حرکت بازیکن پرسپولیس با رونالدو زشت بود ، حداقل در راهرو به رونالدو می گفتی داداش ... ، دوربین صدا و سیما هنگ کرد!

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، بازیکن تیم تراکتور تبریز گفت: 100 درصد قانون سقف قرارداد دور زده شده است.

حرکت بازیکن پرسپولیس با رونالدو زشت بود ، حداقل در راهرو به رونالدو می گفتی داداش ... ، دوربین صدا و سیما هنگ کرد!

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، شجاع خلیل زاده گفت: من در زمین آزادی با تیم ملی بازی کردم این زمین فاجعه است به نظرم مسابقه بعدی لیگ قهرمانان آسیا اصلا نباید در آزادی برگزار گردد. در همین دستگردی بازی را برگزار نمایند زمینش خیلی بهتر از آزادی است و حتی خود ما هم می ترسیدیم در آزادی مصدوم شویم.

بازیکن تراکتور در خصوص اینکه رونالدو هم می ترسید بازی کند، گفت: اصلا بازی نمی کرد. ترابی اول بازی مصدوم شد و سرلک هم سر خورد و زرد گرفت و اخراج شد.

وی در خصوص امکانات ضعیف فوتبال ایران گفت: بخدا بازی قبل که برای تیم ملی بازی کردیم خجالت می کشیدم در آن زمین بازی کنم زمین آزادی برای فوتبال بازی کردن نیست. کشور بزرگی هستیم اما امکانات فوتبال مان صفر است. برترین استادیوم ما آزادی است ولی زمینش فاجعه است ابتدا باید زمین را درست نمایند. ادعا داریم ولی بازیکنان بزرگ جهان می آیند در آزادی هفته آینده هم الهلال باید با نساجی بازی کنیم. امیدوارم نگاه ملی باشد و نگذارند بازی در این استادیوم برگزار گردد. شرمسار کشورهای دیگر می شویم با این زمین چمن!

خلیل زاده با اشاره به حق پخش تلویزیونی گفت: تلویزیون که حق پخش را نمی دهد حداقل دو دوربین درست و حسابی خریداری کنید و بیاورید مثل کشورهای دیگر آبرومان نرود تا بازی را درست و حسابی ببینیم. در بازی دیشب وقتی ویدئو چک می خواست تصاویر را پخش کند اصلا تعیین نبود چه چیزی پخش می گردد و سریع تصاویر را قطع کرد. دوربین هنگ کرد! نتوانست خط آفساید را بگیرد. دوربین که می توانیم بیاوریم اگر تحریم بودیم VAR می آمد حالا همین را نگه داریم.

بازیکن تیم تراکتور در خصوص جرایم کمیته انضباطی گفت: سقف قرارداد نباید بگذارند. از نظر من الکی است. حالا که گذاشتند نباید دور بزنند. صدرصد این قانون دور زده شده اگر می خواهند برخورد نمایند درست برخورد نمایند از رئیس کمیته انضباطی هم تشکر می کنم بسیار ادم خوبی است.

وی در خصوص واکنش های مردم کشور به حضور رونالدو گفت: دلخوشی مردم ما فوتبال است و نباید این دلخوشی را بگیریم همه ما رونالدو را دوست داریم می توانستیم سازماندهی درستی کنیم تا فنسی بگذارند تا مردم ببیندش و لذت ببرند دنبال اتوبوس دویدن درست نبود. بزرگترین و محبوب ترین بازیکن جهانست و هرجای جهان برود همین طور است.

وی در خصوص درخواست گرفتن پیراهن کریس رونالدو از سوی شهاب زاهدی پس از خاتمه ملاقات النصر و پرسپولیس گفت: بازیکنان هم رونالدو را دوست دارند ولی وجهه خوبی نداشت. بهتر بود در راهرو می گفت که داداش ! لباست رو بده یا می داد یا نه بهتر از این بود که مقابل دوربین ها اینکار را کرد آن هم وقتی بازیکن باشگاه بزرگی هستید و طرفدار دارید وجهه خوبی ندارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "حرکت بازیکن پرسپولیس با رونالدو زشت بود ، حداقل در راهرو به رونالدو می گفتی داداش ... ، دوربین صدا و سیما هنگ کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت بازیکن پرسپولیس با رونالدو زشت بود ، حداقل در راهرو به رونالدو می گفتی داداش ... ، دوربین صدا و سیما هنگ کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید