر سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از شکست مردانش در ضربات پنالتی فینال لیگ اروپا مقابل ویارئال در ناکامی در کسب دومین قهرمانی در این رقابت ها، به شبکه BT اسپورت انگلیس گفت: بعد از بازی رختکن تیم ما در سکوت فرو رفت، یک رختکن ماتم زده اما این هم جزو چیزهایی است که فوتبال به شما می دهد. گاهی اوقات سرنوشت یک بازی با یک ضربه رقم می خورد. ما باید از این بازی درس بگیریم. نباید این احساس بدی که داریم را نگه داریم بلکه باید طعم آن را به یاد بسپاریم تا دوباره مجبور نباشیم آن را تجربه کنیم.

سولسشایر در پاسخ این سؤال که آیا فصل جاری برای تیمش موفقیت آمیز بوده است گفت:خیر . وی اضافه نمود: ما توانایی های مان را نشان ندادیم. آنطور که می دانیم پتانسیلش را داریم بازی نکردیم. من فکر می کنم که آغاز کارمان خوب بود و حریف با تنها شوتی که به سمت دروازه ما زد به گل رسید. قطعاً از اینکه بار دیگر در ضربات آغاز مجدد گل خوردیم ناراحتیم. حریف با بستن فضاها کار را برای ما سخت کرد. دفاع شان خوب بود و به ما اجازه ندادند موقعیت های گلزنی بزرگی ایجاد کنیم. الان اما وقت آن نیست که انگشت اتهام را به سمت کسی نشانه بگیریم و او را مقصر بدانیم یا اینکه بگویم که اگر طور دیگری بازی می کردیم چه می شد. به هر حال چیزی که اهمیت دارد این است که وقتی نتوانی جام را ببری یعنی اینکه یک جای کار درست انجام نشده است.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ با وجود ناراحتی از شکست، در خاتمه با رویکردی مثبت نسبت به آینده تیمش گفت: ما به تدریج داریم به سطحی که می خواهیم نزدیک تر و روز به روز بهتر و بهتر می شویم. امشب هم فقط یک ضربه تا بردن جام و تجربه یک شب خوب فاصله داشتیم. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که سطح تیم را از این چیزی که هست بالاتر ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سولسشایر: با دریافت جام فقط به اندازه یک ضربه فاصله داشتیم، فصل موفقی را سپری نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: با دریافت جام فقط به اندازه یک ضربه فاصله داشتیم، فصل موفقی را سپری نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید