طبیعتی بکر در مازندران که باید ببینید

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، جهت رسیدن به روستای ناتر بسیار زیباست. دیدنی ها و جاذبه های طبیعی بسیاری در دل آن نهفته است. سبک معماری منحصربه فرد، از جذابیت های قابل ذکر آن است.

طبیعتی بکر در مازندران که باید ببینید

دل کندن از شهرهای پر ازدحام و زدن به دل طبیعت یکی از برترین راهکارها برای تجدید قوا و انرژی ا ست. امروز راهی روستای ناتر در استان مازندران می شویم؛ به شما خواهیم گفت که روستای ناتر کجاست و چه امکاناتی دارد. با تماشا عکس روستای ناتر می توانید دید کلی نسبت به این جاذبه بکر پیدا کنید و بخشی از زیبایی های آن را ببینید. با وبلاگ ساعت گلورایا همراه باشید تا روستای ناتر مازندران را بشناسید.

آشنایی با روستای ناتر مازندران

اگر دل تان برای یک طبیعت دل انگیز و خوش آب وهوا تنگ شده و می خواهید از شلوغی های شهر پر دود و ترافیک فرار کنید، پیشنهاد می کنیم سری به روستای ناتر مازندران بزنید. جاده چالوس را همه ما می شناسیم، اما کمتر کسی ا ست که با روستای 2500 ساله ای که در جهتی مملو از منظره ها بکر، هوایی پاک و در میان کوه ها پنهان شده، آشنا باشد. روستا خانه هایی با معماری قدیمی دارد؛ اینجا تا چشم کار می نماید جالیزها، یونجه زار ها، درختان سیب، صنوبر، بید و فندق را می توانید ببینید.

تماشای ها و سرگرمیات

زیبایی های این روستا از همان جاده آغاز می گردد و هنگامی که پا به روستا می گذارید منطقه های مانند بارینگتون و کندیچال پیش روی شما قرار می گیرد که مراتع سرسبز آن ها محلی بی نظیر برای سرگرمی و لذت بردن از طبیعت به شمار می رود. آبشار بارینگتون یکی از جاذبه های روستا است که در 3 کیلومتری غرب آن قرار گرفته و آبی بسیار خروشان دارد. رودخانه های این منطقه با آغاز فصل بهار با آب شدن برف ها پرآب و جاری می شوند که تماشا شان خالی از لطف نیست.

چشمه های روستای ناتر مازندران

چشمه های ناتر نیز بسیار مشهور هستند که از جمله معروف ترین های آن ها می توان به چشمه قلقله، ککی و چشمه لنار اشاره نمود که آبی بسیار خنک دارند. چشمه شفابخش داریو هم در منطقه کندیچال قرار گرفته و جزو چشمه های گازدار است. بیشتر چشمه های روستای ناتر قابلیت درمانی دارند و برای درمان بیماریی هایی مانند سنگ کلیه بسیار مفید هستند.

پیاده روی

پیاده روی در منطقه ها بکر و سرسبز بخصوص در فصل بهار و تابستان بسیار لذت بخش است. می توانید کفش مناسب به پا کنید و در صورتی که به کوهنوردی علاقه دارید به سمت قله های سر به فلک کشیده پیش بروید. در طی جهت در نزدیکی رودخانه و آبشار تنی به آب بزنید، تا غبار خستگی را از شما بزداید.

اگر به منطقه ها سرگرمیی ایران علاقه دارید، مطلب تمام خوش گذرانی ها را در چالیدره طرقبه امتحان کنید را بخوانید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب گردشگری، آبشارگردی سرگرمیی مقرون به صرفه برای آخر هفته را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "طبیعتی بکر در مازندران که باید ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیعتی بکر در مازندران که باید ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید