کشتی گیر 18ساله مسافر هانگژو شد

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، ابراهیم خواری با شکست نایب قهرمان دنیا به دوبنده تیم ملی کشتی و بازی های آسیایی هانگژو رسید.

کشتی گیر 18ساله مسافر هانگژو شد

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا آنلاین، مسابقه انتخابی کشتی برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو روز گذشته در کمپ تیم های ملی کشتی در وزن 57کیلوگرم برگزار گردید.

در این مبارزه علیرضا سرلک دارنده مدال نقره دنیا در مقابل ابراهیم خواری 18ساله نهاده شد که سال جاری در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال نقره رسیده بود.

در این رقابت سرلک برای ملی پوش شدن به یک پیروزی نیاز داشت و خواری باید 2پیروزی کسب می کرد تا ملی پوش ایران در هانگژو باشد.

سرلک که نشان داد با دوران اوج خود فاصله زیادی دارد همچون مسابقات قهرمانی آسیا پراشتباه ظاهر شد و کشتی اول را با نتیجه 7 بر 4 واگذار کرد. کشتی دوم با 20دقیقه فاصله از کشتی اول برگزار گردید و این بار سرلک اشتباهات بیشتری داشت و عملکرد خوب خواری هم باعث شد تا در نهایت نتیجه 14 بر 6 به نفع کشتی گیر جوان این رقابت رقم بخورد.

به این ترتیب خواری که سابقه پوشیدن دوبنده تیم ملی در رده جوانان را دارد، ملی پوش ایران در بازی های آسیایی هانگژو خواهد بود.

57کیلوگرم آخرین وزنی بود که تکلیفش تعیین شد و آزادکاران با ترکیب ابراهیم خواری در 57کیلوگرم، رحمان عموزاد در 65کیلوگرم، یونس امامی در 74کیلوگرم، حسن یزدانی در 86کیلوگرم، کامران قاسمپور در 97کیلوگرم و امیرحسین زارع در 125کیلوگرم در بازی های آسیایی حاضر خواهند بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "کشتی گیر 18ساله مسافر هانگژو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی گیر 18ساله مسافر هانگژو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید