سینما

شیطنت جادوگر آمریکایی علیه یزدانی

حریف جهانی یزدانی با انتشار فیلمی از مبارزات گذشته این 2 قهرمان رجزخوانی علیه ژنرال کشتی ایران را آغاز نموده است.

23 شهریور 1402

شیدا خلیق: مافیا بازی مورد علاقه ام است، در شبکه خانگی بی حاشیه کار می کنم

شیدا خلیق بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به حضورش در شبکه نمایش خانگی اعلام کرد که راحت تر می تواند در این فضا تمرکز و بدون حاشیه کار کند.

21 شهریور 1402

بازیگرانی که نام آنها در رکوردهای دنیا به ثبت رسید

تا به حال شده زمانی که به اعداد و ارقام دستمزدهای بازیگران یا اتفاقاتی که در زندگی آنها رخ می دهد، نگاه می کنید، با خودتان بگویید: بابا اینها دیگر رکورد شکسته اند...؟ ما هم همین نظر را داشتیم.

3 شهریور 1402

شرکت JetZero برای نیروی هوایی آمریکا هواپیما با بال تلفیقی می سازد

نیروی هوایی آمریکا از شرکت JetZero خواست که تا سال 2027 نمونه اولیه ای از یک هواپیما با بال تلفیقی را برای آن ها بسازد.

31 مرداد 1402

یک ساعت پس از مرگ چه اتفاقی برای بدن می افتد؟

زومیت نوشت: تصور مردم از اتفاقات پس از مرگ، بیشتر مبتنی بر فیلم های سینمایی و تلویزیونی است؛ اما در واقعیت، یک ساعت پس از مرگ برای بدن چه اتفاقی می افتد؟

22 مرداد 1402

دوستی خارق العاده مار کبری با گاو، عکس

اخیرا تصویر ویدیویی کوتاهی در فضای شبکه اجتماعی توییتر پر شده است که نشان می دهد گاو و مار کبری با یکدیگر دوست اند و بازی می نمایند.

16 مرداد 1402

از این سلبریتی ها خواسته شد برای موفقیت در هالیوود وزن کم نمایند

بعضی ستاره های هالیوود از فشاری که در صنعت تفریح بر روی آن ها برای کاهش وزن خود وجود دارد گفته اند. این موضوع نه تنها در خصوص زنان، بلکه در خصوص مردان هالیوود هم صدق می نماید؛ و این در حالی است که این ستاره ها همگی خود از اندام متناسبی برخوردارند.

29 خرداد 1402

دوربین فلش بک وان35؛ وقتی نمی دانید چه عکسی گرفته اید!

دوربین فلش بک وان35 تجربه استفاده از دوربین های قدیمی را به دنیای مدرن وارد می نماید. این دوربین هیچ نمایشگری برای بازبینی عکس ها تا زمان ظهور ندارد و این می تواند سورپرایز خوشایندی را پس از آشکار شدن نتیجه نهایی ایجاد کند.

19 خرداد 1402

جای جایزه ملی داستان دینی در فضای ادبیات کشورمان خالی است، ضرورت حمایت ویژه از شعر و داستان

علی محمد مؤدب در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری سه دوره از جایزه ملی داستان حماسی و رونمایی پوستر دوره چهارم مطرح نمود: ابتکار این طرح متعلق به مرحوم سعید تشکری بوده که دوره های قبل را با شایستگی دبیری نموده و توانسته ظرفیت مغفول مانده در ادبیات...

9 خرداد 1402

فضای داخلی زشت وانت تسلا، فیلم تخیلی مقرون به صرفه 40 سال پیش!، عکس

ایسنا نوشت: تصاویری که ادعا می گردد اولین نما از داخل سایبرتراک تسلای ایلان ماسک هستند در فضای مجازی منتشر شده است.

6 خرداد 1402

کوچک ترین دوربین ها با اتصال به تلفن همراه

برای یاری به شما در یافتن برترین دوربین های کوچک مناسب برای امنیت خانه، بیش از 10 ساعت را صرف تحقیق و آنالیز انواع مدل های موجود در حال حاضر کردیم. از بین تمام دوربین های کوچک مخفی یا دوربین های نظارتی مخفی بی سیم که با آنها روبرو شدیم، 3 تا از برترین دوربین...

17 اردیبهشت 1402

ساخت مستند درباره مرحوم صفایی بزرگ ترین آرزوی من بود

مهدی نوری معتقد است؛ اندیشه و شخصیت علی صفایی حائری موضوعی است که مخاطبان را به تماشای مستند جلب می نماید. این روزها تماشای این مستند با اقبال عمومی روبرو شده.

23 فروردین 1402

16 واقعیت اسرارآمیز و عجیب درباره حیوانات که نمی دانستید

هورمون هایی که باعث حمله زنبور ها می شوند در موز هم یافت می گردد؛ بنابراین وقتی نزدیک زنبور ها هستید موز یا هر چیز دیگری با طعم موز نخورید. در غیر این صورت ممکن است نیش بخورید.

23 فروردین 1402

ببینید ، فروش علنی مدارک دانشگاهی با استعلام قانونی: 3 روزه در هر رشته ای که خواستید دکتر شوید!

نکته قابل توجه این جاست که این افراد چنان احساس امنیت می نمایند که این کار خلاف و مجرمانه را نه به صورت پنهانی که به شکلی کاملاً آشکار تبلیغ می نمایند و حتی برای معرفی بیشتر خود سراغ بعضی بازیگران نیز رفته اند تا برایشان تبلیغ نمایند! آنها می گویند...

21 فروردین 1402

چگونه هارد را به برترین شکل پارتیشن بندی کنیم؟

به فرایند تبدیل حافظه داخلی یک سیستم کامپیوتر به بخش های جزئی تر، پارتیشن بندی (Partition) گفته می گردد. در این مطلب به طور مختصر و مفید به شما یاری می کنیم تا به برترین روش ممکن سیستم خود را پارتیشن بندی کنید.

10 فروردین 1402

با استرس روزهای آخر سال چه کنیم؟، توصیه های مهم برای کاهش اضطراب

در این مطلب توصیه هایی به شما می کنیم که از استرس تان در روزهای آخر سال و طی تعطیلات کم کنید. این توصیه ها تازه نیستند؛ اما ارزش یادآوری را دارند. بعلاوه شاید در نگاه اول ساده به نظر نرسند، اما پیگیر باشید تا احساس آرامش بیشتری کنید.

24 اسفند 1401

فیلمی زیرخاکی از کشتی دنیا پهلوان تختی با حریف روس

دنیا پهلوان غلامرضا تختی در راه کسب 7 مدال دنیای و المپیک با حریفان نامداری مانند وایکینگ پالم سوئدی، عادل آتان تُرک، بوریس کولایف روس، پت بلر آمریکایی، دیتریش آلمانی، ویچزیستیوک روس، عصمت آتلی، احمد آئیک و حسن کنگور تُرک و الکساندر مدوید از شوروی مبارزه...

20 اسفند 1401

حضور ایرانسل در اولین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با سبد کاملی از سرویس ها و خدمات محتوایی، مبتنی بر صوت و تصویر فراگیر، در اولین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، شرکت نموده است. این نمایشگاه...

11 اسفند 1401

دانلود سریال مترجم قسمت پنجم 5 (قسمت 5 مترجم) کامل با لینک مستقیم

قسمت پنجم سریال مترجم امروز چهارشنبه ساعت 8 شب منتشر شد. برای دانلود قسمت 5 سریال مترجم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

27 بهمن 1401

رونمایی از لیدی گاگا در جوکر 2

جوکر 2 یا همان Joker: Folie a Deux یکی از مورد انتظارترین فیلم های 2024 محسوب می گردد. در این فیلم مخاطبان قرار است شاهد حضور زوج مشهور دنیای دی سی یعنی جوکر و هارلی کویین باشند و به همین دلیل تاد فیلیپس (کارگردان) به مناسب ولنتاین تصویری از این دو شخصیت به اشتراک...

27 بهمن 1401
تعداد: (97)