کوچک ترین دوربین ها با اتصال به تلفن همراه

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، برای یاری به شما در یافتن برترین دوربین های کوچک مناسب برای امنیت خانه، بیش از 10 ساعت را صرف تحقیق و آنالیز انواع مدل های موجود در حال حاضر کردیم. از بین تمام دوربین های کوچک مخفی یا دوربین های نظارتی مخفی بی سیم که با آنها روبرو شدیم، 3 تا از برترین دوربین های کوچک متصل به موبایل را انتخاب نموده ایم. منظور از اتصال به موبایل این است که دوربین دارای فناوری wifi یا سیم کارت خور باشد تا بتواند تصاویر را اینترنتی به موبایل شما ارسال کند. میتوان تصاویر را زنده مشاهده کرد یا از آرشیو فیلم گذشته، گلچینی را مشاهده کرد.

کوچک ترین دوربین ها با اتصال به تلفن همراه

فناوری دوربین راه درازی را پیموده است. دوربین های امروزی نه تنها تصاویر روشن تر و دقیق تری نسبت به دوربین های چند سال پیش می گیرند، بلکه کوچک شده اند. خیلی کوچک.

دوربین های مخفی آنقدر ارزان و آسان برای نصب هستند که در خاتمه مطالب ممکن است به این فکر کنید که چرا من یک دوربین کوچک را در خانه خود نصب نکنم؟ پس با ما همراه شوید تا شما را با برترین دوربین های کوچک متصل به تلفن همراه آشنا کنیم.

آیا دوربین های کوچک و مخفی به وای فای احتیاج دارند؟

همه دوربین های کوچک به وای فای احتیاج ندارند. در واقع، بسیاری از مدل ها در بازار فاقد Wifi هستند.

دوربین های سازگار با وای فای زمانی ایده آل هستند که می خواهید هشدار یا ویدیوی زنده(مشاهده آنلاین) داشته باشید. با این حال، اجرای دوربین به وسیله اتصال WiFi این احتمال را افزایش می دهد که کسی که در پی دوربین مخفی است آن را پیدا کند. پس از همه، دستگاه در شبکه دیده می گردد (بعضی افراد به همین علت از شبکه دوم اختصاصی استفاده می نمایند). اتصال WiFi بعلاوه فرصتی را برای یک فرد باهوش ایجاد می نماید تا به فید ویدیو هک کند.

دوربین هایی که به وای فای متصل نمی شوند، فاقد هشدارهای بی درنگ و پخش ویدئو هستند، اما قابل حمل تر هستند و (معمولا) کمتر قابل توجه هستند.

برترین دوربین های کوچک بیسیم

فهرست زیر برترین دوربین های است که قابلیت ارسال تصاویر به صورت زنده را روی تلفن همراه یا تبلت شما خواهند داشت. این اتصال میتوانید از 2 روش وایفای یا سیم کارت تلفن میسر گردد. اگر میخواهید از وایفای بهره ببرید میبایستی در محل نصب دوربین یک عدد دستگاه مودم ADSL داشته باشید تا دوربین بتواند اینترنت خود را از مودم بگیرد. اما اگر دستگاه مودم ندارید میتوانید مدل های سیم کارت خور را انتخاب کنید که فقط کافی یک عدد سیم کارت تلفن داخل دوربین کوچک قرار دهید. پس با تحلیل موقعیت خود یکی از مدل های زیر را میتوانید برای نصب و اجرا انتخاب کنید. ضمناً میتوانید برای مشاهده بیش از 50 دوربین وارد وب سایت مینی دی وی پرو شوید.

دوربین فلتی S06

دوربین فلتی s06

اولین گزینه ما برای شما دوربین فلتی ماژولار s06 است به علت ماژولار بودن میتوانید در مکان های مختلف آن را نصب کنید. S06 یکی از پر فروشترین دوربین های کوچک دنیا است زیرا با طراحی حرفه ای مناسب برای انواع کاربران است. نصب آن بسیار راحت است. دوربین از چند تکه تشکیل شده است.لنز دوربین، باتری، آنتن، سوکت برق که کافی سوکت آنها را به همدیگر متصل کنید که البته کار بسیار راحتی در پیش دارید. مشخصات دوربین فلتی S06 به توضیح زیر است:

  • یک دوربین کوچک HD 1920X1080P و برای انواع ابزارهای قابل حمل مناسب است.
  • S06 یک دوربین تحت شبکه است. پس از تکمیل پیکربندی شبکه در APP گوشی هوشمند خود در حالت P2P، هیچ محدودیت فاصله ای برای مشاهده یا ضبط ویدیوهای زنده وجود ندارد. می توانید در هر زمانی که بخواهید ویدیوهای زنده را مشاهده یا ضبط کنید
  • دوربین امنیتی تشخیص حرکت، هنگامی که یک جسم متحرک شناسایی شد، یک پیغام هشدار دریافت خواهید کرد.
  • دوربین وای فای بی سیم ضبط حلقه: وقتی کارت SD شما پر است، ویدیوی قدیمی را به طور اتوماتیک بازنویسی می نماید، دیگر نگران ضبط کامل کارت SD نباشید.
  • پشتیبانی از کارت 128G: این دوربین وای فای بی سیم از کارت میکرو 128 گیگابایتی پشتیبانی می نماید. بعلاوه می توانید حالت ضبط کارت SD دوربین را تنظیم کنید، مانند زمان ضبط، وضوح، زمان ذخیره شده برای فایل های ویدئویی در کارت SD، ضبط صدا، ضبط حلقه
  • پشتیبانی از اپلیکیشن های اندروید و IOS و رایانه

لینک خرید

دوربین VQ8H Wifi 2MP 1080P

دوربین مینی VQ8H

VQ8H در خصوص ایمن نگه داشتن خانواده ها و خانه ها بسیار یاری نماینده است. دوربین بی سیم VQ8H (فقط مقدار سکه) یکی از کوچک ترین دوربین های مخفی در بازار است. همه چیزهایی را که به امنیت خانه اهمیت می دهید، با طراحی شیک و جمع و جور که می تواند در کنار اشیا مخفی بماند. طراحی ساده و تمیز باعث می گردد دوربین بدنه کوچک تقریباً در همه جا قرار بگیرد.

  • رزولوشن: 1920×1080
  • زاویه دید 184 درجه
  • باتری 500 میلی آمپری با امکان اتصال دائم پاور بانک یا شارژر
  • بیسیم Wifi، دارای نرم افزار های اندروید و IOS و کامپیوتر
  • استفاده از برترین مواد در ساخت
  • کوچک، قابل حمل
  • سنسور حرکت تشخیص داده شد
  • حدبیشتر 128 گیگابایت کارت حافظه را پشتیبانی می نماید
  • می توانید از راه دور در هر زمان و هر مکان ویدیوی واقعی را مشاهده یا ضبط کنید.

لینک خرید

دوربین کوچک GM25

دوریبن کوچک مینی gm25

دوربین مینی GM25 یک ماژول دوربین کوچک است که می تواند برای برنامه های مختلف مانند نظارت بر امنیت، ضبط ویدئو و مشاهده آنلاین استفاده گردد.

  • دوربین IP با مقدار کوچک، شما می توانید در هر زمان و هر کجا خانه خود را زیر نظر داشته باشید.
  • پخش زنده 1080P مستقیم به تلفن هوشمند شما در روز یا شب با دید در شب با شبکه های WiFi کار می نماید
  • صدای یک طرفه با میکروفون داخلی تا بتوانید در حین بیرون و بیرون رفتن صدای یکدیگر را بشنوید
  • این دوربین امنیتی بعلاوه از یک کارت حدبیشتر 128 گیگابایتی TF پشتیبانی می نماید و از فضای ذخیره سازی ابری پشتیبانی می نماید
  • LED های 5.IR تصویر سیاه/سفید شفاف شما را در تاریکی کامل و بدون آلودگی نوری به شما می دهند

لینک خرید

نکات مهم در هنگام خرید

باید توجه داشته باشید که نسبت به مصرف خود، دوربین مناسب را پیدا کنید. به منظور شناخت بیشتر شما با ویژگی های مهم در دوربین های کوچک بیسیم ما مهمترین فاکتور ها را برای شما فهرست نموده ایم.

پیدا کردن یک دوربین مخفی که بودجه و احتیاجهای شما را برآورده کند می تواند سخت باشد. برای اطمینان از اینکه خریدی آگاهانه انجام می دهید، در اینجا چند فاکتور را در نظر بگیرید.

کیفیت / وضوح ویدئو

رزولوشن مقدار گیری تعداد کل پیکسل هایی است که یک دوربین در هر فریم ثبت می نماید. تصویر باید به مقدار کافی واضح باشد تا جزئیات آنچه در روز و شب اتفاق می افتد را مشاهده کنید. رایج ترین رزولوشن برای دوربین های مخفی 1080 پیکسل است. با این حال، بعضی از مدل ها دارای 1440، 1920 یا 2160 پیکسل هستند.

نصب و راه اندازی

دوربین های مخفی یا به پریز برق وصل می شوند یا با باتری قابل شارژ کار می نمایند. با سیم، دوربین کوچک شما برق ثابتی دریافت می نماید. با این حال، شما فقط می توانید آن را در جایی نصب کنید که یک پریز وجود دارد. دوربین های بی سیم از نظر قرارگیری تطبیق پذیری را ارائه می نمایند، اما چند ساعت زمانی وجود دارد که فیلم ها ضبط نمی گردد، زیرا در حال شارژ شدن است.

عمر باتری

دوربین های کوچک که دارای باتری های قابل شارژ هستند ممکن است تا 20 ساعت یا بیشتر قبل از احتیاج به شارژ دوام بیاورند. بعضی از مدل ها فقط چند ساعت عمر باتری دارند. برای یاری به حفظ باتری، دوربین ها معمولاً در حالت آماده به کار قرار می گیرند، اگر دستگاه دارای دوربین فعال با حرکت باشد. هنگامی که حرکت تشخیص داده شد، دوربین آغاز به ضبط می نماید.

کنترل

بیشتر دوربین های مینی به تلفن هوشمند شما متصل می شوند تا بتوانید وقتی که در خانه نیستید، خانه خود را آنالیز کنید. بعضی دیگر به دستیارهای صوتی مانند آمازون الکسا و بعلاوه گوشی های هوشمند، تبلت ها و رایانه ها متصل می شوند.

توانایی ها

اگر دوربین مخفی شما به گوشی هوشمند شما متصل می گردد، احتمالا ویژگی های هوشمند دیگری نیز دارد. در زیر چند مورد از رایج ترین قابلیت های دوربین مخفی آورده شده است.

  • صدای دو طرفه
  • تشخیص حرکت
  • اعلان های فشاری
  • کیفیت ویدیو
  • پشتیبانی از دید در شب
  • پشتیبانی از اپلیکیشن گوشی هوشمند
  • قابلیت رم خور
  • احتیاج به شارژر یا پاور بانک
  • ماندگاری
منبع: فوت و فن

به "کوچک ترین دوربین ها با اتصال به تلفن همراه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچک ترین دوربین ها با اتصال به تلفن همراه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید