آتش سوزی در 2 کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی، 4 مصدوم تا به امروز

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، کمال طاهریان در تبادل نظر با تسنیم گفت: ساعت 11 صبح امروز حریق گسترده ای در شهرک صنعتی ایوانکی در مجاورت استان تهران رخ داد.

آتش سوزی در 2 کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی، 4 مصدوم تا به امروز

وی با بیان اینکه حریق ابتدا از یک کارخانه فراوری عطر و ادوکلن در این شهرک صنعتی شروع شد اضافه نمود: به دلیل حجم وسیع آتش و همجوار بودن این کارخانه فراوری ادوکلن با شرکت فراوری فوم، حریق با سرعت به کارخانه مجاور سرایت کرد.

شهرک صنعتی ایوانکی یکی از مهمترین شهرک های صنعتی استان سمنان است که در چندکیلومتری شهرک صنعتی مرکز و در نزدیکی شهر پاکدشت در استان تهران قرار گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان اضافه نمود: بلافاصله پس از اعلام حریق و با توجه به ابعاد آن و احتمال سرایت به دیگر واحد های صنعتی در منطقه، چندین تیم آتش نشانی از شهرستان های سمنان، سرخه، آرادان و گرمسار در داخل آسمان و بعلاوه از ایستگاه های آتش نشانی شهرک صنعتی مرکز و جنت آباد و البته شهر های پاکدشت و پیشوای ورامین به محل وقوع حریق اعزام شدند تا عملیات اطفای حریق با بیشترین سرعت ممکن انجام گردد.

به گفته طاهری، آتش سوزی در این شرکت ها در کمتر از دو ساعت به طور کامل مهار شده است و نیرو های آتش نشانی اعزام شده در حال لکه گیری محل های آتش گرفته در این شرکت ها هستند.

وی با اعلام اینکه این حادثه آتش سوزی خسارت جانی نداشته است توضیح داد: تعدادی از کارکنان این واحد های فراوریی بین مکان های درگیر حریق حبس شده بودند که عملیات رهاسازی همه این افراد صورت گرفته است و چهار نفر نیز به صورت جزئی مصدوم شدند و تا این لحظه نیازی به اعزام آنان به بیمارستان نبوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان برای نظارت مستقیم بر عملیات اطفای حریق در این شهرک صنعتی ابراز کرد: دلیل وقوع حادثه به وسیله کارشناسان خبره در حال آنالیز است و به محض تعیین شدن اطلاع رسانی می گردد.

منبع: فرارو

به "آتش سوزی در 2 کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی، 4 مصدوم تا به امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی در 2 کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی، 4 مصدوم تا به امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید