خطر ریزش دیوار در مدرسه روستای حسین آباد گرگان رفع نشد

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، دیوار دبستان شهید صمد نژاد حسین آباد در گرگان در خطر ریزش قراردارد.

خطر ریزش دیوار در مدرسه روستای حسین آباد گرگان رفع نشد

پاییز 1400 تعدادی از اهالی روستای حسین آباد ملک با ارسال فیلم و تصاویری به وبلاگ ساعت گلورایا موضوع سست بودن دیوار مدرسه ابتدایی این روستا را مطرح و خواهان پیگیری موضوع شدند.

به گفته اهالی این دیوار بر عکس ظاهرش استحکام کافی ندارد و ممکن است برای دانش آموزانی که در این مدرسه درس می خوانند خطر ساز گردد.

وبلاگ ساعت گلورایا در آن موقع موضوع را از اداره کل آموزش و پرورش گلستان پیگیری کرد که گفته شد گروهی برای بازدید از مدرسه مراجعه نموده اند و قرار است اقدامات لازم برای رفع شدن خطر ریزش دیوار در این زمینه انجام گردد.

حالا پس از گذشت یک سال نایب رییس شورای انجمن مدرسه شهید صمد نژاد حسین آباد به وبلاگ ساعت گلورایا خبر از تحقق نیافتن وعده ها داد.

سلمانی گفت: سال گذشته چند نفر از اداره کل آموزش و پرورش به این مدرسه آمدند و از نقاط خطر ساز فیلم و عکس تهیه کردند و قول رسیدگی به موضوع را دادند.

او اضافه کرد: اما طی این مدت هیچ اقدامی برای رفع کردن مسائل این مدرسه نشد حتی شوفاژ های این مدرسه احتیاج به تعمیر داشت و تازه امروز اقدام به تعمیر آن ها شد و در دو ماه گذشته دانش آموزان در روز های سرد بدون سیستم گرمایشی در کلاس درس حضور داشتند.

سلمانی ادامه داد: پس از نامه نگاری و طرح مجدد موضوع با اداره آموزش و پرورش گرگان امروز معاون پشتیبانی آموزش و پرورش گرگان برای بازدید به این مدرسه آمد و مسائل را مورد آنالیز قرار داد.

او گفت: به ما گفته شد به زودی مسائل این مدرسه حل خواهد شد.

دبستان شهید صمد نژاد حسین آباد بیش از نیم قرن قدمت دارد و در سال 1346 تاسیس شده است.

وبلاگ ساعت گلورایا گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خطر ریزش دیوار در مدرسه روستای حسین آباد گرگان رفع نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر ریزش دیوار در مدرسه روستای حسین آباد گرگان رفع نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید