چالش بزرگ مسی در آمریکا!

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، لیونل مسی همه دوران حرفه ای خود را در لیگ های اسپانیا و فرانسه سپری نموده و در هیچکدام از این دو لیگ نیازی به یاد گرفتن زبان انگلیسی نداشته است.

چالش بزرگ مسی در آمریکا!

اما او سال جاری تابستان با تصمیمی غیرمنتظره راهی آمریکا شد تا پیراهن اینترمیامی را به تن کند. مسی در این کشور برای برقراری ارتباط با کادر فنی و هم بازی هایش باید با آنها انگلیسی صحبت کند. با اینکه اینترمیامی در استان فلوریدا قرار گرفته است و عده زیادی از ساکنین این استان به اسپانیایی مسلط هستند اما مسی چاره ای جز مسلط شدن به زبان انگلیسی در پیش نخواهد داشت.

راب تیلور، هم تیمی مسی در اینترمیامی که بازیکنی فنلاندی است، در تبادل نظر با اسکای در این باره صحبت کرد و با دفاع از ستاره بزرگ آرژانتینی گفت او در صحبت کردن به انگلیسی مسئله ای ندارد و حتی به زودی می تواند در مصاحبه ها به انگلیسی پاسخ بدهد.

بازیکن فنلاندی اینترمیامی گفت: من دارم در کلاس های اسپانیایی شرکت می کنم و لئو مسی در کلاس های انگلیسی. در حال حاضر لئو انگلیسی را کاملا می فهمد ولی در صحبت کردن هنوز کامل نیست. اما وقتی وارد زمین می شویم لئو با زبان فوتبال صحبت می نماید زبانی که آن را به برترین شکل ممکن بلد است. در یک تیم فوتبال لازم نیست بازیکن ها حتما به یک زبان صحبت نمایند. زبان فوتبال کافی است. لئو در این مدت با من انگلیسی صحبت نموده و به نظرم زبانش خیلی هم خوب است و به زودی بهتر می گردد تا جایی که بتواند مصاحبه ها را هم به انگلیسی انجام بدهد.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "چالش بزرگ مسی در آمریکا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش بزرگ مسی در آمریکا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید