حمایت مربی سابق پرسپولیس از مسی

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، تیم ملی فوتبال آرژانتین که کارش را در جام جهانی 2022 قطر با شکست برابر عربستان شروع کرد، ققنوس وار توانست از گروهش صعود کند و حالا خود را در بین چهار تیم برتر ببیند. به عقیده خیلی از کارشناسان، این تیم با رهبری لیونل مسی، مدعی اصلی قهرمانی محسوب می گردد.

حمایت مربی سابق پرسپولیس از مسی

حالا آلبی سلسته باید در نیمه نهایی به مصاف کرواسی برود، تیمی که توانست برزیل را از پیش رو بردارد و در بین چهار تیم برتر جام بیست و دوم قرار بگیرد.

گابریل کالدرون بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین که سابقه حضور در دو فینال جام دنیای را با آرژانتین دارد، روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص دلایل پیروزیت آرژانتین، شانس قهرمانی تیم، درخشش لیونل مسی و ... توضیحاتی ارائه داد که در زیر می خوانید:

آرژانتین برد درامکاتیکی را در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هلند تجربه کرد.

تمام بازی در دست تیم آرژانتین بود، تا اینکه در دقیقه صد یک خطا باعث شد که بازی مساوی گردد، خطایی که به نظرم ضروری بود. آرژانتین در وقت اضافه دوم شایسته پیروزی بود، گرچه با پنالتی برنده شدند اما شایسته این برد بودند. تیم هلند کاملا تحت کنترل بود و کار خاصی انجام نداد.

و حالا شانس برای قهرمانی بالا رفته و دو گام دیگر تا بالا رفتن جام در دستان مسی فاصله است ...

من خیلی دوست ندارم پیش بینی کنم. آرژانتین حالا در نیمه نهایی روبروی کرواسی قرار می گیرد، تیمی که نایب قهرمان جام دنیای قبلی است. همانطور که در این دوره می بینم، تیم هایی مثل برزیل، آلمان، بلژیک و خیلی تیم های بزرگ دیگر حذف شدند، هر تیمی می تواند تیم دیگر را شکست دهد. آرژانتین فعلا باید با کرواسی بازی کند و اگر برنده گردد باید در فینال برابر برنده بازی فرانسه و مراکش حاضر گردد. فعلا خیلی زود است که بخواهیم در خصوص قهرمان قضاوت کنیم.

اگر مسی جام را بالای سر ببرد، می گردد او را با مارادونای کبیر مقایسه کرد که کدام یک بهتر هستند؟

من هیچ وقت مقایسه ها را دوست ندارم. مارادونا در دوران خودش برترین بازیکن دنیا بود و مسی هم از 15 سال پیش برترین بازیکن دنیاست، چه جام را بالای سر ببرد چه نبرد. من هم مثل خیلی ها راضی می شوم او جام دنیای را بالای سر ببرد. او شایستگی این را دارد. به خاطر تمام چیزهایی که فوتبال و فوتبال دوستان مدیون مسی هستند، او شایسته قهرمانی در جام دنیای است اما خب این امر به او بستگی ندارد. در حال حاضر در مسیر خوبی هستند، بین چهار تیم برتر هستند، ببینیم آیا به فینال می رسند یا خیر. هنوز زود است.

در بازی با هلند ممکن بود که رویاها بر باد برود. در این بازی لیونل اسکالونی چه اشتباهی انجام داد که مقابل کرواسی نباید آن را تکرار کند؟

اسکالونی بسیار باهوش بود و تیم هلند را کنترل کرد. وقتی دو هیچ جلو بودند بازیکنی که کارت زرد داشت را از بازی بیرون کشید چون نمی خواست ریسک کند. او این بازیکن را برای دور بعدی احتیاج داشت و یک بازیکن دیگر که مصدوم بود را تعویض کرد تا شرایط بازیکن بدتر نگردد. از نظر من اسکالونی بسیار عالی عمل کرد.

به عنوان سوال پایانی؛ آرژانتین بدون مسی هم می توانست اینگونه پیروز عمل کند؟

این تیم با مسی تا امروز عملکرد خوبی در جام دنیای داشته با اینکه مقابل عربستان بازی را واگذار کردند، اما بعد خودشان را پیدا کردند و همانطور که تا امروز شاهد بودیم در این جام دنیای هر تیمی می تواند تیم دیگر را شکست دهد. تا الان مسی برترین بازیکن بوده است. حالا بازی مقابل کرواسی در پیش است. کرواسی با اعتماد به نفس بالایی بازی می نماید و با توجه با اینکه تیم جنگنده ای است، این بازی دسته کمی از فینال ندارد.

منبع: فرارو

به "حمایت مربی سابق پرسپولیس از مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مربی سابق پرسپولیس از مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید