موبایل، تبلت و گجت ها

یک نقص تازه؛ سوختگی نمایشگر در آیفون15!

زومیت نوشت: طبق اعلام افشاگری به نام Tarunvats33، مشکل سوختگی نمایشگر نیز به لیست مسائل قبلی پرچمدار 2023 اپل اضافه شده است.

23 مهر 1402

مهمون سرزده اومد، سریع این غذارو درست کن!

گشنمه و حال آشپزی ندارم! زمان هایی در زندگی پیش می آید که حوصله آشپزی کردن ندارید، یا یک دفعه مهمان سرزده می آید و آن لحظه دچار گیجی مفرطی می شوید که نمی دانید چه کنید! اگر هر دو حالت با هم برایتان اتفاق بیفتد که دیگر هیچی نمی گویم!

14 شهریور 1402

نمایشگر گوشی تازه TCL حسی شبیه کاغذ را به شما منتقل می نماید

شرکت چینی TCL در جریان نمایشگاه IFA 2023 برلین از گوشی هوشمند جدیدش با نام NXTPAPER 40 در دو مدل 4G و 5G رونمایی کرد که از تکنولوژی پیشرفته محافظت از چشم پشتیبانی می نماید.

9 شهریور 1402

واردات موبایل کاهشی شد؟

گمرک ایران در مورد اندازه واردات انواع گوشی های تلفن همراه در 5 ماهه امسال گفت، در این مدت 913 میلیون دلار گوشی تلفن همراه وارد کشور شده است که معادل 3.77 از کل ارزش واردات کشور را دارا بود.

7 شهریور 1402

ترافیک سنگین در جاده چالوس ، احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در 2 جاده شمالی

مرکز مدیریت راه های کشور آخرین شرایط راه ها را در دومین روز تعطیلات بیان کرد.

12 مرداد 1402

آشنایی با 11 کیبورد کم سر و صدا؛ برترین ها برای استفاده در محل کار

بسیاری از کاربران در محل کار خود برای انجام کارهایی نظیر تایپ و برنامه نویسی از کیبورد کامپیوتر استفاده می نمایند. در این شرایط اگر کیبورد صدای زیادی از خود در هنگام انجام کار فراوری کند، قطعاً هیاهوی عجیبی در محل کار ایجاد خواهد شد و کارکنان به راحتی...

12 مرداد 1402

سریع و داغ، کند و بی فایده؛ چرا شارژ سریع گوشی مطابق میل مان نیست؟

خیلی کند، خیلی داغ، کاملا غیر قابل تحمل! این ها صفت هایی هستند که در رابطه با بسیاری از شارژرهای سریعی که برای گوشی های هوشمند امروزی مورد استفاده قرار می گیرند می توان بیان نمود. اگر در پی خرید یک گوشی با شارژر سریع هستید که از این حیث شرایط خوب و رضایت...

28 تیر 1402

آیفون 15 احتمالاً از فناوری باتری خودرو های برقی استفاده خواهد نمود

این باتری ها می توانند ظرفیت بالاتر، عمر بیشتر و سرعت شارژ بهتری داشته باشند.

27 تیر 1402

آیفون SE 4 در سال 2024 عرضه نخواهد شد

بر اساس اعلام تحلیلگران شاغل در شرکت مشهور Barclays، به نظر می رسد در سال 2024 هم شاهد رونمایی از آیفون SE 4 نخواهیم بود. در این گزارش منتشر شده آمده که عدم عرضه آیفون SE 4 در سال 2024 احتمالا به این معناست که مودم 5G اختصاصی این شرکت به این زودی ها آماده نمی گردد که...

31 خرداد 1402

دوربین فلش بک وان35؛ وقتی نمی دانید چه عکسی گرفته اید!

دوربین فلش بک وان35 تجربه استفاده از دوربین های قدیمی را به دنیای مدرن وارد می نماید. این دوربین هیچ نمایشگری برای بازبینی عکس ها تا زمان ظهور ندارد و این می تواند سورپرایز خوشایندی را پس از آشکار شدن نتیجه نهایی ایجاد کند.

19 خرداد 1402

بازگشت اچ تی سی به بازار گوشی های پرچمدار، عکس

دیجیاتو نوشت: همانطور که اوایل این هفته وعده داده شده بود، اچ تی سی رسما از گوشی پرچمدار U23 پرو رونمایی کرد

30 اردیبهشت 1402

هتل آرماندیس اصفهان؛ اقامتگاهی تازه تاسیس و در یکی از برترین نقاط شهر

هتل آرماندیس اصفهان یکی از هتل های 4 ستاره و نوساخت این شهر است که در سال 1401 افتتاح شده و در نقطه زیبایی از شهر اصفهان واقع شده است. این هتل با امکانات و خدمات متنوعی که دارد می تواند یکی از برترین های شهر باشد و میزبانی شایسته ای از مهمانان و خریداران بلیط...

25 اردیبهشت 1402

کشف خارق العاده میکروب هایی که پلاستیک می خورند

دانشمندان اخیرا گروهی از میکروب ها را کشف نموده اند که می توانند در دمای پایین هوا، از پلاستیک تغذیه نموده و باعث تجزیه پلاستیک ها شوند.

22 اردیبهشت 1402

کوچک ترین دوربین ها با اتصال به تلفن همراه

برای یاری به شما در یافتن برترین دوربین های کوچک مناسب برای امنیت خانه، بیش از 10 ساعت را صرف تحقیق و آنالیز انواع مدل های موجود در حال حاضر کردیم. از بین تمام دوربین های کوچک مخفی یا دوربین های نظارتی مخفی بی سیم که با آنها روبرو شدیم، 3 تا از برترین دوربین...

17 اردیبهشت 1402

تویوتا پریوس چینی با قیمت 700 میلیون تومان

بی وای دی Destroyer 05 مدل 2023 ، یک خودرو سدان هیبریدی از شرکت BYD است که از نظر مقدار و توان، می تواند رقیب تویوتا پریوس باشد.

13 اردیبهشت 1402

محمد تقوی، مخترع اولین دزدگیر تلفنی

محمد تقوی، بنیان گذار هلدینگ دلتا، که این روزها صاحب سایت ملکی delta.ir است، سال ها پیش، زمانی که سال اول دانشگاه بود، دزدگیری را به ثبت رساند که تا آن زمان کسی نتوانسته بود با چنین الگویی، دستگاهی تا این حد نوآورانه بسازد.

30 فروردین 1402

شکارچی غولپیکر چینی با گذر موقت در خیابان های تهران چه می نماید؟ ، عکس

گجت نیوز نوشت: پیکاپ چانگان هانتر به زودی به شکل مونتاژی به بازار ایران عرضه می گردد. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ چینی دو دیفرانسیل Changan Hunter آشنا خواهیم شد.

21 فروردین 1402

نمایشگرهای عجیب اپل خبرساز شد، عکس

دیجیاتو نوشت: آیپد پرو مجهز به پنل OLED احتمالاً سال آینده میلادی با قیمتی بالا از راه می رسد.

13 فروردین 1402

بازدید شبانه از کاخ سعدآباد امکان پذیر شد

بنابر اعلام روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، ساعت بازدید از این مجموعه از اول تا دوازدهم فرودین ماه 1402 از 10 صبح تا 21 خواهد بود. فروش بلیت ورود به این مجموعه نیز تا ساعت 19 انجام می گردد.

28 اسفند 1401

چگونه تمام اپ های گوشی اندرویدی را با رفرش ریت بالا اجرا کنیم؟

در سال های اخیر، علاوه بر مانیتورها و نمایشگرها، گوشی های هوشمند پیشرفته ای روانه بازار شده اند که از رفرش ریت بالا پشتیبانی می کنند. رفرش ریت های 90 و 120 هرتزی که در بیشتر گوشی های مدرن امروزی وجود دارد، تصاویر روان تری را به کاربران ارائه می دهند. بسیاری...

23 اسفند 1401
تعداد: (105)