خودرو

قیمت اطلس G و چهار محصول نو دیگر سایپا اعلام شد

پایان پس از ماه ها انتظار، شورای رقابت بالاخره قیمت اطلس G و چهار محصول تازه گروه خودروسازی سایپا را اظهار داشت. محصولاتی که قیمت آنها به تازگی اعلام شد، پیش تر در مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه به متقاضیان عرضه شده بود.

22 شهریور 1402

موضوع تامین گرمایش بازار تبریز از حدود 20 سال قبل مطرح بوده است

ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، موضوع تامین گرمایش بازار تبریز از حدود 20 سال قبل مطرح بوده است.

19 شهریور 1402

چطور با پیاده روی به آمادگی بدنی برسیم؟ چند قدم پیاده روی در روز ضروری است؟

پیاده روی روزانه می تواند به تنهایی برای آمادگی قلبی-عروقی شما کافی باشد

15 شهریور 1402

سالانه چند هزار خودروی فرسوده از رده خارج می گردد؟

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس لایحه برنامه هفتم باید سالانه 500 هزار خودروی فرسوده از رده خارج گردد، گفت: 45 درصد از ناوگان حمل و نقل کشور فرسوده است.

12 شهریور 1402

2 کتابخانه استان فارس کلنگزنی و افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران در شیراز، آیین کلنگ زنی پروژه خیرساز کتابخانه عمومی زنده یاد حاج اسماعیل داوطلب شهر مشکان نی ریز در استان فارس، با حضور محمدحسین فیروزی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس، فرهاد طهماسبی، نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در...

11 شهریور 1402

شرکت JetZero برای نیروی هوایی آمریکا هواپیما با بال تلفیقی می سازد

نیروی هوایی آمریکا از شرکت JetZero خواست که تا سال 2027 نمونه اولیه ای از یک هواپیما با بال تلفیقی را برای آن ها بسازد.

31 مرداد 1402

هدیه 80 میلیاردی عربستانی ها به نیمار

نیمار برزیلی آخرین ستاره مطرحی است که راهی لیگ عربستان شده تا دوران حرفه ای خود را کنار ستارگانی، چون کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و سادیو مانه ادامه دهد.

28 مرداد 1402

کم مصرف ترین خودروها در کشور، عکس

پدال نوشت: مدل های موجود در بازار کشورمان، از نظر اندازه سوخت مصرفی متفاوت هستند. این شرایط با افزایش واردات خودروهای برقی یا هیبریدی، تنوع بیشتری خواهد داشت.

14 مرداد 1402

آشنایی با 11 کیبورد کم سر و صدا؛ برترین ها برای استفاده در محل کار

بسیاری از کاربران در محل کار خود برای انجام کارهایی نظیر تایپ و برنامه نویسی از کیبورد کامپیوتر استفاده می نمایند. در این شرایط اگر کیبورد صدای زیادی از خود در هنگام انجام کار فراوری کند، قطعاً هیاهوی عجیبی در محل کار ایجاد خواهد شد و کارکنان به راحتی...

12 مرداد 1402

حیوانات در آینده این شکلی خواهند شد!، عکس

کمی غیر متعارف است که فردی در مورد گذشته مطالعه کند و حوزه آینده اظهارنظر کند؛ با این حال دیرینه شناسان خود را در این مسیر قرار داده اند تا با آنالیز تغییر زندگی در طول زمان، به این پرسش پاسخ دهند که گونه های حیوانی در میلیون ها سال آینده به چه شکلی در...

2 مرداد 1402

کالاهای سودآور برای واردات به ایران

واردات کالاهای سودآور به ایران، به عنوان یکی از اصلی ترین فعالیت های تجاری در دنیای امروز، در سطح جهانی بسیار مهم هستند.

29 تیر 1402

آیفون 15 احتمالاً از فناوری باتری خودرو های برقی استفاده خواهد نمود

این باتری ها می توانند ظرفیت بالاتر، عمر بیشتر و سرعت شارژ بهتری داشته باشند.

27 تیر 1402

قیمت محصولات سایپا امروز شنبه 17 تیر 1402

خبرنگاران- پراید 151 که به نام پراید وانت شناخته می گردد در کارخانه حدود 221 میلیون، اما در بازار آزاد 265 میلیون تومان قیمت دارد.

17 تیر 1402

کدام خودرو های وارداتی کارکرده به ایران می آیند؟

پس از تصویب واردات خودرو های کارکرده به وسیله مجمع تشخیص مصلحت نظام، از امروز دولت می تواند فرایند ثبت سفارش خودرو های وارداتی کارکرده را کلید بزند. حال باید دید چه خودرو هایی می توانند وارد بازار ایران شوند؟

13 تیر 1402

واکنش عضو شورا به فوت یک کارگر خدمات شهری ، باید از ماشین های مکانیزه در بزرگراه استفاده شود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم استفاده از دستگاه های مکانیزه برای نظافت بزرگراه ها تاکید کرد.

29 خرداد 1402

نارضایتی خریداران دنا پلاس از افزایش قیمت این خودرو ، قیمت دنا پلاس اصلاح می شود؟

در پی افزایش قیمت دنا پلاس خریداران این خودرو خواستار بررسی این موضوع از طریق شورا شدند.

28 خرداد 1402

قیمت دنا پلاس دستی چگونه تعیین شد؟ ، جزئیات قیمت گذاری ایران خودرو

قیمت دنا پلاس دستی ایران خودرو در روزهای قبل بیش از 410 میلیون تومان اعلام شد. اما بسیاری از متقاضیان این خودرو از نحوه قیمت گذاری این سدان ایران خودرو ناراضی هستند. پس از اعلام قیمت دنا پلاس دستی ایران خودرو برخی از مشتریان این خودرو باور دارند چنین بهایی...

27 خرداد 1402

زمان و جزییات آزادسازی 100 میلیون پول در حساب وکالتی

قرار است امروز چهارشنبه 24 خرداد نتایح قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو تعیین شود و مردم منتظر آزادسازی 100 میلیون پول بلوکه شده در حساب وکالتی خود هستند. زمان برداشت پول از حساب وکالتی طرح یکپارچه تعیین است؟

26 خرداد 1402

تصویب افزایش قیمت 25 محصول ایران خودرو

مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت با اشاره به افزایش قیمت محصولات ایران خودرو گفت: این تغییرات قیمتی به علت اعمال استاندارد های نو خودرویی و تغییرات فنی در خودرو ها اجرایی شده است.

22 خرداد 1402

کوه های هزار مسجد، طبیعت بکر و دیدنی خراسان رضوی

رفتن به کوه و کمپینگ و لذت بردن از فضای کوهستان و تماشای زیبایی های زمین از ارتفاع، همواره یکی از برترین علایق برای افرادی بوده است که عاشق کوهنوردی هستند. یکی از مکان های بکر و عالی برای کوهنوردی، رشته کوه هزار مسجد مشهد است که در ادامه به شما معرفی می...

19 خرداد 1402
تعداد: (156)