برنامه آموزش ترکیبی در مدارس، در حقیقت احیای جریان یادگیری است

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و نماینده وزیر در بحث آموزش حضوری مدارس در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش لرستان، برنامه آموزش ترکیبی در مدارس را احیای جریان یادگیری دانست.

برنامه آموزش ترکیبی در مدارس، در حقیقت احیای جریان یادگیری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران، محمدرضا رزاقی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران که به منظور آنالیز شرایط آموزش حضوری به استان لرستان سفر نموده بود، در نشست شورای معاونین این استان با اشاره به نتایج بازدید حضوری از مدارس استان گفت: گفت و گوی با دانش آموزان ، اولیا ، مدیران و معلمان در این بازدید نمود تصمیم گیری و چگونگی کوشش و اقدامات مجموعه آموزش و پرورش لرستان بود که قابل تقدیر و تشکر است.

رزاقی ادامه داد: با توجه به پراکندگی و بافت روستایی و عشایری لرستان ، همت مدیران مدارس در برگزاری امتحانات ، مطلوب ارزیابی شد و باید تدبیری را به کار ببندیم تا با همین فرایندِ آرام و رو به جلو حرکت کنیم که در جریان یادگیری دچار اختلال نشویم.

وی بر توجه به برنامه ریزی برای سرویس های حمل و نقل دانش آموزی با توجه به شرایط آموزش ترکیبی و بعلاوه آموزش و قانع کردن سازی والدین تاکید و توضیح داد: اصلی ترین و مهمترین دستاورد این بازدیدها ، حضور رضایتمندانه و 99 درصدی دانش آموزان استان لرستان در برنامه ترکیبی است.

رزاقی برنامه آموزش های ترکیبی در مدارس را احیای جریان یادگیری بیان کرد و گفت: وقتی آموزش و پرورش با پیش بینی و برنامه ریزی می تواند معلم و کتاب را به دور افتاده ترین نقاط استان برساند ، باید با همدلی و تبادل اندیشه و تجربیات، برای استمرارآموزش های ترکیبی و حضوری، با توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تدابیر لازم را پیش بینی و اجرا نماید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برنامه آموزش ترکیبی در مدارس، در حقیقت احیای جریان یادگیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه آموزش ترکیبی در مدارس، در حقیقت احیای جریان یادگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید