بازگشت کیلیان ام باپه به تیم اصلی پاری سن ژرمن

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، کیلیان ام باپه پس از چند هفته حضور در تیم تبعیدی های پاری سن ژرمن، به تمرینات تیم اصلی اضافه می گردد.

بازگشت کیلیان ام باپه به تیم اصلی پاری سن ژرمن

صبح امروز اکیپ از بازگشت آرامش به رابطه کیلیان ام باپه و ناصر الخلیفی اطلاع داد و نوشت تنش های موجود میان این دو نفر از بین رفته است. با گذشت ساعاتی از انتشار این خبر، وب سایت پاری سن ژرمن در بیانیه ای بازگشت ام باپه 24 ساله به تیم اصلی را تایید کرد:

در پی صحبت های مثبت و سازنده میان پی اس جی و کیلیان ام باپه پیش از بازی مقابل لوریان، این بازیکن به تمرینات تیم اصلی اضافه می گردد.

ام باپه که غایب بزرگ تور پیش فصل پی اس جی بود و طی هفته های اخیر همراه با ستارگانی، چون مارکو وراتی و نیمار در تیم تبعیدی های پاری سن ژرمن به تمرین پرداخت، شب گذشته در ورزشگاه پارک دو پرنس تماشاگر تساوی بدون گل تیمش مقابل لوریان در هفته اول لیگ 1 بود.

رسانه های فرانسوی مدعی شده اند پاری سن ژرمن میخواهد قرارداد این ستاره فرانسوی را تا 2025 تمدید کند، اما در عوض اجازه فروش او به رئال مادرید در تابستان 2024 را صادر خواهد نمود. به این ترتیب، به نظر نمی رسد در تابستان کنونی ام باپه راهی رئال مادرید گردد و این داستان کش دار گویا یک سال دیگر هم ادامه خواهد داشت.

منبع:فوتبالی

منبع: فرارو

به "بازگشت کیلیان ام باپه به تیم اصلی پاری سن ژرمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت کیلیان ام باپه به تیم اصلی پاری سن ژرمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید