واکنش سازمان لیگ به بیانیه سپاهان، اصلاحیه ای در قرارداد کارگزار محمدی انجام نشده

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، سازمان لیگ گفت: باشگاه سپاهان هیچگونه اصلاحیه ای مورد پذیرش سازمان لیگ فوتبال در قرارداد کارگزار بازیکن خود انجام نداده است.

واکنش سازمان لیگ به بیانیه سپاهان، اصلاحیه ای در قرارداد کارگزار محمدی انجام نشده

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت گلورایا، باشگاه سپاهان هیچگونه اصلاحی مورد پذیرش سازمان لیگ در مورد رقم کارگزاری بازیکن (هادی محمدی) نداشته است.

پیرو بیانیه های مکرر باشگاه سپاهان به اطلاع می رساند برخلاف ادعای این باشگاه مبنی بر اصلاح رقم مالی مربوط به کارگزاری بازیکن (هادی محمدی) از مبلغ 17 میلیارد تومان به یک میلیارد و 700 میلیون تومان به اطلاع می رساند قرارداد قانونی و ثبت شده در سازمان لیگ که با امضا و ممهور به مهر باشگاه و کارگزار مربوطه و بازیکن است و بصورت فارسی و لاتین در قالب عدد و حروف قید شده و دارای اعتبار می باشد، همان مبلغ 17 میلیارد تومان است.

در ضمنً علاوه بر ان باشگاه سپاهان در قرارداد بازیکن دیگری (احسان پهلوان) مبلغ 3 میلیارد تومان با همان کارگزار با توافق طرفین (باشگاه، کارگزار، بازیکن) قید و ثبت شده است که در مجموع تعهد باشگاه سپاهان صرفا در قبال این کارگزار از بابت قرارداد های دو فصل بازیکنان فوق الذکر مبلغ 213000000000 ریال معادل (21 میلیارد و 300 میلیون تومان می باشد).

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش سازمان لیگ به بیانیه سپاهان، اصلاحیه ای در قرارداد کارگزار محمدی انجام نشده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سازمان لیگ به بیانیه سپاهان، اصلاحیه ای در قرارداد کارگزار محمدی انجام نشده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید