هزینه قابل توجه دروازه بان آرژانتین برای حفاظت از مدال قهرمانی

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، دروازه بان تیم ملی آرژانتین برای حفاظت از مدال قهرمانی اش در جام جهانی 2022 رقم قابل توجهی هزینه نموده است.

هزینه قابل توجه دروازه بان آرژانتین برای حفاظت از مدال قهرمانی

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، امیلیانو مارتینس دروازه بان آلبی سلسته که یکی از عوامل اصلی قهرمانی ای تیم در جام جهانی 2022 قطر بود، برای در امان نگه داشتن مدال قهرمانی و بعلاوه دستکش طلایی جام (جایزه برترین دروازه بان) یک گونه بسیار گران قیمت از سگ های نگهبان خریداری نموده است.

سنگربان استون ویلا که شادی های جنجالی اش در جشن های قهرمانی آلبی سلسته در قطر و آرژانتین جنجال بزرگی به راه انداخت و او را با موجی از انتقاد روبرو کرد، یک سگ به قیمت 20 هزار پوند خریده است که در گذشته به وسیله تکاوران نیروی دریایی آمریکا مورد استفاده قرار می گرفت. این سگ که از نژاد مالینوای بلژیکی است کاز منزلی که مدال های قهرمانی و اعضای خانواده مارتینس در آن قرار دارند، محافظت خواهد نمود.

مارتینس 35 ساله اولین بازیکنی نیست که برای تأمین امنیت خانه اش از سگ استفاده می نماید. هوگو لوریس دروازه بان تاتنهام، اشلی کول و ... نیز برای جلوگیری از ورود سارقان به منزل شان به این روش عمل نموده اند.

  • تصاویر | حرکات تمسخرآمیز سوپراستار منچسترسیتی | هالند مرزهای کری خوانی را جابه جا کرد!
منبع: همشهری آنلاین

به "هزینه قابل توجه دروازه بان آرژانتین برای حفاظت از مدال قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه قابل توجه دروازه بان آرژانتین برای حفاظت از مدال قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید