معرفی کامل هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا (Sherwood Exclusive Lara) اقامتی به یاد ماندنی و رویایی را برای شما در شهر ساحلی آنتالیا به ارمغان می آورد. هتل مجلل و لوکس شروود آنتالیا یکی از چندین هتل 5 ستاره آنتالیای ترکیه می باشد که امکانات و خدماتی برابر با کیفیت هتل های برتر دنیا را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد، با اقامت در این هتل می توانید از انواع امکانات رفاهی و تفریحی در نظر گرفته شده برای مهمانان، نهایت لذت را ببرید. از جمله جاذبه های هتل 5 ستاره شروود آنتالیا نزدیکی آن به ساحل آنتالیا می باشد و شما تنها با پیمودن مسافتی 4 دقیقه ای می توانید خود را به این ساحل برسانید. بعلاوه اگر در پی کسب آرامش بیشتر در ساحل هستید، این اقامتگاه قسمتی را به عنوان ساحل خصوصی در نظر گرفته است که به صورت یک ساحل شنی خصوصی به همراه اسکله در اختیار مهمانان هتل قرار می گیرد.

معرفی کامل هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا

سفر تابستانی هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا

یک سفر تابستانی بدون شنا کردن و آب تنی لذت کافی را نخواهد داشت و از همین رو هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا برای مهمانان خود چندین استخر روباز و سرپوشیده فراهم نموده است و در کنار این استخرها سرسره های آبی و هیجان انگیزی نیز وجود دارد که تجربه یک سفر هیجان انگیز و مفرحی را برای مهمانان تداعی می نماید. مرکز سونا و حمام ترکی هتل، از محبوب ترین امکانات آن می باشند و بعلاوه مهمانان این فرصت را دارند تا به صورت رایگان از وای فای هتل استفاده نمایند.

اتاق های روشن و دلباز هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا از طراحی داخلی دلپذیر و چشم گیری برخوردار هستند که در همه آن ها تهویه مطبوع مرکزی در نظر گرفته شده است. وسایلی مانند تلویزیون های صفحه تخت و مینی بار نوشیدنی نیز در همه اتاق در اختیار مهمانان قرار داده می گردد. برای لذت بردن از چشم انداز ها اطراف هتل هم می توانید از بالکن هایی که در هر اتاق واقع شده است بهره مند شوید.

خدمات فوق العاده سرویس دهی هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا

خدمات فوق العاده سرویس دهی و سرو وعده های غذایی لذیذ و خوش طعم رستوران های هتل 5 ستاره شروود آنتالیا را در طول اقامت خود نباید از دست دهید! این هتل با در نظر گرفتن 5 رستوران و بار نوشیدنی برای مهمانان خود، دست شما را برای انتخاب انواع وعده های غذایی با کیفیت باز نموده؛ شما می توانید انواع غذاهای اصیل ترکی یا ایتالیایی را در رستوران های آلاکارت هتل امتحان کنید و یا از شیرینی ها و دسرهای شیرینی پزی های هتل لذت ببرید. بارهای نوشیدنی در تمام طول روز نوشیدنی های گوارا را برای شما سرو خواهند کرد.

برای این که اقامتی هیجان انگیزتر را تجربه کنید، می توانید زمانی را برای انجام فعالیت در 2 زمین تنیس فضای باز هتل اختصاص دهید و در یک مرکز تناسب اندام مجهز که در مجموعه هتل واقع شده است، ساعاتی را برای ورزش و تندرستی اختصاص دهید.

مرکز شهر آنتالیا در 18 کیلومتری هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا (Sherwood Exclusive Lara) قرار گرفته است و فرودگاه آنتالیا 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد که این موضوع می تواند یکی از مزیت های این هتل به شمار بیاید. هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا از 9 آوریل 2012 پذیرای مهمانان سراسر دنیا است و اگر شما هم برنامه سفر به آنتالیا را دارید، پیشنهاد می دهیم برای آشنایی بیشتر با این هتل در ادامه راهنما همراه وبلاگ ساعت گلورایا باشید.

خدمات رفاهی هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا (Sherwood Exclusive Lara)

این هتل لوکس خدمات و امکانات رفاهی مناسبی را به مهمانان خود ارائه می دهد تا یک سفر خاطره انگیز و بی نظیر را در آنتالیا تجربه نمایند. این امکانات از جمله، ارائه فضایی تجاری با هدف برگزاری جلسات و ضیافت کاری است که می تواند یک آپشن خوب برای افرادی که نمی توانند از کار خود فاصله بگیرند به شمار بیاید. فضای تجاری هتل و بعلاوه استفاده از خدماتی مانند فکس و فتوکپی احتیاجمند پرداخت هزینه ای اضافه خواهید بود.

از نظر امنیت مهمانان نیز هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا اقداماتی را برای جلوگیری از به خطر افتادن ایمنی ساکنین در نظر گرفته است که از جمله آن ها می توان به قرار دادن کپسول های آتش نشانی در فضاهای مختلف هتل، به کار گیری دوربین های مدار بسته در خارج از هتل و محیط های مشترک، آلارم دود و هشدارهای امنیتی می باشد. نگهبانی هتل به صورت 24 ساعته در هتل حضور دارد و فضایی به عنوان صندوق امانات نیز در هتل در نظر گرفته شده است.

در طول اقامت خود اگر احتیاج به تهیه مواد غذایی و یا لوازم ضروری داشتید، می توانید به مینی مارکتی که در مجموعه قرار گرفته است مراجعه نمایید، بعلاوه دستگاه نوشیدنی نیز در هتل موجود است. جهت رفت و آمد فرودگاهی، سرویس ترانسفر هتل به صورت شبانه روزی در اختیار مهمانان خواهد بود و بعلاوه این فرصت را دارید تا از هتل خودروی مورد نظر خود را اجاره نمایید.

سیگار کشیدن در داخل هتل ممنوع می باشد، با این حال فضایی برای استعمال سیگار در نظر گرفته شده است و همه بخش های هتل نیز دارای تهویه مطبوع می باشند. وسایل گرمایشی و سرمایشی هتل در همه فصول سال در دسترس خواهند بود و سالن آرایش نیز برای رفاه مهمانان در هتل فراهم شده است. همه اتاق های هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا (Sherwood Exclusive Lara) دارای دیوارهای عایق صدا هستند و اتاق های خانوادگی دارای ابعاد بزرگ تر و مجهزتر می باشند.

  • شنا کردن و آب تنی در استخرهای روباز و سرپوشیده هتل

علاوه بر همه این امکانات، شما می توانید زمانی از روز را به شنا کردن و آب تنی در استخرهای روباز و سرپوشیده هتل بگذرانید و بر روی جایگاه های کنار هتل آفتاب بگیرید. استخرها برای همه سنین قابل دسترسی بوده و دارای عمق های مختلفی هستند تا همه افراد بتوانند از آن لذت ببرند. کارکنان و مسئولین هتل با زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی آشنایی دارند تا بتوانند از مهمانان پذیرایی خوبی به عمل آورند.

رستوران های متنوع هتل، طعم های مختلف و به یاد ماندنی غذاهای بین المللی و ترکی را به مهمانان ارائه می دهند و بعضی از منوها دارای وعده های غذایی مخصوص بچه ها و یا منوهای ویژه غذاهای رژیمی می باشد. وسایل بازی بچه ها در فضای باز، فضای بازی سرپوشیده، بازی های رومیزی و پازل و خدمات نگهداری از بچه ها، تنها بخشی از امکانات رفاهی هتل برای خانواده ها و بچه ها می باشند. هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا (Sherwood Exclusive Lara) از امکانات پارکینگ اختصاصی و ایمن برخوردار بوده و مهمانان این فرصت را دارند تا از آن به صورت رایگان استفاده نمایند.

امکانات تفریحی هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا (Sherwood Exclusive Lara)

در بدو ورود خود به هتل می توانید فضای سرسبز و نشاط آوری که در بیرون آن در نظر گرفته شده است را مشاهده کنید، بعلاوه ساحل نیز تنها در چند قدمی شما قرار خواهد داشت. به علاوه یک منطقه خصوصی به همراه امکانات کافی نیز به عنوان ساحل خصوصی هتل در نظر گرفته شده است. شما می توانید از انواع فعالیت هایی که در این مجموعه در نظر گرفته شده مانند ایروبیک، تیراندازی با کمان، پخش زنده رویدادهای ورزشی زنده، موسیقی زنده و اجراهای نمایشی در طول اقامت خود بهره مند شوید.

پارک آبی و ورزش های آبی هتل، یکی از جاذبه های تفریحی محبوب این اقامتگاه در بین ساکنین می باشد و خانواده هایی که با بچه ها خود در هتل اقامت داشته باشند به باشگاه مخصوص بچه ها دسترسی خواهند داشت. یک فضای خصوصی برای فعالیت هایی مانند مینی گلف و غواصی در خارج از هتل در نظر گرفته شده است و می توانید در صورت علاقه مندی از این خدمات نیز لذت ببرید.

خیلی از افرادی که با دوستان خود در هتل 5 ستاره شروود آنتالیا اقامت داشتند، بر این باور بودند که فعالیت های بولینگ، دوچرخه سواری، قایقرانی، دارت و موج سواری که هتل تدارک دیده است تجربه ای بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی به شمار می رود. مهمانان هتل این فرصت را دارند تا زمانی را برای آرامش و ریلکس کردن در سفر اختصاص دهند و از همین رو مرکز اسپای هتل یکی از برترین مکان ها برای کسب تجربه ای آرامش بخش می باشد. در این مرکز انواع خدمات از جمله ماساژ حرفه ای، نوردرمانی، اتاق بخار، درمان پوست و بدن و اسکراب بدن در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. رنگ کردن مو، اصلاح مو، پدیکور، مانیکور، درمان های مو، خدمات گریم، خدمات اپیلاسیون و کلیه خدمات زیبایی را می توانید با کیفیت مناسب در هتل تجربه نمایید.

رستوران های هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا

سفر به شهرهای ترکیه بدون صرف غذاهای لذیذ که به وسیله سرآشپزهای حرفه ای و مجرب آماده شده اند، تجربه کاملی از یک سفر بی نظیر نخواهد بود؛ هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا چندین رستوران معتبر و با کیفیت را برای مهمانان خود فراهم آورده تا در طول اقامت خود بتوانند برترین غذاهای بین المللی را صرف نمایند. رسـتوران اصلی هتل، یک رستـوران بین المللی بوده که برای صرف صبحانه همه روزه باز است و می توانید از منوی بوفه این رستوران آیتم های متنوعی را برای صبحانه خود سفارش دهید.

رستوران Lalezar یک رستوران ترکی با غذاهای اصیل ترکی است و برای صرف شام غذاهای لذیذ و محلی را در A la Carte به مهمانان ارائه می دهد. رستوران ایتالیایی Sapore و رستوران Selenge Mongolian نیز دیگر رستوران های معتبر این اقامتگاه هستند که برای شام به مهمانان خدمات ارائه می دهند.

امکانات اتاق های هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا (Sherwood Exclusive Lara)

اتاق های متنوع هتل همگی از امکانات تهویه مطبوع برخوردار هستند در کنار بالکی که در آن می توانید از نسیم گرم مدیترانه ای لذت ببرید فضای دل پذیری را برای اقامت در تابستان فراهم می نمایند. مینی بار نوشیدنی اتاق ها پر از نوشابه ها و نوشیدنی های مختلف است و بعلاوه می توانید از دستگاه چای ساز و قهوه سازی که در نظر گرفته شده است، استفاده نمایید. حمام خصوصی داخل اتاق ها شامل وسایلی مانند سشوار، دوش و لوازم بهداشتی رایگان می باشند و برای همه مهمانان کمدهای لباس در اتاق وجود دارد. وجود مسیرهای قابل دسترسی با ویلچر باعث شده تا مهمانان معلول نیز بتوانند اقامتی آسان را تجربه نمایید. کف همه اتاق ها پارکت یا چوبی بوده و تلویزیون و تلفن در همه اتاق ها وجود دارد.

انواع اتاق های هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا

  • اتاق استاندارد دو نفره : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره است و پذیرای 2 مهمان بزرگسال و در کل 3 مهمان می باشد.
  • اتاق سه گانه : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره یا 2 تخت یک نفره است و پذیرای 3 مهمان بزرگسال و در کل 4 مهمان می باشد.
  • اتاق بزرگ خانواده : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره است و پذیرای 4 مهمان می باشد.
  • اتاق استاندارد دو نفره با چشم انداز دریا : این اتاق دارای 1 تخت دونفره یا 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره است و پذیرای 3 مهمان بزرگ سال و در کل 2 مهمان می باشد.
  • اتاق سه تخته با چشم انداز دریا : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره یا 2 تخت یک نفره است و پذیرای 3 مهمان بزرگسال و در کل 4 مهمان می باشد.
  • اتاق خانوادگی جونیور : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره است و پذیرای 4 مهمان می باشد.
  • اتاق استاندارد دو نفره با نمای جانبی دریا : این اتاق دارای 1 تخت دونفره یا 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره است و پذیرای 2 مهمان بزرگسال و در کل 3 مهمان می باشد.
  • سوئیت های هتل
  • کانکت روم خانوادگی : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره است و پذیرای 4 مهمان بزرگسال می باشد.
  • سوئیت استاندارد با حمام آبگرم : این اتاق دارای 1 تخت دونفره است و پذیرای 2 مهمان بزرگسال می باشد.
  • سوئیت اکسکتیو : این اتاق دارای 1 تخت دونفره است و پذیرای 2 مهمان بزرگسال می باشد.
  • سوئیت لوکس کینگ : این سوئیت شامل 2 اتاق خواب و یک اتاق نشیمن می گردد که هر کدام به ترتیب دارای 1 تخت دونفره، 1 تخت دونفره و 2 مبل تختخواب شو است و پذیرای 4 مهمان بزرگسال و در کل 2 مهمان می باشد.
  • جکوزی سوئیت به همراه سرویس دهی ویژه : این اتاق دارای 1 تخت دونفره است و پذیرای 2 مهمان بزرگسال می باشد.
  • سوئیت خانوادگی با سرویس دهی ویژه : این اتاق دارای 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره است و پذیرای 4 مهمان بزرگسال می باشد.

فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا

یکی از مهم ترین عوامل برای انتخاب یک هتل مناسب، امکان دسترسی راحت از آن به منطقه ها مختلف شهر می باشد. شما با اقامت در هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا این امکان را خواهید داشت تا به راحتی از مراکز خرید مختلف تماشا کنید و به گشت و گذار در شهر بپردازید. آنتالیوم پریمیوم مال لارا که در 0.1 کیلومتری هتل واقع شده است و یکی از محبوب ترین مراکز خرید در بین ساکنین هتل به شمار می رود و تنها با صرف چند دقیقه می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. بعلاوه پیشنهاد می دهیم با اقامت در این هتل، بازدید از منطقه های مانند آبشار Lower Duden و پارک سرزمین افسانه های آنتالیا را از دست ندهید.

آبشار دودن تنها 8.8 کیلومتر از شما فاصله خواهد داشت که با صرف حدود 15 دقیقه رانندگی به آن دسترسی خواهید داشت و پارک افسانه های آنتالیا با داشتن تجهیزات تفریحی بسیار تنها 20 دقیقه با شما فاصله خواهد داشت. بعلاوه فرودگاه آنتالیا در9.7 کیلومتری هتل واقع شده است. از جمله دیگر جاذبه های گردشگری اطراف هتل عبارت اند از :

  1. باشگاه ملی گلف : 17 دقیقه رانندگی
  2. مرکز خرید آنتالیا : 22 دقیقه رانندگی
  3. مرکز خرید تراسیتی : 17 دقیقه رانندگی
  4. دروازه هادریان : 25 دقیقه رانندگی
  5. برج ساعت آنتالیا : 23 دقیقه رانندگی
  6. موزه آنتالیا : 25 دقیقه رانندگی
  7. آکواریوم آنتالیا : 30 دقیقه رانندگی
  8. ساحل عمومی نمایدو : 10 دقیقه پیاده روی

سؤالات متداول

ساعت ورود و خروج هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا چه ساعتی است؟

ورود به هتل از ساعت 14:00 و خروج از هتل تا ساعت 12:00 است.

آیا هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا رستوران در محل دارد؟

بله این هتل دارای چندین رستوران است که عبارت اند از :

  1. رستوران اصلی هتل برای صرف صبحانه
  2. رستوران ترکی Lalezar با منوی A la Carte
  3. رستوران ایتالیایی Sapore با منوی A la Carte
  4. رستوران Selenge Mongolian با منوی A la Carte

آیا هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا استخر دارد؟

بله این هتل از چندین استخر روباز و سرپوشیده به همراه سرسره آبی برخوردار است.

فاصله هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا تا مرکز لارا چقدر است؟

این هتل حدود 250 متر با مرکز لارا فاصله دارد.

چه نوع صبحانه ای در هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا سرو می گردد؟

مهمانان می توانند در طول اقامت خود از صبحانه های متنوع و با کیفیت این هتل لذت ببرند، انواع صبحانه ها عبارت اند از :

  • حلال
  • بدون گلوتن
  • بوفه

هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا چقدر به ساحل نزدیک است؟

نزدیک ترین ساحل تنها 300 متر از هتل فاصله دارد.

هزینه اقامت در هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا چقدر است؟

هزینه رزرو اتاق بستگی به اتاق، مدت زمان اقامت و تعداد مهمانان دارد.

چه نوع اتاقی را می توانم در هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا رزرو کنم؟

از جمله اتاق هایی که می توانید در این هتل رزرو کنید شامل اتاق های دو نفره، سوئیت ها، اتاق های خانوادگی و اتاق های لوکس می باشند.

آیا هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا در بین خانواده ها محبوب است؟

از آنجا که این هتل امکانات بسیاری را برای بچه ها و خانواده در نظر گرفته است، در بین مهمانانی که به صورت خانوادگی در آن اقامت می کردند محبوب واقع شده است.

نتیجه گیری

در این راهنما با سرویس های خدماتی و امکانات رفاهی و تفریحی هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا آشنا شدیم؛ اقامت در این هتل می تواند خاطره خوشی را برای شما و همراهانتان در سفر به شهر آنتالیا به همراه داشته باشد. شما این فرصت را دارید تا با استفاده از راهنما های معرفی هتل در سایت وبلاگ ساعت گلورایا ، هتل های مختلف را با یکدیگر مقایسه نموده و برترین و مناسب ترین اقامتگاه را برای سفری دلپذیر انتخاب نمایید.

منبع: الی گشت

به "معرفی کامل هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید