منطقه ها آزاد بهشت سرمایه گذاران خرد و کلان ملی و بین المللی است

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، منطقه ها آزاد بهشت سرمایه گذاران خرد و کلان ملی و بین المللی است.

منطقه ها آزاد بهشت سرمایه گذاران خرد و کلان ملی و بین المللی است

محمد فرزاد میرزایی قلعه، مدیر کل گردشگری و صنایع دستی شورای عالی منطقه ها آزاد در جمع کنشگران مالی و برگزار نمایندگان نمایشگاه های بین المللی، ظرفیتهای قانونی و جغرافیایی منطقه ها آزاد را بی بدیل توصیف کرد و این منطقه ها را بهشت سرمایه گذاران خرد و کلان ملی و بین المللی معرفی کرد.

او با اشاره به پراکنش جغرافیایی 48 منطقه آزاد و ویژه مالی کشور اظهار کرد: با توجه به ظرفیتهای مرزی بودن، بی نیازی به ویزا، تسهیل در امر مجوزات قانونی کسب و کار، وجود بالغ بر 850 بسته آماده سرمایه گذاری و البته شکل گیری زنجیره ارزش محصول متناسب با کار ویژه هر منطقه، عملا این منطقه ها به بهشت سرمایه گذارانی تبدیل شده است که قصد تولید و تولید کالاهایی را دارند که در منطقه ها آزاد زنجیره آن تشکیل شده است.

مدیر کل گردشگری و صنایع دستی شورای عالی منطقه ها آزاد با اشاره به موقعیت ترانزیتی و البته تسهیل فرآیندهای گمرکی در این منطقه ها آزاد اظهار کرد: ظرفیتهای هتلی منطقه ها آزاد و البته شبکه گردشگری موجود در این منطقه ها می تواند هم بستر سرمایه گذاری باشد و هم پازل سرمایه گذاری صاحبان ریسک را تکمیل کند.

میرزایی ادامه داد: در دولت سیزدهم این مسئولان و مدیران حوزه های مختلف منطقه ها آزاد هستند که دست سرمایه گذاران را به گرمی می فشارند و با تمام همت سازمانی و قانونی در کوشش هستند نهضت جذب سرمایه را تکمیل نمایند؛ چرا که تشکیل ستاد جهش تولید و سرمایه ذیل دفتر دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد اشاره به کوشش وافر برای جلوگیری از خروج سرمایه از کشور دارد.

او در ادامه به تشریح شعار منطقه ها آزاد با عنوان بهشت سرمایه گذاران و البته منطقه ها آزاد تیم ملی اقتصاد بین الملل کشور پرداخت و اضافه نمود: در این دوره کوشش شده با رونق تشکیل تعاونی ها زمینه همگرایی سرمایه های خرد جامعه محلی فراهم گردد و البته دبیرخانه شورای عالی و به تبع سازمان های منطقه ها آزاد با حضور در نمایشگاه های مختلف منطقه ای و بین المللی به رویکرد منطقه ها آزاد جهانی مردمی جامه عمل بپوشاند.

میرزایی این قول را داد در این دوره از حکمرانی منطقه ها آزاد هیچ پرونده سرمایه گذاری بخصوص در امر گردشگری بلاتکلیف نمی ماند و در کمتر از دو هفته با یاری ستاد جهش تولید و سرمایه گذاری همه پرونده ها و درخواست ها معین تکلیف خواهد شد.

منبع: همگردی

به "منطقه ها آزاد بهشت سرمایه گذاران خرد و کلان ملی و بین المللی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه ها آزاد بهشت سرمایه گذاران خرد و کلان ملی و بین المللی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید