آشنایی با 11 کیبورد کم سر و صدا؛ برترین ها برای استفاده در محل کار

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، بسیاری از کاربران در محل کار خود برای انجام کارهایی نظیر تایپ و برنامه نویسی از کیبورد کامپیوتر استفاده می نمایند. در این شرایط اگر کیبورد صدای زیادی از خود در هنگام انجام کار فراوری کند، قطعاً هیاهوی عجیبی در محل کار ایجاد خواهد شد و کارکنان به راحتی قادر به تمرکز برای انجام کارهای خود نخواهد بود. اینجاست که اهمیت استفاده از کیبوردهای کم سر و صدا خود را بیش از پیش نشان می دهد. این دسته از کیبوردها عملکردی نرم و روانی داشته و صدای کمی از خود فراوری می نمایند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و آنالیز 11 کیبورد کم سر و صدا برتر موجود در بازار بپردازیم تا اگر احتیاج به تهیه این دسته از محصولات دارید، خیلی ساده و راحت کیبورد مناسب خود را پیدا کنید.

آشنایی با 11 کیبورد کم سر و صدا؛ برترین ها برای استفاده در محل کار

کیبورد لاجیتک مدل MX Keys

محصولات برند لاجیتک، همیشه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و این موضوع در خصوص کیبورد مدل MX Keys این برند نیز به خوبی صدق می نماید. این محصول به هیچ عنوان در هنگام انجام تایپ سر و صدای زیادی فراوری نمی نماید و برای استفاده در محیط کار و مصارف خانگی کاملاً مناسب و ایده آل است. این کیبورد به وسیله دانگل بلوتوث به کامپیوتر متصل می گردد و تا 10 متر مسافت به خوبی پشتیبانی می نماید. انرژی مورد احتیاج این کیبورد بی سر و صدا به وسیله یک پورت USB-C تأمین می گردد و تا مدت ها احتیاج به شارژ مجدد نخواهند داشت.

این کیبورد از طراحی ارگونومیکی خوبی برخوردار است؛ به گونه ای که پس از چند ساعت کار با آن احساس خستگی در مچ دست احساس نخواهید کرد. وزن این محصول حدود 810 گرم است و شاید خیلی برای حمل و نقل کاربران مناسب نباشد. بعلاوه باید به جزیره ای بودن طراحی این کیبورد اشاره کنیم و فضای خالی بین کلیدهای این محصول موجب می گردد که ارتفاع کلیدها کمتر گردد و احتیاجی به نیروی زیادی برای تایپ کردن نداشته باشید. به لطف فاصله مناسبی که بین کلیدهای این کیبورد وجود دارد، در حین تایپ کردن احتمال اشتباهات تایپی به شدت کاهش پیدا می نماید.

کیبورد و ماوس بی سیم مافی مدل I DO

اگر هوادار کیبوردهای کوچک، جمع وجور با طراحی مینیمافهرستی هستید، بدون شک باید به سراغ کیبورد مافی مدل I DO بروید. این کیبورد که طراحی منحصر به فردی نسبت به سایر محصولات موجود در بازار دارد، یکی از کیبوردهای پرفروش در بازار محسوب می گردد و در حین انجام فعالیت صدای فوق العاده ضعیفی را فراوری می نماید. این محصول کلیدهای نرم و خوش ساختی دارد که با هر بار ضربه زدن به آن ها، حس بسیار خوبی به کاربران القا می نماید.

اتصال این کیبورد به دستگاه های هوشمند شما، با استفاده از دانگل USB صورت می گیرد و منبع تغذیه آن نیز باتری قلمی است که تا حدود 12 ماه به آسانی کار خواهد نمود. سنگینی وزن این کیبورد به 490 گرم می رسد و بنابراین امکان جابه جایی آسان آن نیز وجود دارد. این کیبورد بی سر و صدا از برند مافی سرعت پاسخ دهی بسیار بالایی دارد که این ویژگی در استفاده طولانی مدت از کیبورد می تواند برای کاربران به شدت کاربردی باشد. به همراه این محصول، یک ماوس با طراحی مجذوب نماینده نیز به شما تقدیم می گردد.

کیبورد بیاند مدل BK-7120RGB

کیبورد بیاند مدل BK-7120RGB، یکی از مقرون به صرفه ترین و در عین حال محبوب ترین صفحه کلیدهای موجود در بازار است که ویژگی های بسیار خوبی نسبت به هزینه ای که برای خرید آن پرداخت می کنید، به شما ارائه می دهد. این محصول کلیدهای بسیار نرم و روانی دارد و همین نیز موجب می گردد تا در حین هنگام انجام کارهای مختلف نظیر تایپ کردن، صدای کمتری فراوری کند. این کیبورد از نوع سیمی است و با کابل USB به عنوان منبع تغذیه به سیستم و یا لپ تاپ شما متصل می گردد. بعلاوه با ابعادی 431.7×126.5×26 میلی متری فضای کمی از میز کار شما را اشغال می نماید.

طول این کابل USB، حدود 140 سانتی متر است و محدودیتی برای کاربران ایجاد نمی نماید. این محصول باکیفیت مجهز به 104 کلید است و از نور پس زمینه نیز بهره می برد تا در محیط های کم نور نیز بتوانید کارهای خود را به راحتی انجام دهید. طراحی ارگونومیک، قابلیت ضدآب بودن و پاسخ دهی سریع، از ویژگی های مثبتی است که کاربران در استفاده طولانی مدت از این کیبورد کم سر و صدا به آن اشاره نموده اند. وزن این محصول حدود 560 گرم است و امکان حمل ونقل کردن آن نیز وجود دارد. حروف فارسی نیز روی دکمه های این کلید حک شده اند تا احتیاجی به خرید استیکر این حروف نداشته باشید.

کیبورد بی سیم گرین مدل GK-102W با حروف فارسی

در بازار لوازم جانبی کامپیوتر کیبوردهای با طراحی نازک، هواداران خاص خود را دارند و مدل GK-102W از برند گرین نیز یکی از محصولات بسیار باکیفیت است. اول از همه باید به طراحی بسیار مجذوب نماینده و ابعاد جمع وجورش اشاره کنیم که فضای بسیار کمی از میز کار یا کامپیوتر شما را اشغال می نماید و برای اتصال به دستگاه هایی مانند تبلت و لپ تاپ واقعا کاربردی است. سنگینی وزن این محصول به 280 گرم می رسد و خیلی ساده و راحت می توانید آن را درون کیف خود حمل کنید.

کلیدهای کیبورد GK-101W به صورت یکدست و بدون فاصله طراحی شده اند و در حین انجام کارهایی نظیر تایپ کردن صدای زیادی از خودشان فراوری نمی نمایند. نوع اتصال این کیبورد به صورت بی سیم است و با دانگل USB به دستگاه های هوشمند شما متصل می گردد. از آنجا که دانگل این محصول بسیار کوچک و ریز است، شرکت گرین در قسمت پشتی این کیبورد، محل مخصوصی را برای جای دادن دانگل تعبیه نموده تا در حمل ونقل، خیال شما بابت از گم نشدن دانگل راحت باشد.

منبع تغذیه این کیبورد 2 عدد باتری قلمی آلکالاین سایز AAA است و تا فاصله 10 متری می توانید از آن استفاده کنید. این محصول با تمامی ورژن های سیستم عامل ویندوز سازگاری دارد و مجهز به 84 کلید است که از جنس پلاستیک معمولی و مات ساخته شده اند. حروف فارسی نیز روی دکمه های این کلید حک شده اند تا احتیاجی به خرید استیکر این حروف نباشد.

کیبورد بی سیم تسکو مدل TKM 7320 b

محصولات برند ایرانی تسکو کیفیت مناسبی دارند و این موضوع از قابلیت های پرتعداد کیبورد بی سیم مدل TKM 7320 b این شرکت نیز به وضوح قابل مشاهده است. این محصول یک کیبورد بلوتوثی باکیفیت مجهز به صفحه تاچ پد است که بدنه فلزی مقاومی دارد و می تواند در برابر حوادث احتمالی دوام بیاورد. دکمه های این محصول فوق العاده نرم و روان هستند و در انجام کارهایی نظیر تایپ کردن به هیچ عنوان سر و صدای زیادی فراوری نمی نمایند.

نحوه اتصال این کیبورد تسکو به وسیله بلوتوث و وایرلس بوده و قابلیت اتصال به گوشی هوشمند، تبلت و رایانه را نیز دارد. تسکو این محصول را بسیار جمع وجور و باریک طراحی نموده تا کاربرانی که جابه جایی های زیادی دارند یا با کمبود فضا روبرو هستند، به راحتی بتوانند این محصول را خریداری نمایند. 80 کلید با سرعت پاسخ دهی بالا روی این کیبورد کم سر و صدا تعبیه شده که 12 تای آن کلید میانبر هستند.

در طراحی TKM-7320B، کلید های F1 تا F12 عملکردی دوگانه دارند و می توانند به عنوان کلید های مالتی مدیا کنترل صوتی و تصویری هم به کار روند. بعلاوه تنظیمات (Setting) و اینترنت (Internet) نیز جهت دسترسی آسان تر بر روی صفحه کیبورد قرار داده شده است. این کیبورد از دو عدد باتری قلمی سایز AAA به عنوان منبع انرژی بهره می برد و با تمامی سیستم عامل های ویندوز، اندروید و iOS سازگاری دارد.

کیبورد بی سیم لاجیتک مدل K480

کیبورد بی سیم لاجیتک مدل K480، یک محصول فوق العاده باکیفیت و کاربردی است که علاوه بر کامپیوتر و لپ تاپ، شما می توانید آن را به تبلت و حتی گوشی هوشمند خود نیز متصل کنید. این کیبورد مجهز به 81 کلید است که به صورت جزیره ای در کنار هم قرار گرفته اند و فاصله مناسبی از یک دیگر دارند. همین عامل نیز موجب شده تا سرعت انجام کارها با کیبورد بسیار بیشتر گردد و در هنگام تایپ کردن نیز احتمال اشتباهات کاهش یابد.

کلیدهای این کیبورد بسیار نرم و روان هستند و هنگامی که آن ها را فشار می دهید، صدای بسیار ضعیفی از خود فراوری می نمایند. بعلاوه کلیدهای K480 برخلاف بسیاری از کیبوردهای دیگر دارای گودی مناسبی است که باعث می گردد انگشتان دست به خوبی روی کلیدها قرار گیرد. در قسمت بالایی این کیبورد داک نگهدارنده گوشی هوشمند یا تبلت طراحی شده که با قرار دادن گجت هوشمند خود در این قسمت شبیه سازی بسیار خوبی از ماشین تحریر را به وجود خواهید آورد.

دو عدد باتری آلکالاین سایز AAA به عنوان منبع تغذیه این کیبورد در نظر گرفته شده و بلوتوث آن نیز بردی 10 متری دارد. شما می توانید این محصول را به صورت همزمان به سه محصول متصل کنید و به یاری کلید رادیویی تعبیه شده در گوشه بالایی کیبورد، بین دستگاه های مختلف جابه جا شوید. این محصول از تمامی سیستم عامل ها پشتیبانی می نماید و میانگین عمر باتری آن نیز حدود 2 سال است.

کیبورد تسکو مدل TK 7003w

کیبورد مدل TK 7003w، محصول باکیفیت دیگر از برند تسکو است که توانسته با قابلیت های خوبش رضایت 80 درصد از خریدارانش را به خود جلب کند. این محصول ابعاد بسیار جم وجوری دارد و وزن سبک آن نیز موجب شده تا کاربران برای حمل ونقل آن مسئله ای نداشته باشند. دو باتری نیم قلمی وظیفه تأمین انرژی این کیبورد بی سیم را برعهده دارد و از دانگل USB نیز برای متصل شدن به دستگاه های هوشمند شما بهره می برد.

دکمه های این کیبورد بسیار نرم و روان عمل نموده اند و صدای بسیار کمی را فراوری می نمایند که موجب می گردد در محیط کار یا هنگام کار در شب به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. از طرف دیگر طراحی جزیره ای این کیبورد نیز سبب شده تا برای کار با دکمه ها و پیدا کردن آن ها مسئله ای نداشته باشید. این کیبورد کم سر و صدا تسکو سرعت پاسخ دهی بسیار خوبی دارد و دچار لگ وباگ نمی گردد. حروف فارسی نیز روی دکمه های این کلید حک شده اند تا احتیاجی به خرید استیکر این حروف نداشته باشید.

کیبورد تسکو مدل TK 7003 W از 103 کلید بهره برده که 12تای آن کلید های میانبر هستند. این محصول با ضربه پذیری 10 میلیون بار و برد استفاده 8-10 متر می تواند گزینه خوبی برای انجام کارهایی نظیر تایپ کردن باشد. فرکانس این کیبورد 2.4 گیگاهرتز بوده و دو عدد چراغ LED جهت نمایش Caps Lock و Num Lock روی آن به چشم می خورند.

کیبورد و ماوس بی سیم رپو مدل 9000G

اگر از علاقه مندان به کیبوردهای با طراحی تخت و صاف هستید، می توانید کیبورد رپو مدل 9000G را به عنوان یکی از برترین گزینه های خرید خود در نظر بگیرید. این کیبورد ظاهر بسیار مجذوب نماینده و یک دستی دارد و طراحی ارگونومیک آن موجب می گردد تا در استفاده های طولانی مدت انگشتان دست شما خسته نگردد. بعلاوه فاصله بین کلیدها هم به حدی مناسب است که انگشت دستتان به اشتباه هنگام تایپ، برخوردی با کلیدهای مجاور نداشته باشد. این صفحه کلید به سبک صفحه کلید لپ تاپ طراحی شده، یعنی جزیره ای است و برخلاف کیبورد کامپیوتر، فاصله آن ها با نقطه برخورد خیلی زیاد نیست.

این کیبورد کم سر و صدا به وسیله دانگل 2.4 گیگاهرتزی USB به دستگاه های هوشمند شما متصل می گردد که اتصال پایداری را بین آن ها ایجاد می نماید. یک عدد باتری به عنوان منبع تغذیه این محصول به انجام وظیفه می پردازد که میانگین عمر آن در حدود 6 ماه است. این محصول بردی حدبیشتر 10 متری دارد و 78 دکمه روی آن دیده می گردد. به همراه این محصول، شما یک ماوس بی سیم باکیفیت را نیز دریافت می کنید که محدوده دقت آن 800 تا 1600DPI است.

کیبورد لاجیتک مدل K380

مدل K380، محصولی دیگر از برند لاجیتک است که کیفیت بسیار خوبی دارد و حدود 91 درصد از خریداران آن در وبلاگ ساعت گلورایا ، خرید این محصول را به سایر کاربران پیشنهاد نموده اند. این کیبورد از کلیدهایی با طراحی دایره ای شکل بهره می برد. همین موضوع سبب می گردد هنگام تایپ کردن حس و حال مجذوب نماینده تری داشته باشید. بعلاوه این کلیدها بسیار نرم و روان هستند و هنگام انجام کارهایی نظیر برنامه نویسی و تایپ کردن سر و صدای زیادی فراوری نمی نمایند.

این کیببورد به مقدار ای جمع وجور است که شما به راحتی می توانید آن را جابجا کنید. بعلاوه انرژی مورد احتیاج این کیبورد به وسیله 2 عدد باتری AAA تامین می گردد و تا مدت ها احتیاج به تعویض مجدد نخواهند داشت. اگر چه لاجیتک در این محصول هیچ بخشی برای استراحت دست در آن تعبیه ننموده اما ارگونومی خود محصول به گونه ای است که حتی بعد از یک تایپ طولانی مدت هم اصلا احساس خستگی نخواهید کرد.

این کیبورد کم سر و صدا قابلیت اتصال همزمان به سه دستگاه مختلف را دارد و برد بلوتوث آن نیز به حدود 10 متر می رسد. 84 کلید روی این محصول تعبیه شده که 15تای آن میانبر هستند. این کیبورد باکیفیت لاجیتک با سیستم عامل های اندروید 8.0 به بالا، ویندوز 10 و 11، MacOS 10 به بالا و iOS 14 به بالا سازگاری دارد.

کیبورد ام آی آی آی دبلیو شیائومی مدل AIR 85

کیبورد ام آی آی آی دبلیو مدل AIR 85، محصولی از برند شیائومی است که ویژگی های کاربردی آن از یک سری از برندهای معروف هم قیمت نیز بالاتر است. این محصول برخلاف بیشتر کیبوردها که تنها به یک شکل به دستگاه های هوشمند متصل می شوند، مجهز به دانگل و فناوری بلوتوث است و شما می توانید از هر دو روش برای اتصال کیبورد به لپ تاپ، تبلت، گوشی هوشمند و سایر دستگاه ها استفاده کنید. از لحاظ طراحی، این کیبورد جزو برترین هاست، چرا که دکمه های دایره ای شکل دارد و فاصله بین کلیدها هم به صورت کاملاً استاندارد در نظر گرفته شده است.

این محصول از جنس پلاستیک ABS فراوری شده که دوام بسیار خوبی دارد و در برابر خط وخش و ضربات احتمالی از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. این کیبورد کم سر و صدا شیائومی 85 کلید دارد و دارای ارتفاع 8 درجه است که برای تایپ راحت تر و کاهش خستگی انگشت، پایه عقب را کمی به سمت بالا می برد. حروف روی کلیدها با استفاده از فناوری لیزر حکاکی شده اند که آن ها را زیباتر و مجذوب نماینده تر می نماید. این صفحه کلید از ویندوز، اندروید، iOS و MacOS پشتیبانی می نماید و یک باتری AA نیز به عنوان منبع تغذیه در این محصول به انجام وظیفه می پردازد.

کیبورد و ماوس بی سیم مایکروسافت مدل 3050

در نهایت به معرفی و آنالیز یک محصول فوق العاده بادوام از برند مایکروسافت یعنی کیبورد مدل 3050 می پردازیم. این کیبورد بیش از آن که یک محصول ارگونومیک باشد، یک کیبورد سنتی است و از ویژگی هایی نظیر استراحتگاه دست بهره می برد. وجود این بخش موجب شده که در هنگام کار با کیبورد مچ دست کاربر صاف بماند و از مسائل فیزیکی که ممکن است برای کاربر پیش آید جلوگیری گردد. کلیدهای این کیبورد به صورت ارگونومیک طراحی شده اند، بی صدا عمل می نمایند و عملکرد نرمی دارند. بعلاوه جنس پلاستیک مقاوم آن ها مانع از سر خوردن انگشتان دست در هنگام تایپ کردن می گردد.

این کیبورد کم سر و صدا مایکروسافت فرکانس 2.4 گیگاهرتز دارد و از باتری AA قدرت می گیرد. کلیدهای عملکرد این صفحه کلید (F1,F2,…) نیز چندکاره هستند و می توانید با استفاده از کلید F Lock که در کنار کلید F12 وجود دارد، آن ها را به کلیدهای میانبر نرم افزار Office تبدیل کنید. به همراه این محصول یک ماوس باکیفیت نیز به شما تقدیم می گردد که کلیدهای قابل برنامه ریزی دارد.

سخن پایانی

یکی از متعلقات کامپیوتر که کاربران بیشترین استفاده را به صورت مستقیم از آن انجام می دهند کیبورد است و شاید شما هم ساعت های زیادی در روز از آن استفاده می کنید. صدای کیبوردها بسیار بلند و خسته نماینده است و به راحتی می تواند در تمرکز کردن شما اختلال ایجاد کند، به همین علت استفاده از کیبوردهای بی سر و صدا به ویژه در محل کار اهمیت بالایی دارد. در این مقاله به معرفی 11 کیبورد کم سر و صدا برتر موجود در بازار در رنج های مختلف قیمتی پرداختیم تا با در نظر گرفتن بودجه خود، برترین گزینه ممکن را برای خرید در نظر بگیرید.

شما تجربه استفاده از کدام محصول معرفی شده را دارید؟ به نظر شما کدام یک از این کیبوردهای موجود در این فهرست ارزش خرید بالاتری دارد؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران وبلاگ ساعت گلورایا به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "آشنایی با 11 کیبورد کم سر و صدا؛ برترین ها برای استفاده در محل کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با 11 کیبورد کم سر و صدا؛ برترین ها برای استفاده در محل کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید