رونمایی از لیدی گاگا در جوکر 2

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، جوکر 2 یا همان Joker: Folie a Deux یکی از مورد انتظارترین فیلم های 2024 محسوب می گردد. در این فیلم مخاطبان قرار است شاهد حضور زوج مشهور دنیای دی سی یعنی جوکر و هارلی کویین باشند و به همین دلیل تاد فیلیپس (کارگردان) به مناسب ولنتاین تصویری از این دو شخصیت به اشتراک گذاشته است.

رونمایی از لیدی گاگا در جوکر 2

به گزارش ویجیاتو، این نخستین باری محسوب می گردد که هواداران می توانند لیدی گاگا، خواننده مشهور آمریکایی را در نقش هارلی کویین ببینند. طبق گزارشات قبلی، جوکر 2 احتمالا یک اثر موزیکال باشد و مشخصا حضور فردی، چون لیدی گاگا جلوی دوربین برای چنین اثری می تواند امیدبخش باشد.

چند ماه پیش که نخستین تصویر رسمی از فیلم به اشتراک گذاشته شد، فهمیدیم فیلمبرداری نیز شروع شده. در حالی که هنوز اطلاعات زیادی در خصوص جزئیات داستان نداریم، Joker 2 در Arkham Asylum اتفاق خواهد افتاد. این موضوع می تواند با خطوط داستانی مشابه برای این دو شخصیت شرور مطابقت داشته باشد، زیرا هارلی اولین بار در حالی که جوکر را در آرکام معالجه می کرد، با او آشنا شد و سپس عاشقش شد. می توان گفت این روایت، یک نوع عاشقانه دیوانه وار و خطرناک به شمار میرود.

Joker: Folie À Deux در تاریخ 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403) در سینما ها اکران خواهد شد.

منبع: فرارو

به "رونمایی از لیدی گاگا در جوکر 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از لیدی گاگا در جوکر 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید