ادعای عجیب بازیگر سریالروزی روزگاری مریخ ، من آدم فضایی هستم در جلد انسان

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، ویشگا آسایش که این روزها با سریال روزی روزگاری مریخ مورد توجه مخاطبان قرار گرفته به نکات جالبی از نقشی که در این سریال دارد اشاره نمود.

ادعای عجیب بازیگر سریالروزی روزگاری مریخ ، من آدم فضایی هستم در جلد انسان

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، ویشکا آسایش در سومین حضور خود در شبکه نمایش خانگی تصویر به یادماندنی از لونا پر شر و شور روزی روزگاری مریخ برای تماشاگران این سریال خلق نموده است. او علاوه بر لونا در نقش مادر لونا هم در این سریال نقش آفرینی می نماید. دو نقش مختلف از دو نسل مختلف که همان چالش های مرسوم مادر دختری را دارند اما این بار در مریخ.

ویشکا آسایش در این گفت وگو از علاقه اش به کار کردن با پیمان قاسمخانی و انتخاب نقش لونا گفت. او اعلام کرد : اینکه فیلمنامه را نخوانده نقش را قبول نموده است. بعلاوه از شباهت های خودش در دنیای واقعی به آدم های فضایی گفت: دوستانم می گویند تو فضایی هستی و از مریخ آمدی. می گویند زورت زیاد است و حرفشان درست است چون گاهی خراب کاری می کنم یا قدرتم یک باره فوران می نماید. برای همین می گویند تو فضایی هستی اما جلد انسان داری. برای همین وقتی موضوع سریال را متوجه شدم برایم خیلی جالب شد.

ویشکا آسایش با اشاره به ویژگی های نقش و جذابیت هایی که کاراکتر لونا دارد اضافه نمود: او گفته اشتهارد را به نیوکرج سریال روزی روزگاری مریخ ترجیح می دهد چون زمین هایش سانتی متری فروخته می گردد اما کهکشان راه شیری برایش جذابیت بیشتری نسبت به جاده چالوس دارد. با گاما تکلیفش معین است و می داند اگر در معرضش باشد یک باره کشته می گردد برای همین بهتر از آلودگی هواست که تدریجی آدم ها را به کشتن می دهد. مریخ 1700 را به زمین 1400 ترجیح می دهد و امیدوار است انسان ها اشتباهات زمین 1400 را در مریخ 1700 تکرار نکنند.

منبع: فیلیموشات

منبع: همشهری آنلاین

به "ادعای عجیب بازیگر سریالروزی روزگاری مریخ ، من آدم فضایی هستم در جلد انسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب بازیگر سریالروزی روزگاری مریخ ، من آدم فضایی هستم در جلد انسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید