واگذاری 10 درصدی سهام استقلال و پرسپولیس به وسیله بورس

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، احمد امیرآبادی فراهانی امروز (سه شنبه، سوم اسفند) مجلس شورای اسلامی و در جریان آنالیز لایحه بودجه سال 1401 اظهار کرد: مجلس در بودجه سال گذشته تصویب کرد باشگاه های استقلال و پرسپولیس به وسیله بازار سرمایه واگذار شوند.

واگذاری 10 درصدی سهام استقلال و پرسپولیس به وسیله بورس

وی متذکر شد: ذکراین نکته حائز اهمیت است که سال های گذشته هم چندین بار بحث واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس مطرح شده بود، اما متأسفانه دولت قبل اراده لازم را در این باره نداشت و گویا یک اراده سیاسی در پشت پرده وجود داشت تا این دو باشگاه تحت مالکیت دولت باقی بمانند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: سیداحسان خاندوزی از زمانی که تصدی وزارت امور مالی و دارایی را بر عهده گرفت به سازمان خصوصی سازی دستور داد هر چه زودتر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به طرفداران این دو باشگاه به مردم واگذار گردد.

امیرآبادی فراهانی یادآور شد: چندین جلسه درباره نحوه واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس برگزار و در هیئت واگذاری این دو باشگاه تأکید شد که در مرحله اول 10 درصد از مالکیت و سهام این دو باشگاه به طرفداران واگذار گردد و حتماً این موضوع به وسیله بورس محقق می گردد.

نماینده مردم قم در مجلس بیان نمود: ما پیگیر واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به وسیله بازار بورس هستیم و اجرای این کار شروع شده و دیگر نیازی به تصویب قانون در این باره نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واگذاری 10 درصدی سهام استقلال و پرسپولیس به وسیله بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری 10 درصدی سهام استقلال و پرسپولیس به وسیله بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید