آئودی RS 7 منصوری رونمایی شد؛ پروژه مجذوب کننده و تاریک تیونر ایرانی

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، منصوری به تازگی از جدیدترین محصولش در بوتیک خود واقع در ترکیه رونمایی کرد. این خودرو یک آئودی RS7 منصوری است که تم مشکی غلیظ دارد. جدیدترین ساخته منصوری یک خودرو عادی نیست و آماده است تا ابرخودرو های گران تر از خود را به چالش بکشد.

آئودی RS 7 منصوری رونمایی شد؛ پروژه مجذوب کننده و تاریک تیونر ایرانی

منصوری به تازگی از نوترین محصولش را در ترکیه رونمایی کرد. این خودرو یک آئودی RS7 منصوری است که تم مشکی غلیظ دارد.

منصوری به تازگی از نوترین محصولش در بوتیک خود واقع در ترکیه رونمایی کرد. این خودرو یک آئودی RS7 منصوری است که تم مشکی غلیظ دارد. نوترین ساخته منصوری یک خودرو عادی نیست و آماده است تا ابرخودرو های گران تر از خود را به چالش بکشد.

بنابر اطلاعاتی که تا به امروز از این شرکت تیونر به دست آمده است، پیشرانه ای از نوع هشت سیلندر خورجینی را زیر کاپوت آئودی آر اس 7 منصوری خواهیم دید. این پیشرانه حدبیشتر 780 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور آزاد می نماید که بهبود قابل توجهی نسبت به نسخه استاندارد آئودی RS7 است. نسخه استاندارد این خودرو 600 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور ارائه می دهد.

موتور 4 لیتری آئودی RS7 منصوری برای دریافت بیشترین خروجی بهینه سازی شده است. ECU سفارشی سازی شده خروجی اگزوز نو، فیلتر هوای اسپرت و توربوشارژر های دوقلوی ارتقایافته بخشی از تجهیزات نوترین اتومبیل منصوری هستند. تمامی این تغییرات باعث شده اند تا شتاب 0 تا 100 خودرو از 3.6 ثانیه به 3 ثانیه کاهش پیدا کند.

دیگر تغییرات آئودی RS7 منصوری

تغییرات ظاهری آئودی RS7 منصوری در مقایسه با مشخصات فنی آن محدودتر بوده اند. به جز رنگ تیره بدنه، سایر قطعات اضافه شده به خودرو از نوع سپر نو، دیفیوزر و اسپویلر هستند. این قطعات از فیبر کربن ساخته شده اند تا به طور هم زمان سبک و مقاوم باشند. رینگ های خودرو نیز از نوع 7 پره هستند که در مرکز آن ها علامت منصوری به چشم می خورد. شیشه های خودرو نیز روکش مات دارند که منصوری آن ها را پنجره های حریم خصوصی نام نهاده است.

بیشتر خودرو های منصوری به علت طراحی خاص فضای داخلی خود معروفیت دارند؛ اما تا به امروز هیچ تصویری از فضای کابین آئودی RS7 منصوری منتشر نشده است. بااین حال انتظار داریم که روی همه چیز در فضای داخلی خودرو از صندلی ها، داشبورد و فرمان گرفته تا کمربند ایمنی و تشک های کف، نام تیونر نوشته شده باشد. تیونر ایرانی هنوز اطلاعات کاملی را درخصوص نوترین محصول خود منتشر نکرده است.

منبع:دیجیاتو

منبع: فرادید

به "آئودی RS 7 منصوری رونمایی شد؛ پروژه مجذوب کننده و تاریک تیونر ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آئودی RS 7 منصوری رونمایی شد؛ پروژه مجذوب کننده و تاریک تیونر ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید