گران ترین خانه در تاریخ کالیفرنیا ، عمارت 150 میلیون دلاری برای فرزند غول رسانه ای جهان

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، فرزند 48 ساله روپرت مرداک و مدیر عامل شرکت رسانه ای فاکس یک ویلای 150 میلیون دلاری در لس آنجلس خرید و رکورد تاریخ ایالت کالیفرنیا را شکست.

گران ترین خانه در تاریخ کالیفرنیا ، عمارت 150 میلیون دلاری برای فرزند غول رسانه ای جهان

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا به نقل از ای پی، لاکلن مرداک فرزند روپرت مرداک که رئیس مشترک شرکت نیوز کورپ هم هست، بنای 2200 مترمربعی متعلق به دهه 1930 را به عنوان گران ترین ساختمان مسکونی تاریخ لس آنجلس از آن خود کرد. این عمارت اشرافی به شیوه معماری نئوکلاسیک فرانسه در زمینی به وسعت چهار هکتار ساخته شده و رونالد ریگان و همسرش نانسی زمانی در یکی از بخش های پشتی ساختمان اصلی آن زندگی می کردند.

مالک این عمارت هر سال باید رقمی در خدود 1.3 میلیون دلار مالیات بپردازد؛ پولی که با آن می توان یک خانه خوب در لس آنجلس خرید. ویلای مرداک 18 اتاق خواب و 24 سرویس حمام دارد و طراح و معمار آن کسی نیست جز سومنر اسپالدینگ که در اوایل دهه 1950 از دنیا رفت و از مشهورترین معماران آمریکا بود.

خرید و فروش خانه های رویایی در کالیفرنیا در سال های اخیر رونق گرفته و از هفت معامله بالای 100 میلیون دلاری، شش مورد در محدوده لس آنجلس بوده است. تنها مورد خارج از این محدوده هم مربوط به معامله عمارتی 117 میلیون دلاری در سال 2013 در شمال کالیفرنیاست.

منبع: همشهری آنلاین

به "گران ترین خانه در تاریخ کالیفرنیا ، عمارت 150 میلیون دلاری برای فرزند غول رسانه ای جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین خانه در تاریخ کالیفرنیا ، عمارت 150 میلیون دلاری برای فرزند غول رسانه ای جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید