موسیقی

چرا کانادا از قافله رشد و توسعه جهانی عقب مانده است؟

کانادا به ندرت در صدر اخبار جهانی قرار می گیرد و وقتی هم که به صدر اخبار می آید غالبا در خصوص خبر های سلبریتی هایی همانند جاستین بیبر، سلین دیون و دریک اتفاق می افتد. برای کشوری با حدود 40 میلیون جمعیت، که تقریبا به میزان جمعیت استان کالیفرنیا آمریکاست،...

13 شهریور 1402

سونی از هدفون WF، 1000XM5 با قیمت 300 دلار رونمایی کرد

سونی در زمینه هدفون ها، بدون شک یکی از مهم ترین برندهای دنیا محسوب می گردد و به اعتقاد بسیاری از کاربران، برترین هدفون ها را فراوری می نماید. ایرباد های سری WF-1000XM سونی معمولا از کیفیت صدای فوق العاده، سیستم حذف نویز عالی و باتری بسیار خوب بهره می برند....

3 مرداد 1402

نقدها و نمرات فاینال فانتزی 16 منتشر شد؛ حماسه ای خونین و باشکوه

با عرضه بازی فاینال فانتزی 16، نقدهای آن نیز به طور رسمی منتشر شده اند و به نظر می رسد که بار دیگر با نسخه ای فوق العاده از این سری محبوب نقش آفرینی روبرو هستیم.

1 تیر 1402

خرم آباد به عنوان یک تمدن قدیمی دست مایه های فوق العاده ای دارد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، خرم آباد به عنوان یک تمدن قدیمی دست مایه های فوق العاده ای دارد.

31 خرداد 1402

با این ون برقی نقلی 190 کیلوگرم بار حمل کنید، قیمت؛ فقط 770 میلیون تومان!

ون برقی آری 902 خودرویی بسیار کوچک با قیمت پایه 770 میلیون تومان بوده که فضای بار 766 لیتری دارد و برای حمل و نقل بار درون شهری طراحی شده است.

26 فروردین 1402

چگونه هارد را به برترین شکل پارتیشن بندی کنیم؟

به فرایند تبدیل حافظه داخلی یک سیستم کامپیوتر به بخش های جزئی تر، پارتیشن بندی (Partition) گفته می گردد. در این مطلب به طور مختصر و مفید به شما یاری می کنیم تا به برترین روش ممکن سیستم خود را پارتیشن بندی کنید.

10 فروردین 1402

بازدید شبانه از کاخ سعدآباد امکان پذیر شد

بنابر اعلام روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، ساعت بازدید از این مجموعه از اول تا دوازدهم فرودین ماه 1402 از 10 صبح تا 21 خواهد بود. فروش بلیت ورود به این مجموعه نیز تا ساعت 19 انجام می گردد.

28 اسفند 1401

حضور ایرانسل در اولین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با سبد کاملی از سرویس ها و خدمات محتوایی، مبتنی بر صوت و تصویر فراگیر، در اولین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، شرکت نموده است. این نمایشگاه...

11 اسفند 1401

رستوران های دریایی تهران ، عجیب ترین و خوشمزه ترین های مرکز

اگر بخواهیم جواب این سوال را به طور صد درصد بدهیم، بسیار ریسک نموده ایم، زیرا در شهر تهران رستوران های متعددی وجود داشته که غذاهای دریایی خیلی خوبی در منوهایشان دارند و هر کدام در یکی از غذاها بهتر هستند. البته نوع و سلیقه مشتری های برترین رستوران های...

5 بهمن 1401

10 سکانس تاثیرگذار انیمیشن های پیکسار از نظر بصری

داستان اسباب بازی (Toy Story) به عنوان نخستین انیمیشن بلند استودیو پیکسار بسیاری از موانع تکنولوژیک سال 1995 را شکست. تا آن موقع استودیوهای بسیاری در پی محقق کردن رویای انیمیشن های سه بعدی بودند، کاری که پیش تر فقط انیمیشن های استاپ موشن از عهده آن برآمده بودند....

4 دی 1401

روایت و عکس های دست اول از سفر نیم قرن پیش انسان به ماه

زومیت نوشت: نیم قرن پیش در چنین روز هایی آخرین فضانوردانی که روی ماه گام برداشتند، سفرشان را شروع کردند. در 50 سالگی آپولو 17، به تصاویر بازسازی شده این مأموریت نگاه می اندازیم.

26 آذر 1401

تیم صداوسیما صعود می نماید؟ ، جام جهانی، میثاقی، خیابانی و حسرت ها

با گذشت نیمی از رقابت های جام جهانی 2022 قطر، مروری داشته ایم بر عملکرد ویژه برنامه های تلویزیونی برای پوشش این رویداد؛ از کارنامه چهره ها تا ایده هایی که قرار بود ویژه باشد!

15 آذر 1401

معرفی کامل هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا

هتل شروود اکسکلوسیو لارا آنتالیا (Sherwood Exclusive Lara) اقامتی به یاد ماندنی و رویایی را برای شما در شهر ساحلی آنتالیا به ارمغان می آورد. هتل مجلل و لوکس شروود آنتالیا یکی از چندین هتل 5 ستاره آنتالیای ترکیه می باشد که امکانات و خدماتی برابر با کیفیت هتل های برتر...

11 شهریور 1401

اشتراک گذاری پست های اینستاگرام از طریق QR کد

اینستاگرام اکنون به کاربران اجازه می دهد تا پست ها یا ریلز دیگران را از طریق یک کد QR به اشتراک بگذارند. تا به امروز به اشتراک گذاری پست ها، فقط از طریق پیام های مستقیم یا URL امکان پذیر بود.

7 شهریور 1401

کدام خواننده ها خرداد کنسرت دارند؟

آنچه از آنالیز برگزاری کنسرت ها در خرداد ماه به نظر می رسد، همچنان نسبت بالاتر برگزاری کنسرت های پاپ به سایر ژانرهاست و البته این مساله که موج اصلی برگزاری کنسرت ها فعلا در شهرستان ها جریان دارد و تهران میزبان اصلی برگزاری کنسرت ها نیست.

12 تیر 1401

جشن ازدواج زوج محبوب بالیوود

عروسی که بسیاری از مردم هند منتظرش بودند رسید. آلیا بات و رانبیر کاپور جشن عروسی خود را برگزار کردند. این ازدواج یکی از بزرگترین مراسم عروسی صنعت فیلم هند لقب گرفته است.

1 تیر 1401

ویژه برنامه صدوهفتادمین سالگرد شهادت امیرکبیر در اراک برگزار می گردد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، ویژه برنامه صدوهفتادمین سالگرد شهادت امیرکبیر در اراک برگزار می گردد.

26 بهمن 1400

سازهای زهی ایرانی: نوای خوش موسیقی اصیل ایرانی

سازهای زهی ایرانی، برای ما یادآور روزهای طلایی موسیقی اصیل ایرانی هستند. در موزه موسیقی ایران برترین نمونه های این سازها به نمایش در آمده است. با گزارش خبرنگاران همراه باشید.

23 بهمن 1400

4 دهه با عمو قناد

از بین بچه های دهه های 50 تا 70 کمتر کسی پیدا می گردد که با برنامه های عمو قناد خاطره نداشته باشد.

20 مرداد 1400
تعداد: (26)