خاموشی بوستان های منطقه 20 به علت اختلاف شهرداری و شرکت برق ، امانی: نبود مخازن زباله در محله جوانمرد مشکل آفرین شده است

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، صادقی عضو شورای شهر گفت: بیشتر بوستان های منطقه 20 و شهرری با مشکل خاموشی رو به رو هستند و علت آن اختلاف بین شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق است، این خاموشی موجب تجمع معتادان در بوستان ها و ایجاد فضای ناامن شده است.

خاموشی بوستان های منطقه 20 به علت اختلاف شهرداری و شرکت برق ، امانی: نبود مخازن زباله در محله جوانمرد مشکل آفرین شده است

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورا ضمن ارائه گزارش از شرایط محله جوانمرد قصاب در منطقه 20 با بیان اینکه مقبره جوانمرد قصاب در این محله واقع شده است، اظهار کرد: در طول این 20 ماه آقای شربیانی عضو شورا بارها از منطقه بازدید داشت و جویای مسائل و رفع آن بود.

او با بیان اینکه هشت هزار و 500 خانوار و 30 هزار شهروند در این محله سکونت دارند، یادآور شد: خوشبختانه مردم در این محله از دوره سوم و چهارم شورای اسلامی شهر تهران به خوبی یاد می کردند و در این دوره 17 بوستان در منطقه احداث شده بود که رضایت شهروندان را در پی داشت.

امانی با تأکید بر اینکه باید در نگهداری و روشنایی بوستان ها سرمایه گذاری انجام گردد، توضیح داد: چند نقطه فرسوده در محله وجود دارد که در این دوره از مدیریت شهری از طرح خارج و امکان نوسازی برای مردم فراهم شده است اما وزارت میراث فرهنگی مجوز ساخت بیش از سه طبقه را نمی دهد.

گلایه اهالی محل از خرابی پله برقی ها

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه نوسازی مسجد قدیمی محله از دوره پیشین مدیریت شهری شروع شده است، اظهار داشت: هشت میلیارد تومان از سوی پیمانکار در سال 97 هزینه شده بود و قرار بود زمینی به پیمانکار تحویل داده گردد اما به علت اینکه زمین مورد نظر، باغ تشخیص داده شد، پیمانکار برای ادامه کار دچار مشکل شد.

او با اشاره به وجود یک زمین ورزشی در محله، گفت: یکی از درخواست های ساکنان محله جوانمرد قصاب این بود که زمین چمن این محله تجهیز و فضایی از آن به بازی بچه ها اختصاص پیدا کند.

امانی به ساخت سوله بحران در محله و استفاده بانوان از این سوله به عنوان فضای ورزشی اشاره و توضیح داد: در دوره پنجم هیچ کاری برای مردم انجام نشده و در دوره ششم اقداماتی اجرا شده که امیدواریم تکمیل گردد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نظافت معابر مسائلی دارد که باید رفع گردد، گفت: در این معابر یا مخازن زباله وجود ندارد، اگر هم باشد این مخازن مشکل دارند و شیرابه در محلات سرازیر می گردد.

او با اشاره به خرابی پله برقی ایستگاه مترو این محله، اظهار داشت: حضور اتباع در این محله یکی از مسائلی است که در دیگر محلاتی که بازدید کردیم نیز وجود داشت.

امانی با بیان اینکه در بعضی محلات با مشکل وجود دکل های برق و انسداد معابر روبه رو هستیم که در این محله نیز قابل مشاهده بود، تأکید کرد: روشنایی معابر، نظافت و رفت و روب، ساماندهی اتباع و جمع آوری دکل ها از درخواست های مردم محله جوانمرد قصاب بود که باید مورد توجه قرار بگیرد.

همکاری شهرداری تهران با سرمایه گذار برای تجهیز زمین خاکی

احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه منطقه 20 احتیاج به توجه ویژه دارد، گفت: امیدواریم حضور شهردار نو منطقه به تسریع در اجرای پروژه ها منجر گردد.

او با بیان اینکه روشنایی بوستان ها موضوع بسیار مهمی است، توضیح داد: بیشتر بوستان های منطقه 20 و شهرری با مشکل خاموشی رو به رو هستند و علت آن اختلاف بین شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق است؛ این خاموشی موجب تجمع معتادان در بوستان ها و ایجاد فضای ناامن شده است.

صادقی تأکید کرد: زمین خاکی محله جوانمرد قصاب سال های زیادی نیمه کاره رها شده و یکی از سرمایه گذاران محلی درخواست داشت که این زمین را تجهیز و به صورت رایگان در اختیار شهروندان محله قرار دهد، توافقات خوبی با سرمایه گذار صورت گرفت و درخواست ما این است که پیگیری ها را در این خصوص تداوم پیدا کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "خاموشی بوستان های منطقه 20 به علت اختلاف شهرداری و شرکت برق ، امانی: نبود مخازن زباله در محله جوانمرد مشکل آفرین شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاموشی بوستان های منطقه 20 به علت اختلاف شهرداری و شرکت برق ، امانی: نبود مخازن زباله در محله جوانمرد مشکل آفرین شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید