واکنش جالب یکی از طرفداران اینتر میامی به خبر انتقال مسی

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، خبر انتقال لیونل مسی به آمریکا بعضی از طرفداران اینتر میامی را احساساتی کرد و یکی از آنها اعتراف کرد که هنگام اعلام این قرارداد، در محل کارش گریه نموده است.

واکنش جالب یکی از طرفداران اینتر میامی به خبر انتقال مسی

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا به نقل از گل، برنده هفت توپ طلا پس از خاتمه قراردادش با پاری سن ژرمن، در حال آماده شدن برای باز کردن فصل تازهی در دوران حرفه ای قابل توجه خود است. اسطوره بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد به لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا منتقل خواهد شد. تعداد کمی در فلوریدا می توانستند باور نمایند که چنین انتقالی امکان پذیر باشد، اما این انتقال خیره نماینده تایید شد و احساسات بسیاری از هواداران اینترمیامی را برانگیخت.

سینتیا مک کان، طرفدار اینتر میامی، بومی آرژانتینی، در خصوص واکنش خود به میامی هرالد گفته است: در محل کار آغاز به گریه کردم. یکی از همکارانم این خبر را اعلام نمود و من نتوانستم جلوی گریه خودم را بگیرم.

کریستین تریای، یکی دیگر از هواداران پرشور، هم گفت: من بسیار شوکه شده بودم، با اینکه همه شایعات در خصوص اینکه او احتمالا به این تیم می آید منتشر می شد، اما این چیزی است که تا زمانی که اتفاق نیفتد آن را باور نمی کنید، اما وقتی هم رخ داد، نمی توانستم آن را باور کنم.

انتظار می رود مسی اولین بازی خود را برای اینتر میامی در ملاقات لیگز کاپ با کروز آزول در 21 ژوئیه انجام دهد. بلیت های این مسابقات که قرار است در ورزشگاه DRV PNK برگزار گردد، اکنون بیش از 1000 دلار فروخته می شوند.. تریای گفت: فکر می کنم ارزشش را دارد. همه می خواهند برترین بازیکن تاریخ را ببینند، بنابراین این قیمت واقعاً جای تعجب ندارد.

مک کان هم ادامه داد: این هزینه ارزشش را دارد، زیرا او فوتبال را تغییر خواهد داد. این تیم با وجود او در سراسر آمریکای شمالی بسیار بهتر عمل خواهد نمود. حضور مسی در حال حاضر در آرژانتین و کشورهای آمریکای جنوبی با اشتیاق زیادی همراه است.

مسی تنها ستاره ای نیست که برای پیوستن به اینترمیای آماده می گردد؛ تاتا مارتینو، سرمربی سابق آرژانتین و بارسلونا هم به عنوان سرمربی تازه این تیم منصوب شده است. بعلاوه در قرارداد دیگری با سرخیو بوسکتس، هافبک قهرمان جام دنیای، قراردادش در بارسلونا به خاتمه می رسد و به عنوان همبازی تازه مسی در آمریکا به این تیم ملحق می گردد.

  • شوخی عجیب با نامزد رونالدو | شبیه مادربزرگ کشتی تایتانیک شده است!
  • رد پیشنهاد خیره نماینده پاری سن ژرمن برای ستاره بارسلونا
  • ثروتمندترین فوتبالیست های دنیا که بالاترین دارایی خالص را دارند
منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش جالب یکی از طرفداران اینتر میامی به خبر انتقال مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جالب یکی از طرفداران اینتر میامی به خبر انتقال مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید