نکات لازم سفر برای شرکت در فستیوال های مختلف

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، فستیوال ها از جمله دلایل سفر به کشورهای مختلف هستند اگر قصد شرکت در یکی از این فستیوال ها را در آینده دارید بهتر است این نکات را که در ادامه برای شما آورده شده است مد نظر داشته باشید. نام دیگر فستیوال، جشنواره است، جشنواره نیز همانطور که از نام آن پیدا است هدف اصلی اش جمع آوری مردم در یک نقطه برای هدف خاص است که اغلب موجب شادی در ظاهر و یا باطن میشود. برای مثال یک فستیوال ممکن است فستیوال موزیک باشد و در ظاهر خود جشن را دارد، اما در فستیوالی با عنوان فستیوال خرید هدف شادی نیست ولی در بطن آن، خود خرید عاملی برای رضایت قلبی و شادی است. در هر صورت یکی از عواملی که در جهان مسافرت انجام میشود و بلیط هواپیما برای آن رزرو میگردد، شرکت در یک جشنواره است. در ادامه نکاتی در مورد شرکت در فستیوال ها آورده شده است تا اگر در آینده ای دور و یا نزدیک به این منظور قصد سفر داشتید این نکات را رعایت نموده تا سفر راحت و جذابی را تجربه نمایید. با خبرنگاران همراه باشید.

نکات لازم سفر برای شرکت در فستیوال های مختلف

فستیوال های مشهور دنیا

CARNIVAL که در ریو دوژانیرو برزیل برگزار میشود، فستیوال یخ و برف هاربین که در کشور چین برگزار میشود، LA TOMATINA که در والنسیا اسپانیا برگزار میشود، DIA DE LOS MUERTOS که در مکزیک برگزار میشود و جشنواره KINGS DAY که در هلند برگزار میشود از مهمترین فستیوال های دنیا به شمار میروند که مردم زیادی از سراسر دنیا برای شرکت در آنها بلیط هواپیما رزرو میکنند و با شور و اشتیاق کامل برای این جشنواره ها همراه خانواده و یا به صورت مجردی مسافرت میکنند.

نکات لازم برای شرکت در فستیوال

- به فکر اقامت خود باشید و برترین راهکار را انتخاب کنید. ممکن است در بعضی از فستیوال ها احتیاج باشد تا کمپینگ کنید و یا ممکن است احتیاج داشته باشید تا قبل از سفر، رزرو هتل خارجی را به صورت آنلاین انجام دهید.

- به فکر خورد و خوراک خود باشید، بعضی از جشنواره ها در داخل شهر هستند و راحت میتوانید از رستوران ها بهره ببرید ولی بعضی از آنها در حومه شهر هستند و احتیاج خواهید داشت تا یا غذا همراه خود ببرید و یا در آنجا آشپزی کنید!

- لباس مناسب را از قلم نیاندازید، برای نمونه برای شرکت در فستیوال یخ و برف هاربین احتیاج خواهید داشت تا بیش از پیش لباس های گرم بپوشید و حسابی خودتان را برای سرمای شدید حاضر کنید.

- بهداشت را رعایت کنید تا در سفر دچار بیماری نشوید. یکی از بدترین چیزهایی که میتواند حضور در جشنواره را برای شما خراب کند، بیماری است.

- اگر بچه مخصوصاً نوزاد همراه خود دارید قبل از هر چیز از قوانین حضور بچه در آن فستیوال اطلاع پیدا کنید. در بعضی از این گردهمایی ها امکان حضور بچه وجود ندارد.

امیدواریم در یکی از برترین فستیوال های دنیا شرکت کنید و خاطرات خوب این سفر برای شما سالیان سال باقی بماند، اگر احتیاج به هدایت در مورد رزرو تور و یا بلیط هواپیما داشتید میتوانید با وبلاگ ساعت گلورایا تماس حاصل فرمایید.

منبع: تریپ

به "نکات لازم سفر برای شرکت در فستیوال های مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات لازم سفر برای شرکت در فستیوال های مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید