شماره 8 نشر در ایران منتشر شد

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا ، به نقل از روابط عمومی آژانس ادبی و ترجمه پل، هشتمین شماره مجله انگلیسی زبان PUBLISHING IN IRAN MAGAZINE برای معرفی نشر ایران در دنیا، منتشر شد.

شماره 8 نشر در ایران منتشر شد

مقاله این شماره به ادبیات مدرن ایران اختصاص دارد. در بخش گزارش تاثیر کرونا بر بازار نشر ایران آنالیز، 100 رمان برتر ایرانی معرفی و به حضور آژانس ادبی و ترجمه پل در بازار های بین المللی نشر اشاره شده است. در این شماره بعلاوه مخاطبان با رضا امیر خانی، نویسنده، انتشارات مدرسه، و راحله آدینه پور، تصویر گر ایرانی آشنا می شوند.

معرفی آثار برتر ایرانی برای ترجمه و نشر در کشورهای خارجی، اخبار رویدادهای بین المللی نشر ایران، کتاب های ایرانی در بازارهای نشر دنیا، مبادلات سه ماه اخیر حق انتشار آژانس ادبی پل و معرفی کتاب های ایرانی در سایت آمازون بخش های دیگر هشتمین شماره مجله انگلیسی زبان آژانس ادبی و ترجمه پل است.

شماره هشتم مجله نشر درایران در 36 صفحه به صورت تمام رنگی منتشر و نسخه الکترونیکی آن در اختیار بیش از 2000 ناشر خارجی نهاده شد و نسخه چاپی آن در نمایشگاه های بین المللی کتابی که آژانس ادبی پل حضور پیدا می نماید، توزیع خواهد شد. نسخه الکترونیکی مجله در سایت www.pol-.ir قابل دسترسی است.

آژانس ادبی و ترجمه پل از معرفی آثار و فعالیت های ناشران، موسسات فرهنگی و ادبی، نویسندگان، مترجمان و تصویرگران ایرانی در این مجله استقبال می نماید. دریافت فرم به وسیله ارسال ایمیل به نشانی [email protected] امکان پذیر است.

دانلود نشریه

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "شماره 8 نشر در ایران منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره 8 نشر در ایران منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید