لذت سفر به روسیه با آژانس مسافرتی آلا پرواز ایرانیان

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، روسیه پهناورترین کشور دنیا است که در شمال اوراسیا قرار گرفته است. مرکز روسیه شهر مسکو است و واحد پول آن روبل است. روسیه از جمله کشورهایی است که دارای جاذبه های تاریخی و جهانگردی فراوانی میباشد که به همین دلیل مورد استقبال جهانگرد ها و دنیاگردان از نقاط مختلف دنیا قرار گرفته است. روسیه یکی از کشورهای ابر قدرت دنیاست و پهناورترین سرزمین دنیا به شمار می رود. روس ها همیشه نقشی اساسی در مناسبات دنیای ایفا نموده اند و از قدرت سیاسی و نظامی زیادی برخوردار هستند.

لذت سفر به روسیه با آژانس مسافرتی آلا پرواز ایرانیان

از جمله جاذبه های تاریخی و گردشگری روسیه می توان به این موارد اشاره نمود

متروی مسکو، ساختمان های هفت خواهر، مجسمه مایاکوفسکی، مجسمه های لنین، میدان سرخ، موزه جنگ، پارک پیروزی، مقبره ولادیمیر لنین، مجموعه کرملین ، تپه وارابیف (تپه گنجشک ها) ، غار اوردا، ستون های لنا(Lena Pillars) ، ولاگدا (Vologda) ، صخره های مان پوپو نر. مرکز روسیه ، یعنی مسکو ، همواره الهام بخش و گیج کننده بوده است.گویی هیچ چیز در این مکان متوقف نمی گردد.امکانات تفریحی ، مکان های تاریخی و فرهنگی مسکو ، هر بازدید کننده ای را به خود جذب می نماید.امیدواریم با انتخاب زمان درست برای خرید تور روسیه ، سفر خوب و لذت بخشی داشته باشید.

مسکو شهری لوکس و گران قیمت

این شهر لوکس و گران است. حتی میانه هزینه اقامت در هتل های مسکو از دیگر کشورها بالاتر است. اما با این حال می توانید با اقامت در هتل های معمولی و ارزانتر، هزینه های سفر را کاهش دهید. مسکو از مهمترین مراکز سیاسی، مالی، مذهبی، تاریخی، مالی، آموزشی و ترابری فدراسیون روسیه و اروپا به شمار می آید. این شهر در کنار رودخانه مسکو و در ناحیه مرکزی در روسیه اروپایی واقع شده است. کاخ کرملین، قلعه ای باستانی در این شهر است که محل زندگی رئیس جمهور روسیه و استقرار قوه مجریه این کشور است. چهار فرودگاه بین المللی، نه ایستگاه راه آهن و مترو مسکو که از عمیق ترین تونل های جهانست، در این شهر قرار گرفته است. کلان شهر مسکو از نظر دارا بودن مؤسسات علمی، ورزشی و آموزشی از رتبه خوبی در سطح جهان برخوردار است، به طوری که بیش ترین امکانات ورزشی را در کل جهان به خود اختصاص داده است.

ترافیک وحشتناک مسکو

مسکو مرکز مالی روسیه است و سنت پترزبورگ مرکز فرهنگی این کشور است.سعی کنید زمانهای مناسب برای گشت و گذار به بیرون بیایید و حتما از وسایل حمل و نقل عمومی به خصوص مترو بهره ببرید تا در هزینه های سفر نیز صرفه جویی نموده باشید. به همین خاطر اگر برنامه ریزی درست نداشته باشید همواره با ترافیک وحشتناکی روبرو خواهید شد. زمانی که سامانه مترو در سال 1930 ساخته شد، روس ها برای جنگ احتمالی دیگری آماده می شدند. بنابراین از ایستگاه ها به عنوان پناهگاه هنگام حملات هوایی نیز استفاده می گشت. مترو مسکو با 185 ایستگاه پس از مترو توکیو، بیشترین مسافران را در بین سیستم های مترو جهان دارد .Park Pobedy چهارمین ایستگاه عمیق جهان است که 84 متر زیر زمین قرار گرفته.

جاذبه های گردشگری روسیه

در سفر به روسیه بازدید از کاخ کرملین و سالن تئاتر بولشوی را از قلم نیاندازید. این دو مکان جزء مکانهای افسانه ای مسکو هستند. با این حال این شهر پرتکاپو با موزه های نو و قدیم ، کلیساها و صومعه ها، سالن ها تئاتر، مراکز خرید و رستورانهای عالی، حرف برای گفتن زیاد دارد. فرقی نمی نماید در چه فصلی از سال باشد و یا چه ساعتی در روز ، مسکو به دلیل عظمت هنر و تاریخی که دارد ، همواره میزبان سیل عظیمی از گردشگران و گردشگر های خارجی است پس تردید نکنید و با خرید تور مسکو و تور سن پترزبورگ از جاذبه های گردشگری روسیه لذت ببرید.

میدان سرخ و کاخ کرملین

این دو اثر از لحاظ تاریخی، جغرافیایی و معنوی ، در قلب مسکو قرار دارند. هنگام بازدید، عظمت و شکوه این آثار تاریخی را احساس خواهید کرد. پیشنهاد ما این است که گشت و گذار خود را از اینجا آغاز کنید.

شب های سفید

پدیده شب های سفید در اوایل فصل تابستان اتفاق می افتد این پدیده در چند شهر این کشور اتفاق می افتد ولی در شهر سن پترزبورگ خیلی زیبا تر و متفاوت تر از بقیه شهرها است در این پدیده شب ها هم آسمان روشن است و یا گفته میگردد حالت گرگ و میش دارد که این اتفاق به دلیل وسعت مدار عرضی ، طلوع و غروب خورشید به میزان ای به هم نزدیک می شوند که خورشید دیگر نمی تواند در افق برود و در نتیجه شب ها روشن می ماند پیشنهاد میکنیم اگر خواستید به شهر سن پترزبورگ سفر کنید، سعی کنید سفرتان را به فصل تابستان و اوایل آن تقریبا 21 خرداد تا 11 تیرماه (11 ماه ژوئن تا 2 جولای) موکول کنید تا بتوانید از یکی از زیباترین جلوه های طبیعی طبیعت، لذت ببرید البته قیمت تور روسیه در این ایام بالاتر از ایام عادی است.

بنابراین اگر در حال برنامه ریزی برای داشتن مسافرتی مطمئن و به صرفه مالی هستید، نام آژانس مسافرتی آلا پرواز ایرانیان را از قلم نیاندازید. در صورتی که مایل هستید در خصوص تورهای حرفه ای این آژانس مسافرتی به روسیه بیشتر بدانید اینجا کلیک کنید.

اطلاعات تماس

شماره تلفن: 02122390490

شماره همراه:09124000978

وب سایت:alaparvaz.com

ایمیل:[email protected]

منبع: همگردی

به "لذت سفر به روسیه با آژانس مسافرتی آلا پرواز ایرانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لذت سفر به روسیه با آژانس مسافرتی آلا پرواز ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید