روانشناسی

نحوه استفاده از تونر صورت اوریفلیم برای انواع پوست

تونرها یکی از پرکاربردترین انواع لوازم بهداشتی و مراقبت از پوست هستند. برای تضمین سلامت پوست و کاهش عارضه های پوستی، ضروری است تا تونر را به روتین روزانه خود اضافه نموده و نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید.

25 مهر 1402

استرس کاری ریسک این بیماری را در مردان افزایش می دهد

تحقیقات نو نشان می دهد که خطر بیماری قلبی برای مردانی که در مشاغل پر استرس کار می نمایند و احساس می نمایند از کوشش هایشان قدردانی نمی گردد، دو برابر بیشتر است.

30 شهریور 1402

جام جهانی، با بهت و غافلگیری آغاز شد

تیم ملی بسکتبال کشورمان، در نخستین بازی خود در جام جهانی، سنگین ترین شکست خود در تاریخ حضورش در رقابت ها را متحمل شد و با نمایشی دور از انتظار و نگران کننده، حتی امیدوارترین هوادارانش را هم دچار تردید کرد.

5 شهریور 1402

هدیه 80 میلیاردی عربستانی ها به نیمار

نیمار برزیلی آخرین ستاره مطرحی است که راهی لیگ عربستان شده تا دوران حرفه ای خود را کنار ستارگانی، چون کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و سادیو مانه ادامه دهد.

28 مرداد 1402

کی باید لوزه های کودک را با جراحی برداشت؟ آیا کودک بعد از جراحی دیگر گلودرد چرکی نمی گیرد؟

پزشکان گاهی در صورتی که کودکی به طور مکرر دچار گلودردهای چرکی ناشی از باکتری استرپتوکوک می شوند، پیشنهاد می کنند که لوزه ها- دو بالشتک بیضی شکل در عقب گلو- با جراحی برداشته شوند.

16 مرداد 1402

سریع و داغ، کند و بی فایده؛ چرا شارژ سریع گوشی مطابق میل مان نیست؟

خیلی کند، خیلی داغ، کاملا غیر قابل تحمل! این ها صفت هایی هستند که در رابطه با بسیاری از شارژرهای سریعی که برای گوشی های هوشمند امروزی مورد استفاده قرار می گیرند می توان بیان نمود. اگر در پی خرید یک گوشی با شارژر سریع هستید که از این حیث شرایط خوب و رضایت...

28 تیر 1402

کشف مجسمه یک فیل در هند مربوط به زمان حمله اسکندر و سقوط هخامنشیان

باستان شناسان در شرق هند مجسمه فیلی را کشف نموده اند که فکر می نمایند در حدود 2300 سال قبل، وقتیکه بوداییسم مذهب اصلی در این منطقه بود، کنده کاری شده است.

22 خرداد 1402

8 مزیت شگفت انگیز استفاده از عطر

یکی دیگر از اثرات درمانی عطر این است که به شما یاری می نماید تا شب بهتر بخوابید. عطرهایی که حاوی اسانس هستند، می توانند به شما یاری نمایند تا آرامش داشته باشید و از خوابی آرام در شب لذت ببرید.

31 اردیبهشت 1402

معرفی 10 مورد از برترین انواع کاروان مسافرتی

برای کسانی که رویای ماجراجویی های مختلف در جاده ها را در سر می پرورانند ، کاروان مسافرتی ، وسیله نقلیه ای است که به خواسته آنها یاری می نماید. این وسیله نقلیه آزادی حرکت و استقلال را فراهم می نماید. مدل های مختلفی از این خودروی مسافرتی در بازار وجود دارد...

20 اردیبهشت 1402

غلبه بر آتلوفوبیا در محیط کار

ترس شدید از ارتکاب اشتباه در محیط کار یا همان آتلوفوبیا، معمولا برای دسته ای از کارکنان و مدیران ایجاد می گردد؛ آن هایی که نگران اعتبار و جایگاهشان هستند. اما این موضوع اگر درمان (مهار) نگردد، باعث خروج استعداد ها از شرکت خواهد شد. غلبه بر آتلوفوبیا نیازمند...

11 اردیبهشت 1402

آیا گریه در محل کار نشانه ضعف است؟

محل کار شما ممکن است آخرین جایی باشد که می خواهید در آن گریه کنید. این به این دلیل است که فرد احساس می کند که گریه در محل کار ممکن است برای بسیاری به عنوان نشانه ای از ضعف تلقی شود.

30 فروردین 1402

16 خاصیت شیر بادام که آن را به یک خوراکی مفید تبدیل می نماید

شاید شما هم دوست داشته باشید بدانید شیر بادام چیست و چه خواصی دارد. افرادی که در پی شیرهای غیرلبنی جایگزین هستند به احتمال زیاد با شیر بادام برخورد نموده اند و این سوال به ذهنشان خطور نموده است که آیا شیر بادام خوب است؟ فرقی نمی کند که گیاهخوار باشید،...

29 فروردین 1402

5 مشکل بچه ها طلاق در بزرگسالی

طلاق می تواند زمان سختی برای یک خانواده باشد. هنگامی که والدین طلاق می گیرند، اثرات طلاق بر بچه ها می تواند متفاوت باشد. برخی از بچه ها به طلاق به روشی طبیعی و قابل درک واکنش نشان می دهند. در حالی که بچه ها دیگر ممکن است با وجود این شرایط به چالش کشیده شوند.

27 فروردین 1402

کی شام بخوریم که سالم بمانیم؟!

یک معیار مهم برای معین وقت شام خوردن، توجه کردن به وقت خواب شبانه است. بنابراین، ابتدا باید ببینید که چه ساعتی قرار است بخوابید و بعد زمان شام خوردن را براساس آن تنظیم کنید.

23 فروردین 1402

16 واقعیت اسرارآمیز و عجیب درباره حیوانات که نمی دانستید

هورمون هایی که باعث حمله زنبور ها می شوند در موز هم یافت می گردد؛ بنابراین وقتی نزدیک زنبور ها هستید موز یا هر چیز دیگری با طعم موز نخورید. در غیر این صورت ممکن است نیش بخورید.

23 فروردین 1402

صورت خود را با این روش ها چاق کنید

برای به دست آوردن گونه های بزرگتر، چندین تکنیک طبیعی و درمان خانگی وجود دارد که به طور گسترده پذیرفته شده است. به عنوان مثال، انجام فعالیت های خاص، مرطوب کردن پوست با کرم های موضعی و مصرف غذا های خاصی که دارای چربی های خوب هستند.

22 فروردین 1402

با استرس روزهای آخر سال چه کنیم؟، توصیه های مهم برای کاهش اضطراب

در این مطلب توصیه هایی به شما می کنیم که از استرس تان در روزهای آخر سال و طی تعطیلات کم کنید. این توصیه ها تازه نیستند؛ اما ارزش یادآوری را دارند. بعلاوه شاید در نگاه اول ساده به نظر نرسند، اما پیگیر باشید تا احساس آرامش بیشتری کنید.

24 اسفند 1401

امروز در فضا: اسکات کلی پس از یک سال از فضا بازگشت

اسکات کلی بعد از یازده ماه اقامت در ایستگاه فضایی و انجام آزمایش ها و مطالعات فراوان، مارس 2016 به زمین بازگشت.

11 اسفند 1401

نبود الگویی تعیین گردشگری کشور را با افول همراه کرده است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، نبود الگویی مشخص گردشگری کشور را با افول همراه کرده است.

19 بهمن 1401

برترین و قوی ترین کرم های ضدجوش برای انواع پوست

تقریبا همه ما در دوران نوجوانی با جوش های پوستی روبرو می شویم. جوش و آکنه سبب کاهش اعتماد به نفس و افزایش اضطراب و افسردگی افراد می گردد. خوشبختانه محصولات متنوعی برای جلوگیری از این جوش های ناخوشایند وجود دارد.

17 بهمن 1401
تعداد: (70)