آشنایی با جاذبه های گردشگری کشور اندونزی!

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، یکی از کشورهای پرجمعیت دنیا که دارای بیش از هفده هزار جزیره می باشد کشور اندونزی است. در این کشور بسیار زیبا معابد هندو، مساجد سر به فلک کشیده و عطر و بوی ادویه هوش گردشگران را از سر می پراند. از مهمترین جاذبه های گردشگری اندونزی می توان به سواحل بالی و لامباک اشاره نمود. سواحل بالی و لامباک موجود در این کشور برای انجام ورزش های آبی و موج سواری گزینه عالی محسوب می شوند. بعلاوه گردشگران علاقه مند به غواصی می توانند در باغ های مرجانی این کشور به این ورزش فوق العاده مشغول شوند. شما می توانید بازی کردن اورانگوتان ها را در جنگل های بورنئو این کشور مشاهده نمایید.

آشنایی با جاذبه های گردشگری کشور اندونزی!

آشنایی با کشور اندونزی

اندونزی یکی از کشورهای بزرگ محسوب می شود که دارای آتش فشان های فعال می باشد. در ادامه قصد داریم تا مهمترین جاذبه های گردشگری این کشور زیبا را مورد آنالیز قرار دهیم.

اندونزی در حقیقت یک مجمع الجزایر استوایی می باشد که وجود جاذبه های گردشگری بسیار زیاد در آن باعث شده است این کشور به یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران محسوب شود. در صورت بازدید از جاذبه های طبیعی این کشور حسی فوق العاده در شما ایجاد خواهد شد. طبیعت کشور اندونزی دارای نقاط مختلف بسیار زیادی است.

برای خرید آنلاین مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی وبلاگ ساعت گلورایا روی تصویر زیر کلیک کنید:

جزایر گیلی

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری اندونزی جزایر گیلی هستند. این جزایر در میان لومباک و بالی و در مرکز مجمع الجزایر نوسا تنگارا واقع شده است. این جاذبه گردشگری به عنوان یکی از مهمترین نقاط گرراستای کره زمان شناخته می باشد. جزایر کوچکتر گیلی ایر و گیلی منو کمتر مورد توجه گردشگران قرار گرفته اند اما جالب است بدانید در این جزایر جنگل های بامبو وجود دارند. وسعت این جزایر از خطوط ساحلی تا دریای آبی

می باشد. گیلی تراوانگان نیز بزرگ ترین جزیره این منطقه محسوب می شود که در مقایسه با دو جزیره کوچک زنده تر می باشد.

در جزیره گیلی تراوانگان بارهای چوبی ساخته شده اند. بیشتر گردشگران جهان برای بازدید از این منطقه و جاذبه های گردشگری زیبای اندونزی در این منطقه به دو هم جمع می شوند. گردشگران می توانند در طول روز در سواحل این جزیره قدم بزنند و یا در دریا در پی لاک پشت باشند. البته گردشگران بعلاوه می توانند در این جزیره در شب ها نوشیدنی های خوشمزه میل نمایند و اوقات خوشی را سپری نمایند.

بالی

یکی از جاذبه های گردشگری اندونزی که احتیاجی به معرفی ندارد منطقه بالی می باشد. گردشگران سراسر جهان برای سرگرمی و گردش به این منطقه می آیند. هرچند گردشگران استرالیایی و ایتالیایی تغییرات قابل توجهی در این منطقه ایجاد نموده اند اما این منطقه هنوز رنگ و بوی قدیم خود را به خوبی حفظ نموده است. با سفر به منطقه بالی بعلاوه می توان از شهر جنگلی که به عنوان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری اندونزی محسوب می شود بازدید کنید. این شهر به عنوان شهر مزارع برنج و معابد هندو شناخته شده است که در بخش های مختلف آن میمون ها در حال بازی کردن هستند.

بعلاوه شما می توانید به سمت شمال منطقه بالی از جاذبه های گردشگری اندونزی بروید و نظاره گر طلوع آفتاب از شرق جزیره لومبوک شوید. آتش فشان کینتامانی در بخش شمالی این منطقه قرار گرفته است و هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. بعلاوه می توان در سواحل بوکیت و ناسا دوا به موج سواری پرداخت.

لومبوک از زیباترین جاذبه های گردشگری کشور اندونزی

در دهه های اخیر یکی از جاذبه های گردشگری اندونزی که ناشناخته به جای مانده بود لومبوک بوده است. البته امروزه لومبوک که یکی از جاذبه های گردشگری اندونزی می باشد از حالت ناشناختگی خارج شده است و توانسته است جایگزین منطقه بالی شود. لومبوک یکی از جاذبه های گردشگری و تاریخی اندونزی می باشد که بیانگر دوران گذشته این کشور است از این رو کلوپ ها و بارهای زیادی در آن وجود ندارد. شما بعلاوه

می توانید با سفر به اندونزی به منظور بازدید از جاذبه های گردشگری اندونزی از ساحل سنگیگی در بخش غربی نیز بازدید نمایید.

در خانه های سنتی این کشور که ارونگ نام دارند نودل های تند و غذاهای تهیه شده با استفاده از بادام زمینی را به مهمانان ارائه می دهد. در صورت علاقه مند بودن به ورزش موج سواری می توان از بخش جنوبی لومبوک تا غارهای امتداد یافته تا درخت نارگیل موجود در کرانه غربی را موج سواری کرد.

یوگیاکارتا

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری اندونزی که دارای فرهنگ غنی و پربار می باشد یوگیاکارتا می باشد. این منطقه بسیار زیبا در بین اماکن بودایی بوروبودر و آتش فشان های جاوا قرار گرفته است. یوگیاکارتا به عنوان یکی از برترین جاذبه های گردشگری اندونزی در یونسکو به ثبت رسیده است. شما بعلاوه می توانید در قصر کراتون واقع در اطراف آتش فشان جاوا به گردش و سرگرمی بپردازید. این قصر باشکوه امروزه به یک موزه تبدیل شده است. از مهمترین و معروف ترین اماکن این منطقه می توان به بازارهای محلی اشاره نمود. همیشه توصیه می شود از خوردن هرگونه خوراکی در غرفه های این بازار به شدت خودداری نمایید زیرا قیمت مواد موجود در این بازار بسیار گران قیمت هستند.

جاکارتا از مهمترین جاذبه های گردشگری کشور اندونزی

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری اندونزی که امروزه دارای بیش از 9 میلیون نفر جمعیت است جاکارتا

می باشد. این شهر به عنوان یکی از مهمترین شهرهای اندونزی محسوب می شود. علاوه بر جاذبه های گردشگری اندونزی آسمان خراش ها و رستوران های این شهر نظر بیشتر بازدیدنمایندگان را به سوی خود جذب می کند. در این منطقه شما می توانید به بازدید از ساختمان تاریخی موناس با 137 متر ارتفاع مشغول شوید. گفتنی است که شما می توانید از مستعمرات هند و کشتی های سرگرمیی این منطقه نیز بازدید نمایید. بعلاوه شما

می توانید در شب از بار جالان جاکسا که به گردشگران سراسر جهان اختصاص دارد نیز بازدید نمایید.

راجا آمپات

از دیگر جاذبه های گردشگری اندونزی می توان به راجا آمپات اشاره نمود. وجود دریای فیروزه ای و صخره های مرجانی این منطقه باعث معروفیت و محبوبیت این منطقه شده است. وسعت این منطقه از بخش شرقی پاپوآ تا انتهای مجمع الجزایر می باشد. در این منطقه بکر که ناهموار نیز می باشد هزار صخره مشاهده می شود که دل از اقیانوس بیرون آورده اند و اطراف آن را نیز جنگل های انبوه پوشانده است.

از دیگر جاذبه های گردشگری اندونزی که در آن ها می توان به غواصی پرداخت می توان به جزایر وایگئو و باتانتا اشاره نمود.

آبشار تامپوک سو اندونزی

یکی از جاذبه های گردشگری باشکوه کشور اندونزی آبشار تامپوک سو می باشد. تلفظ صحیح این آبشار بسیار زیبا به صورت تومپاک سه وو می باشد. این آبشار که به عنوان یکی از دیدنی های شگفت انگیز کشور اندونزی محسوب می شود بین منطقه ها پرونوجیوو، لوماجانگ و آمپیلاگادینگ واقع شده است. این آبشار بسیار زیبا در بخش شرقی منطقه جاوه در کشور اندونزی قرار گرفته است.

بسیاری از زیبایی های این جهان به نحوی از ما پنهان شده اند. در صورت انجام کاوش های بسیار زیاد و کوشش های مضاعف می توان این زیبایی ها را پیدا کرد. این زیبایی های پنهان به برترین نحو ممکن به افرادی که برای پیدا کردن آن ها نهایت کوشش و زحمت خود را می کشند پاداش می دهد. از مهمترین زیبایی های پنهان این جهان

می توان به کامچاتکای در کشور روسیه، جاذبه های پنهان و چشم انداز ها قطبی موجود در بخش شرقی آسیا اشاره نمود. برای کشف این زیبایی های پنهان به کاوش و جستجوی بسیار زیاد احتیاج خواهید داشت. یکی دیگر از این زیبایی های پنهان آبشار تامپوک اندونزی می باشد.

گفتنی است که آبشار تامپوک سو در مجاورت یک کوه بزرگ آتشفشانی به نام سمرو واقع شده است. ریشه کلمه تامپوک سو به زبان اندونزی و گویش جاوه ای باز می شود. معنای تحت الفظی این کلمه نیز هزاران آبشار می باشد. این آبشار به گونه ای است که گویا هزار آبشار نیروی خود را یکجا جمع آوری نموده اند و همه آن را به آبشار تامپوک سو انتقال داده اند. در ادامه قصد داریم تا با این آبشار بسیار زیبا بیشتر آشنا شویم.

راستا دسترسی به آبشار تامپوک سو

یکی از جاذبه های گردشگری و اماکن دیدنی مهم در بخش شرقی جاوه آبشار تامپوک سو می باشد. این جاذبه گردشگری کشور اندونزی که از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد در روزهای آخر هفته میزبان گردشگران بسیار زیادی می باشد. راستا این آبشار زیبا بسیار خوب است اما دسترسی به بخش های دیدنی آن و خروج از آن ها احتیاجمند نیروی فیزیکی و عبور از موانع مختلف می باشد. پس از رسیدن به آبشار تامپوک سو چند آبشار مختلف را مشاهده خواهید کرد. این آبشارها در کنار یکدیگر فضا و چشم انداز ای بسیار زیبا ایجاد خواهند کرد. آبشار تامپوک سو در ارتفاع 120 متری زمین واقع شده اند و با حرکت به سمت پایین نظر گردشگران را به سوی خود جذب می نمایند.

این نکته را به خاطر داشته باشید که حرکت به سمت پایین آن سخت و سخت است و برای وارد شدن به راه بازگشت باید از یک رودخانه و چند مانع سنگی غول آسا عبور کنید.

جاذبه های گردشگری کشور اندونزی | تماشای زیبایی های آبشار تامپوک سو

برای ورود به حوزه آبشار تامپوک سو و مشاهده زیبایی های این آبشار شگفت انگیز دو راه وجود دارد. شما

می توانید از منطقه ها غربی و شرقی وارد حوزه این آبشار بسیار زیبا شوید. البته گفتنی است که چشم انداز ها موجود در بخش شرقی آبشار تامپوک سو بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند.

منبع: الی گشت

به "آشنایی با جاذبه های گردشگری کشور اندونزی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های گردشگری کشور اندونزی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید