از ابتدای امسال 800 هزار بازدید از شهرستان کبودرآهنگ ثبت شده است

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های بدست آمده، از ابتدای امسال 800 هزار بازدید از شهرستان کبودرآهنگ ثبت شده است.

از ابتدای امسال 800 هزار بازدید از شهرستان کبودرآهنگ ثبت شده است

مهدی غلامی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کبودرآهنگ با اشاره به اینکه همچون گذشته غار علیصدر در صدر بازدیدهای این شهرستان واقع شده است، اظهار کرد: در شهرستان دفتر خدمات مسافرتی وجود ندارد و در پی تأسیس این دفتر هستیم.

وی در ادامه درباره بازسازی بازار کبودرآهنگ اعلام کرد: یک میلیارد تومان برای بازسازی مصوب شده که منتظر تخصیص هستیم و با توجه به اینکه در فصل سرد سال قرار داریم عملیات بازسازی به ابتدای سال آینده موکول خواهد شد.

غلامی یکی از دلایل روند کند بازسازی این بازار سنتی را اوقافی بودن بسیاری از مغازه ها دانست و اضافه کرد: با اوقاف مکاتباتی مبنی بر مشارکت در بازسازی انجام داده ایم و هر بار پاسخ این سازمان نبود اعتبار است در حالیکه باید سریع در امر بازسازی مشارکت کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان کبودرآهنگ با اشاره به اینکه این شهرستان دو روستای هدف گردشگری دارد، مطرح نمود: شش درخواست سرمایه گذاری برای سفره خانه در شهرستان داریم که امیدواریم پس از به ثمر رسیدن به رونق گردشگری یاری نمایند.

منبع: همگردی

به "از ابتدای امسال 800 هزار بازدید از شهرستان کبودرآهنگ ثبت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ابتدای امسال 800 هزار بازدید از شهرستان کبودرآهنگ ثبت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید