مارگو رابی به فیلم نو وس اندرسن پیوست

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، مارگو رابی در کنار تام هنکس، آدرین برودی و تیلدا سوینتن در فیلم تازه وس اندرسن ایفای نقش خواهد نمود.

مارگو رابی به فیلم نو وس اندرسن پیوست

هالیوود ریپورتر در گزارشی اعلام نموده مارگو رابی که این روزها به خاطر بازی خوب اش در جوخه انتحار حسابی مورد توجه سینمادوستان قرار گرفته، به جمع بازیگران فیلم تازه وس اندرسون پیوسته است. این بازیگر سی ویک ساله استرالیایی پیش از این در فیلم گزارش فرانسوی با اندرسون همکاری نموده بود. گزارش فرانسوی برای اکران در پاییز برنامه ریزی شده و اینطور که پیداست، پس از نمایش آن برای تماشای فیلم بعدی اندرسون لازم نیست خیلی صبر کنیم.

فیلم تازه وس اندرسن قرار است در اویل شهریورماه (اواخر آگوست) در اسپانیا جلوی دوربین برود و هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده و اطلاعاتی از داستان اش در دسترس نیست. علاوه بر وظیفه کارگردانی، نوشتن فیلم نامه این پروژه هم بر عهده اندرسون بوده و از میان بازیگران سرشناس آن می توان به تام هنکس، تیلدا سوینتن، آدرین برودی و بیل مری اشاره نمود.

رابی ایضاً در فیلم بابل یا بابیلون (Babylon) به کارگردانی دیمین شزل هم در کنار برد پیت و اما استون به ایفای نقش می پردازد. داستان فیلم بابل در اواخر دهه 1920 میلادی رقم می خورد. زمانی که سینما از فیلم های صامت به سمت آثار صدادار در حال حرکت است. اینطور که پیداست پنجمین فیلم دیمن شزل به زندگی شخصی و حرفه ای چند سینماگر می پردازد و داستان ظهور و سقوط آن ها را به تصویر می کشد. هالیوود ریپورتر فیلم نامه بابل را شبیه به رمان تحسین شده گتسبی عظیم توصیف نموده و علاوه بر این نوشته اف. اسکات فیتزجرالد، چنین داستان هایی همیشه فیلم هایی همانند سانست بلوار و آرتیست را به یاد سینمادوستان می آورند.

فیلم های وس اندرسن همیشه به خاطر سبک تصویربرداری منحصر به فرد و شیوه روایی خاصشان تحسین شده اند. از ویژگی های مهم سینمای او می توان به ترکیب فرم فضاسازی فانتزی بصری و استفاده از رنگ بندی های صحنه ها و قاب بندی های مرکزی اشاره نمود. اندرسون از رنگ ها و ترکیبات رنگی مختلفی در کارهایش استفاده می نماید و هر صحنه مجموعه رنگ های معین و از پیش معین شده ای دارد. پالت رنگی اندرسون مثل سبک فیلم سازی اش تعمدی است. رنگ ها می تواند موجب برانگیخته شدن احساس مخاطبان و انتقال حس صحنه به آن ها شوند. به همین دلیل شور و هیجان خاصی در آثار او جریان می یابد و ترکیب این رنگ بندی های مجذوب نماینده با لباس ها و گریم جالب بازیگران، صحنه های به یادماندنی را خلق می نمایند.

منبع: HollywoodReporter

منبع: دیجیکالا مگ

به "مارگو رابی به فیلم نو وس اندرسن پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارگو رابی به فیلم نو وس اندرسن پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید