بازدید از بهترین موزه های زوریخ با تور سوئیس 1403

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، مقاصد گردشگری بسیاری در جهان وجود دارند که برخی از آن ها از معروفیت زیادی برخوردارند و هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. از بین تمام قاره های جهان، قاره اروپا به عنوان قاره سبز شناخته شده و مقاصد گردشگری بسیار زیبایی دارد. در بین شهرهای اروپایی مشهور نیز می توان شهر زوریخ را به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان برای گردش و زندگی مورد توجه قرار داد.

بازدید از بهترین موزه های زوریخ با تور سوئیس 1403

این شهر اگرچه طبیعت بسیار زیبایی دارد، اما آثار تاریخی و موزه های بسیاری هم دارد. اگر شما نیز به شهر زوریخ علاقه دارید، چیزهای بسیاری درباره آن شنیده اید، می خواهید حداقل یکبار به آن سفر کنید و خواهان دریافت اطلاعات بیشتر درباره آن هستید، با ما همراه شوید.

معرفی شهر زوریخ، بزرگترین شهر کشور سوئیس

زوریخ Zürich بزرگترین شهر کشور سوئیس Switzerland و پرجمعیت ترین شهر آن است. این شهر مرکز مالی، فرهنگی و صنعتی کشور سوئیس است که در دامنه کوه های آلپ در انتهای شمال غربی دریاچه زوریخ، بین دو زنجیره جنگلی از تپه ها در حدود 60 کیلومتری از دامنه شمالی کوه های آلپ قرار گرفته است. دو رودخانه لیمات Limmat و سیهل Sihl از میان این شهر می گذرند.

در معرفی بیشتر شهر زوریخ می توان موارد زیر را بیان نمود:

  • شهر زوریخ کشور سوئیس دارای ترکیب قومیتی متنوعی است. به طوری که بیش از یک سوم جمعیت آن را افراد مهاجر تشکیل می دهند.
  • بزرگترین مهاجران شهر زوریخ از کشورهای ایتالیا، بالکان، پرتغال و آلمان هستند. همچنین جمعیت کمی از مهاجران غیر اروپایی نیز در این کشور زندگی می کنند.
  • زوریخ به عنوان شهری با بهترین کیفیت زندگی در دنیا شناخته شده است. درواقع زوریخ دارای بالاترین استاندارد و کیفیت زندگی در دنیا است.
  • زوریخ به عنوان گران ترین شهر دنیا نیز شناخته شده است.
  • براساس آمارها، مردم زوریخ توانسته اند عنوان شادترین مردم دنیا را کسب کنند.
  • واحد پول زوریخ، فرانک CHF است.
  • زبان اصلی مردم شهر زوریخ، آلمانی است. اما بیشتر مردم این شهر به زبان های ایتالیایی، فرانسوی و انگلیسی نیز مسلط هستند. بنابراین زوریخ یک شهر چندزبانه محسوب می شود.
  • ساختمان های مدرن، خانه های اپرا و موزه های تاریخی در کنار رودخانه ها، کوه های آلپ و طبیعتی بینهایت زیبا، شهر زوریخ را به یک شهر رویایی برای زندگی و سفر تبدیل کرده است.

با توجه به توصیفات فوق، حالا دیدگاه واضح تری نسبت به شهر زوریخ خواهیم داشت. درواقع زوریخ یک مقصد گران اما از دست ندادنی برای سفر است. در ادامه به معرفی بهترین موزه های این شهر خواهیم پرداخت.

بازدید از بهترین موزه های زوریخ در تور سوئیس 1403

در شهر زوریخ، طبیعت، آثار تاریخی و آثار مدرن با هم درآمیخته اند. نمی توان زوریخ را بدون هیچ یک از این زیبایی ها تصور کرد. اگر بخواهیم برای لحاظاتی، صرفاً روی بازدید از موزه های این شهر در تور سوئیس 1403 تمرکز کنیم، می توانیم موزه هایی از این دست را به شما معرفی نماییم:

  • موزه ملی زوریخ National Museum Zurich

معمولاً بیشتر شهرهای مشهور دنیا، یک موزه ملی دارند تا با بازدید از آن بتوان بیشتر با تاریخ و قدمت آن شهر آشنا شد. در مورد موزه ملی زوریخ نیز همین امر صدق می کند. به طوری که با رفتن به این موزه می توان یک کلسکیون دائمی از هنر و مصنوعات دست ساز از دوره های مختلف تاریخی این ناحیه را مشاهده کرد.

درواقع آثاری از دوران ماقبل تاریخ این ناحیه در موزه ملی زوریخ برای دیدن وجود دارد. موزه ملی زوریخ، پربازدیدترین موزه فرهنگی کشور سوئیس محسوب می شود که سالانه افراد زیادی از آن بازدید می کنند و شما نیز می توانید در تور سوئیس 1403 از آن دیدن نمایید.

  • موزه ریتبرگ Museum Rietberg

ریتبرگ یک موزه هنری در شهر زوریخ است که تنها موزه کشور سوئیس با موضوع هنر غیراروپایی محسوب می شود. آثار هنری نمایش داده شده در این موزه بیشتر به قاره های آسیا، آفریقا، آمریکا و اقیانوسیه اختصاص دارد. ساختمان و بنای خارجی این موزه نیز دارای معماری و منظره بسیار مجذوب کنندهی است که بازدید از این موزه را هیجان انگیزتر می کند. مجذوب کننده ترین قطعات این موزه، مجسمه های بودای چینی مربوط به قرن ششم هستند. در تور سوئیس 1403 می توان بازدید از این موزه را نیز در برنامه قرار داد.

  • موزه پول Money Museum

وجود موزه پول در سرزمینی که خود بزرگترین مراکز بانکی را دارد، بسیار مجذوب کننده است. در موزه پول سوئیس می توان نمونه هایی از انواع پول، از دورانی که از استخوان، پر و صدف برای داد و ستد استفاده می شد تا عصر بیت کوین را مشاهده کرد و سیر تکامل پول را دید. حتی منظرهه آینده پول نیز در این موزه قابل مشاهده است. در انواع تور سوئیس 1403 می توان از این موزه بازدید کرد.

  • موزه طراحی Museum of Design

موزه طراحی در محوطه دانشگاه زوریخ واقع شده است. در موزه طراحی شهر زوریخ می توان حدود پانصد هزار اثر را در چهار بخش پوستر، طراحی، گرافیک و هنر کاربردی مشاهده کرد. آثار این موزه، پیشرفت طراحی از سال 1875 میلادی تا عصر صنعتی در قرن بیستم را برای گردشگران ترسیم می کند. علاقه مندان به طراحی و هنر می توانند بازدید از این موزه در تور سوئیس 1403 را در اولویت قرار دهند.

  • موزه تراموای زوریخ Zurich Tram Museum

موزه تراموای زوریخ در ایستگاه قدیمی برگویز Burgwies این شهر واقع شده است. جالب است بدانید که قدیمی ترین تراموای در حال کارِ شهر زوریخ نیز در خط موزه تردد می کند. در این موزه، اتاقک های تراموا مربوط به سال 1897 به نمایش گذاشته شده است. علاقه مندان به سیستم های حمل ونقل کلاسیک، بچه ها و نوجوانان علاقه زیادی به بازدید از این موزه دارند. بنابراین می توان در تور سوئیس 1403 از موزه تراموای این شهر نیز دیدن کرد.

  • موزه ساعت بایر Beyer Clock and Watch Museum

حتماً شما نیز معروفیت ساعت های سوئیس را شنیده اید یا به ساعت سوئیس علاقه دارید. در هر صورت با سفر به شهر زوریخ می توان وارد موزه ساعت های این شهر شد که بیش از 300 قطعه از ابزارهای زمان سنجی از 1400 سال قبل از میلاد در آن گردآوری شده است. از جمله قطعات موجود در این موزه می توان ساعت های آفتابی، ساعت های چراغ نفتی، ساعت های قدی و… را نام برد.

  • موزه فوتبال دنیای فیفا FIFA Museum

موزه فوتبال دنیای فیفا، یک موزه نو در شهر زوریخ است که از سال 2016 تأسیس شده است. در این موزه می توان بیش از 1000 اثر نمایشی از زمان اولین جام دنیای در سال 1930 به میزبانی کشور اروگوئه تا به امروز را مشاهده کرد. علاقه مندان به فوتبال می توانند در سفر با تور سوئیس 1403 نیز در پی سرگرمی موردعلاقه خود رفته و از موزه فوتبال فیفا در زوریخ دیدن کنند.

رزرو تور سوئیس 1403 از رز آبی

آژانس مسافرتی رز آبی یکی از بهترین برنامه ریز تورهای خارجی، به خصوص تورهای اروپایی در داخل کشور است. درواقع رز آبی در تمام طول سال، تورهای اروپایی مانند تور سوئیس را به صورت تکی یا ترکیبی ارائه می کند. بنابراین شما هرزمان از سال که اراده کنید به زوریخ سفر کنید، می توانید روی تورهای مسافرتی رز آبی به این مقصد حساب کنید.

البته در بیشتر مواقع در کنار سفر به زوریخ می توان در یک تور مسافرتی، سفر به چند مقصد زیبای اروپایی را در کنار هم تجربه کرد. در هر صورت انتخاب با شماست که کدام یک از تورهای مسافرتی رز آبی به زوریخ و سایر شهرهای اروپایی را برای سفر در سال 1403 انتخاب کنید. فقط اگر قصد سفر دارید، سریع تر تور خود را رزرو کنید تا با ظرفیت تکمیل آن ها روبه رو نشوید!

منبع: فرارو

به "بازدید از بهترین موزه های زوریخ با تور سوئیس 1403" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از بهترین موزه های زوریخ با تور سوئیس 1403"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید