سونی از هدفون WF، 1000XM5 با قیمت 300 دلار رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، سونی در زمینه هدفون ها، بدون شک یکی از مهم ترین برندهای دنیا محسوب می گردد و به اعتقاد بسیاری از کاربران، برترین هدفون ها را فراوری می نماید. ایرباد های سری WF-1000XM سونی معمولا از کیفیت صدای فوق العاده، سیستم حذف نویز عالی و باتری بسیار خوب بهره می برند. ساعاتی قبل این شرکت از هدفون WF-1000XM5 رونمایی کرد که با قیمت 300 دلار راهی بازار می گردد و مطابق انتظار، حرف های زیادی برای گفتن دارد.

سونی از هدفون WF، 1000XM5 با قیمت 300 دلار رونمایی کرد

سونی برای این هدفون، بیش از پیش روی بهبود کیفیت صدا و بهتر شدن عملکرد سیستم حذف نویز تمرکز نموده است که برای سیستم حذف نویز، دو تراشه اختصاصی این شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این یک درایور نو تحت عنوان Dynamic Driver X مورد استفاده قرار گرفته که می تواند طیف وسیع تری از فرکانس ها را پوشش دهد و بنابراین کاربران با جزئیات بیشتری حین شنیدن موسیقی روبرو می شوند.

این هدفون طبیعتا از کدک صوتی LDAC پشتیبانی می نماید که این یعنی فایل های صوتی با جزئیات بیشتری می توانند از دستگاه موردنظر به این هدفون راه پیدا نمایند و در نتیجه با کیفیت صدای بهتری روبرو می شوید. با وجود اینکه سال هاست این کدک مورد استفاده قرار می گیرد، ولی هدفون WF-1000XM5 حالا از فناوری DSEE Extreme بهره می برد که می تواند آهنگ های قرار گرفته در سرویس های استریمینگ مانند اسپاتیفای و اپل موزیک را با کیفیت بهتری پخش کند.

از نظر طراحی، پنل اصلی این هدفون مات است ولی در لبه ها با بدنه براق روبرو می شویم. زمانی که این هدفون در گوش قرار می گیرد، احتمالا شما را به یاد هدفون های سری گلکسی بادز سامسونگ می اندازد. با هر بار شارژ کردن هدفون WF-1000XM5، می توانید 8 ساعت از آن استفاده کنید و با در نظر گرفتن شارژ کیس، در مجموع با عمر باتری 24 ساعته روبرو هستیم.

با استفاده از اپلیکیشن ارائه شده برای هدفون، می توانید از قابلیت صدای 360 درجه استفاده کنید تا بیش از پیش در دنیای موردنظر غرق شوید. این هدفون از پنل لمسی بهره می برد و با بهره گیری از فرمان های حرکتی مختلف می توانید کارهای متفاوتی انجام دهید. علاوه بر این، می توانید از حرکت سر هم به عنوان یک فرمان حرکتی استفاده کنید. مثلا اگر فقط سر خود را اندکی به سمت پایین خم کنید، می توانید تماس های تلفنی را جواب دهید و اگر می خواهید یک تماس را رد کنید، کافی است سر خود را به سمت راست و چپ حرکت دهید.

روی هم رفته این هدفون به عنوان یک مدل پرچم دار، می تواند انتظارات کاربران را به خوبی برآورده کند. این هدفون از دو روز دیگر با قیمت 300 دلار راهی بازار خواهد شد.

منبع: HowToGeek

منبع: دیجیکالا مگ

به "سونی از هدفون WF، 1000XM5 با قیمت 300 دلار رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی از هدفون WF، 1000XM5 با قیمت 300 دلار رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید