تصاویر مردی با هزاران زنبور عسل روی بدنش! ، عجیب ترین روش فروش عسل را ببینید

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، سمو با نام مستعار مرد زنبور اغلب کوشش می نماید تا رکورد گینش برای جمع آوری بیشترین تعداد زنبور در بدن انسان را بشکند. وی در سال 2020 در بدنش 49 کیلوگرم زنبور جمع آوری کرد. سمو اخیرا پیروز شد این وزن را به 60 کیلوگرم برساند.

تصاویر مردی با هزاران زنبور عسل روی بدنش! ، عجیب ترین روش فروش عسل را ببینید

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، عبدالوهاب سمو شهروند ترکیه ای در استان وان که 30 سال است به زنبورداری اشتغال دارد، صدها هزار زنبور را در بدنش خود جمع آوری کرد تا توجه مردم را به عسل ارگانیک معطوف کند و در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت گردد.

سمو با نام مستعار مرد زنبور اغلب کوشش می نماید تا رکورد گینش برای جمع آوری بیشترین تعداد زنبور در بدن انسان را بشکند. وی در سال 2020 در بدنش 49 کیلوگرم زنبور جمع آوری کرد. سمو اخیرا پیروز شد این وزن را به 60 کیلوگرم برساند.

وی گفت که آخرین اقدام وی کمی سخت بوده است، زیرا زنبورها تهاجمی بوده اند. سمو توضیح داد: هدف من این است که به 65 کیلوگرم برسم و رکورد جهانی را بشکنم. اگر مورد حمایت قرار بگیرم، می توانم به این هدف برسم. امیدوارم روزی پیروز شوم.

گفتنی است، رکورد گینس برای جمع آوری بیشترین تعداد زنبور در بدن انسان به وسیله یک شهروند چینی شکسته شد. این فرد در بدن خود 63 کیلوگرم زنبور جمع آوری نموده بود.

منبع: فرارو

مردی با هزاران زنبور عسل روی بدنش مردی با هزاران زنبور عسل روی بدنش مردی با هزاران زنبور عسل روی بدنش مردی با هزاران زنبور عسل روی بدنش مردی با هزاران زنبور عسل روی بدنش مردی با هزاران زنبور عسل روی بدنش مردی با هزاران زنبور عسل روی بدنش

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر مردی با هزاران زنبور عسل روی بدنش! ، عجیب ترین روش فروش عسل را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر مردی با هزاران زنبور عسل روی بدنش! ، عجیب ترین روش فروش عسل را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید