برترین و قوی ترین کرم های ضدجوش برای انواع پوست

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، تقریبا همه ما در دوران نوجوانی با جوش های پوستی روبرو می شویم. جوش و آکنه سبب کاهش اعتماد به نفس و افزایش اضطراب و افسردگی افراد می گردد. خوشبختانه محصولات متنوعی برای جلوگیری از این جوش های ناخوشایند وجود دارد.

برترین و قوی ترین کرم های ضدجوش برای انواع پوست

به گزارش راهنماتو، یک متخصص پوست می گوید: آکنه یکی از شایع ترین بیماری های پوستی است که سالانه میلیون ها نفر را درگیر می نماید. بیشتر مردم در طول زندگی خود حداقل یکبار به آکنه دچار می شوند. عوامل زیادی همانند هورمون ها، ژنتیک، عوامل محیطی، استرس، نحوه مراقبت از پوست و رژیم غذایی می توانند سبب بروز آکنه شوند. آکنه انواع مختلفی دارد؛ جوش های سرسیاه، جوش های سرسفید، برآمدگی های کوچک صورتی رنگ، جوش های چرکی، کیست و غده. دراین مطلب قصد داریم برترین کرم های ضدجوش برای انواع مختلف پوست را به شما معرفی کنیم:

1-کرم ضد جوش بایو آکوا مدل pure skin حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 40,000 تومان)

کرم ضد جوش و آکنه بایو آکوا حاوی عصاره گیاهی و بدون هیچ گونه ماده حساسیت زا می باشد که جوش ها را بخوبی از بین برده و از به وجود آمدن لکه های پوستی جلوگیری می نماید. این محصول بافتی بسیار نرم، کشسان و روشن در پوست ایجاد نموده و به طور موثر جوش و آکنه را از بین می برد. بعلاوه بافتی لطیف و عاری ار هر گونه چسبندگی داشته و سریعا جذب پوست می گردد. این کرم برای انواع پوست مناسب است.

2-سرم ضد جوش بایو آکوا مدل ترمیم کننده حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 55,000 تومان)

این سرم ضد جوش با فرمولاسیون ویژه خود و نفوذ به لایه های عمقی پوست، چربی آن را تنظیم نموده و تمام جوش ها و آکنه ها را از بین می برد. علاوه بر این، با افزایش گردش خون سلول های آسیب دیده پوستی را احیا و ترمیم نموده و پوستی شاداب و لطیف را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول خاصیت جوانسازی پوست نیز دارد. این سرم برای انوع پوست مناسب است.

3-ژل ضد جوش هیدرودرم مدل Tea Tree Oil حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 92,000 تومان)

ژل ضد جوش هیدرودرم مدل Tea Tree Oil برای پوست های چرب و مختلط مناسب است. از قابلیت های آن می توان به ویژگی مات کنندگی پوست، درمان جوش، آکنه، قرمزی و التهاب پوست، ویژگی ضد قارچ و ضد باکتری و کنترل و تنظیم ترشح غدد چربی پوست اشاره نمود. این محصول حاوی روغن درخت چای و سبومین می باشد.

4-کرم ضد جوش درمالیفت مدل Sebolift حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 79,000 تومان)

این کرم ضدجوش کومدون های سر سیاه و سر سفید را درمان نموده، ضد باکتری و ضد قارچ است و اندازه چربی پوست را تنظیم و کنترل می نماید. علاوه براین، سطح لایه شاخی مجاری غدد چربی را کاهش داده و اسکار ناشی از آکنه را درمان می نماید. این محصول برای پوست های چرب مناسب است.

5-کرم ضد جوش سی گل مدل CC30 حجم 40 میلی لیتر (قیمت: 95,000 تومان)

این کرم ضدجوش با برخورداری از 40 میل کمپلکس Ac.net عملکردی چند منظوره در کاهش چربی پوست و آکنه ارائه می دهد. علاوه بر این، با مهار کردن آنزیم تحریک کننده غدد چربی و ممانعت از تکثیر باکتری ها از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می نماید. این کرم بعلاوه حاوی ماده موثر فیتواسفینگوزین بوده و علاوه بر داشتن خاصیت ضد میکروبی در برابر باکتری های مولد آکنه، سبب کاهش التهابات ناشی از قرار گرفتن در برابر امواج ماوراء بنفش UVB می گردد. این کرم با برخورداری از SPF30 از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB و IR محافظت می نماید و برای پوست چرب مناسب است.

6-ژل ضد جوش پریم مدل Acnex حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 189,000 تومان)

این ژل ضدجوش کاهش دهنده ترشح سبوم، لکه ها و اسکار های ناشی از آکنه بوده و جهت نرمال کردن اندازه هیپرکراتینیزاسیون به کار می رود. این محصول با سرعت جذب بالا در پوست از بروز التهاب و خشکی جلوگیری نموده و باکتری های مولد آکنه را مهار می نماید. این محصول برای پوست های چرب و آکنه دار مناسب است.

7-محلول ضدآکنه ژنوبایوتیک مدل Anti Acne3 حجم 100 میلی لیتر (قیمت: 138,000 تومان)

این محلول با برخورداری از عصاره های گیاهی، ضایعات التهابی و غیر التهابی آکنه را درمان می نماید. در فرمولاسیون این محصول از یاس بنفش استفاده شده است، گیاهی که به وسیله افزایش سنتز آنتی بیوتیک های طبیعی پوست و شناسایی و مهار باکتری های عامل آکنه و جوش، باعث درمان سریع ضایعات آکنه میگردد. علاوه بر این، با استفاده از عصاره ریشه شیرین بیان به درمان آکنه و جلوگیری از ورود میکروب ها یاری می نماید. عصاره ریشه بابا آدم نیز سیستم ایمنی پوست را به منظور مهار باکتری های آکنه دار تقویت می نماید. این محصول پوست را بخوبی لایه برداری نموده و منافذ پوست را پاکسازی می نماید. بعلاوه از خشک شدن و زبری پوست نیز جلوگیری می نماید.

8-کرم ضد جوش درماتیپیک مدل ACNEIQUE حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 180,000 تومان)

این کرم ضدجوش یک لایه بردار فوق العاده بود و جای جوش را رفع می نماید. علاوه بر این، اندازه ترشح سبوم را تنظیم نموده و از براق شدن پوست جلوگیری می نماید. این محصول کمدون های سرسیاه و سرسفید را بخوبی درمان نموده و جوش های قرمز و التهابی را رفع می نماید. بعلاوه منافذ باز پوست را جمع می نماید و ضدالتهاب و آنتی باکتریال است. این کرم ضدجوش برای انواع پوست مناسب است.

منبع: فرارو

به "برترین و قوی ترین کرم های ضدجوش برای انواع پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین و قوی ترین کرم های ضدجوش برای انواع پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید