کسب و کار

جدول فروش هفتگی بازی بریتانیا؛ EA Sports FC 24 پرفروش ترین بازی هفته

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که بازی EA Sports FC 24 در اولین هفته انتشار خود در صدر جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا قرار گرفته است.

15 مهر 1402

برای آشپزخانه چه نورپردازی مناسب است؟

نورپردازی مناسب آشپزخانه به طراحی زیبا و عملکرد بهتر فضا یاری می نماید. در ادامه مطلب به بعضی از راه ها و نکات مربوط به نورپردازی آشپزخانه می پردازیم. با ما همراه باشید.

6 مهر 1402

منطقه ها آزاد بهشت سرمایه گذاران خرد و کلان ملی و بین المللی است

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، منطقه ها آزاد بهشت سرمایه گذاران خرد و کلان ملی و بین المللی است.

3 مهر 1402

راهنمای خرید بلیط چارتر به قیمت مناسب

آیا تا به حال موقع رزرو بلیط هواپیما با کلمه چارتر برخورد نموده اید؟ چقدر در خصوص بلیط های چارتری می دانید؟ تفاوت آنها با سایر بلیط ها چیست؟ یکی از انواع پرطرفدار بلیط های هواپیما، بلیط چارتر است که تفاوت آشکاری از نظر قیمت با بلیط های عادی دارد؛ اما...

29 شهریور 1402

آیا به فوتبالیست های خارجی اینترنت بدون فیلتر اهدا شد؟

شرکت ایرانسل با انتشار بیانیه ای بیان کرد، هیچ یک از سیم کارت های ثبت شده به نام باشگاه پرسپولیس، از نظر دسترسی به شبکه و اینترنت، تفاوتی با سیم کارت های دیگر این شرکت ندارند. به گفته ایرانسل این باشگاه در صورت تمایل، بایستی این دسترسی را از مراجع ذی ربط،...

29 شهریور 1402

قیمت اطلس G و چهار محصول نو دیگر سایپا اعلام شد

پایان پس از ماه ها انتظار، شورای رقابت بالاخره قیمت اطلس G و چهار محصول تازه گروه خودروسازی سایپا را اظهار داشت. محصولاتی که قیمت آنها به تازگی اعلام شد، پیش تر در مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه به متقاضیان عرضه شده بود.

22 شهریور 1402

استارفیلد رکوردهای بتسدا را جابه جا کرد؛ 6 میلیون بازی کننده در دو روز

بازی استارفیلد (Starfield) یکی از بازی های به شدت مورد انتظار سال 2023 میلادی بود که چندی پیش عرضه شد. این بازی یک اثر تازه از شرکت بتسدا (Bethesda) بوده که شاخصه های مهم این شرکت را دارد. با این حال یک فضای بسیار متفاوت را به کاربران ارائه می دهد. همین موضوع باعث شده...

20 شهریور 1402

موضوع تامین گرمایش بازار تبریز از حدود 20 سال قبل مطرح بوده است

ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، موضوع تامین گرمایش بازار تبریز از حدود 20 سال قبل مطرح بوده است.

19 شهریور 1402

نمایشگر گوشی تازه TCL حسی شبیه کاغذ را به شما منتقل می نماید

شرکت چینی TCL در جریان نمایشگاه IFA 2023 برلین از گوشی هوشمند جدیدش با نام NXTPAPER 40 در دو مدل 4G و 5G رونمایی کرد که از تکنولوژی پیشرفته محافظت از چشم پشتیبانی می نماید.

9 شهریور 1402

بازیگرانی که نام آنها در رکوردهای دنیا به ثبت رسید

تا به حال شده زمانی که به اعداد و ارقام دستمزدهای بازیگران یا اتفاقاتی که در زندگی آنها رخ می دهد، نگاه می کنید، با خودتان بگویید: بابا اینها دیگر رکورد شکسته اند...؟ ما هم همین نظر را داشتیم.

3 شهریور 1402

همه شغل ها نه، ولی هوش مصنوعی این شغل ها را از بین می برد!

دیجیاتو نوشت: مطالعه اجرا شده به وسیله سازمان بین المللی کار (ILO) نشان می دهد هوش مصنوعی مولد احتمالاً نمی تواند روی تمامی ردیف های شغلی تأثیرگذار باشد، ولی بعضی مشاغل دفتری و کارهایی مانند فراوری محتوا اعم از فراوری محتوای متنی، محتوای صوتی و تصویری...

1 شهریور 1402

خرید و قیمت ساک دستی پارچه ای بدون واسطه از کجا؟

ساک دستی پارچه ای به خرده فروشان کمک می کنند تا تبلیغ موثری داشته باشند. این ساک دستی ها از طریق مشتریان نگهداری و حمل می شوند و لوگو آن ها را در سطح شهر نشان می دهند. ساک دستی های پارچه ای سبک وزن و با مقاومت بالا هستند که قیمت بسیار مناسبی دارند. آن ها بهترین...

26 مرداد 1402

آن روی سکه مادرشدن ، آنالیز موانع مادر شدن در گفت وگو با کارشناس مطالعات زنان و خانواده

مادرشدن؛ یکی از حرف و حدیث های دنیای امروز که برای هر کدام از بانوان متاهل نگاهی متفاوت را رقم می زند.

23 مرداد 1402

بازگشت کیلیان ام باپه به تیم اصلی پاری سن ژرمن

کیلیان ام باپه پس از چند هفته حضور در تیم تبعیدی های پاری سن ژرمن، به تمرینات تیم اصلی اضافه می گردد.

22 مرداد 1402

بمب بایرن مونیخ به نفع مهدی طارمی ترکید!

فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح ایتالیا بیان کرد انتقال هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام به بایرن مونیخ نهایی شد و کین چراغ سبز نهایی را به بایرن نشان داده است.

20 مرداد 1402

برترین منطقه ها کاشت نهال زردآلو،آلو و بادام در ایران

منطقه ها و استان­ های ساحلی شمال کشور که دارای شرجی و رطوبت نسبی بالا در هوا هستند نمی ­توانند موجب عملکرد خوب بادام گردد، هر چند احتیاج سرمایی این درختان در زمستان این برترین منطقه ها برای کاشت نهال بادام تامین می گردد.

19 مرداد 1402

کم مصرف ترین خودروها در کشور، عکس

پدال نوشت: مدل های موجود در بازار کشورمان، از نظر اندازه سوخت مصرفی متفاوت هستند. این شرایط با افزایش واردات خودروهای برقی یا هیبریدی، تنوع بیشتری خواهد داشت.

14 مرداد 1402

دولت رییسی صفر از 10 در بخش مسکن

سنجش 10متغیر عملکرد دولت در بخش مسکن نشان دهنده کارنامه صفر سیاستگذار در این حوزه طی دو سال اخیر است. این کارنامه در حالی عملکرد صفر در 10 بخش مهم حوزه مسکن را نشان می دهد که در عین حال نشان دهنده باخت نیمه اول دولت سیزدهم در زمین حساس ترین بازار مصرف خانوار...

14 مرداد 1402

تصاویر مردی با هزاران زنبور عسل روی بدنش! ، عجیب ترین روش فروش عسل را ببینید

سمو با نام مستعار مرد زنبور اغلب کوشش می نماید تا رکورد گینش برای جمع آوری بیشترین تعداد زنبور در بدن انسان را بشکند. وی در سال 2020 در بدنش 49 کیلوگرم زنبور جمع آوری کرد. سمو اخیرا پیروز شد این وزن را به 60 کیلوگرم برساند.

8 مرداد 1402

کالاهای سودآور برای واردات به ایران

واردات کالاهای سودآور به ایران، به عنوان یکی از اصلی ترین فعالیت های تجاری در دنیای امروز، در سطح جهانی بسیار مهم هستند.

29 تیر 1402
تعداد: (177)