ال جی از سیستم ذخیره سازی انرژی خانگی

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، شرکت راهکارهای انرژی ال جی که یک تولیدکننده جهانی و پیشگام در زمینه باتری های پیشرفته لیتیوم یونی است، از سیستم ذخیره سازی انرژی خانگی تازه +Prime رونمایی کرد که ظرفیت انعطاف پذیری دارد و نیازهای ذخیره سازی خانه های شخصی خانواده های آمریکایی را برآورده می نماید.

ال جی از سیستم ذخیره سازی انرژی خانگی

سیستم ذخیره سازی پرایم پلاس رسما در ماه مه امسال میلادی در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد تا نیازهای روزافزون نصاب ها و صاحبان خانه برای سیستم های ذخیره انرژی خانگی با باتری های LGES را برآورده سازد. این سیستم اولین سیستم ذخیره انرژی خانگی با یک اینورتر است که شرکت LGES آن را در تحت برند خودش در بازار آمریکایی شمالی عرضه خواهد نمود.

راه چاره ذخیره سازی انرژی دو ماژول باتری 10 یا 16 هرتز پرایم را به صورت موازی به هم متصل می نماید تا ظرفیت 19.2 تا 32 کیلووات ساعت را با حداکثر خروجی 9.6 کیلووات از اینورتر فراهم کند. معماری ساده ماژولار باتری ها و طراحی plug-and-play اینورتر نیز باعث شده تا نصب آن آسان باشد و سازگاری بی نظیری با هر سیستم PV موجود داشته باشد.

رایان سیمپسون مدیر فروش تیم LGES ESS در آمریکای شمالی در همین رابطه اظهار داشته:

آنچه که پرایم پلاس را منحصربه فرد می نماید، این است که فرآیند نصب آن سریع تر از همواره است. راه اندازی کامل اینورتر و باتری کمتر از 10 دقیقه طول می کشد که به طور قابل توجهی بار زمانی را برای نصاب ها کاهش می دهد.

سازگاری کامل با سیستم های PV موجود سبب شده تا سیستم پرایم پلاس برای هر صاحب خانه آمریکایی که در پی گزینه های مقاوم سازی برای پیشتیانی گیری جزئی یا کلی خانه است، ایده آل باشد. این راه چاره نو بعلاوه به نفع ساکنین کالیفرنیا است چراکه سومین تکرار مقدار گیری انرژی خالص (NEM 3.0) در میانه ماه آوریل اجرا شد.

سیستم پرایم پلاس با دو پیکربندی ارائه می گردد که شامل راه چاره پشتیبان و راه چاره آربیتراژ است و بر طبق آن، مشتریان می توانند به راحتی موردی که متناسب با نیازهای آن ها است را انتخاب نمایند. راه چاره پشتیبان شامل باتری پرایم، اینورتر و یک دستگاه پشتیبان گیری اتوماتیک است و این در حالی است که راه چاره آربیتراژ شامل باتری پرایم، اینورتر و یک متر هوشمند است. اگر مشتری بخواهد از پرایم پلاس فقط برای مصرف خودش استفاده کند، پس راه چاره آربیتراژ بسیار مناسب است چراکه ارزان تر از راه چاره پشتیبان است.

سیستم پرایم پلاس با 10 سال ضمانت برای باتری ها و بعلاوه برای اینورتر و دستگاه پشتیبان اتوماتیک ارائه می گردد تا از دوام و رضایت کامل مشتریان اطمینان حاصل کند. شرکت LGES سایت های آزمایشی را ایجاد نموده تا نصاب ها بتوانند فرصت تجربه عملی نصب این سیستم نو ذخیره سازی انرژی را داشته باشند و بعدا بتوانند آن ها را رسما در خانه ها نصب نمایند.

منبع: فوت و فن

به "ال جی از سیستم ذخیره سازی انرژی خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی از سیستم ذخیره سازی انرژی خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید