یک نقص تازه؛ سوختگی نمایشگر در آیفون15!

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، زومیت نوشت: طبق اعلام افشاگری به نام Tarunvats33، مشکل سوختگی نمایشگر نیز به لیست مسائل قبلی پرچمدار 2023 اپل اضافه شده است.

یک نقص تازه؛ سوختگی نمایشگر در آیفون15!

پدیده سوختگی نمایشگر زمانی رخ می دهد که تصویری برای مدت طولانی به طور ثابت روی نمایشگر باقی بماند. این مورد بیشتر در صفحه نمایش های OLED رخ می دهد و جالب اینکه حتی با خاموش بودن آیفون 15 پرو مکس، سوختگی نمایشگر همچنان قابل مشاهده است.

افرادی که آیفون 15 پرو مکس آن ها مشکل سوختگی نمایشگر دارد، گزارش هایی را در ردیت مطرح نموده اند. در این میان تصویری که یکی از دارندگان گوشی مذکور به اشتراک گذاشته بود با سرعت زیاد بین رسانه ها و کاربران دست به دست شد زیرا جلوه ای شبح مانند از کیبورد مجازی QWERTY را روی نمایشگر نشان می دهد. کاربری که با این مشکل روبرو شده است، در ردیت نوشت:

من هم همین مشکل را دارم. اپل آن را تعویض خواهد نمود. چنین مسئله ای غیرمعمول به نظر می رسد و من تا به امروز پنج گزارش مشابه دیده ام، اما قطعاً نقص بزرگی محسوب می گردد که در مدل های قبلی آیفون وجود نداشت.

باید توجه داشت ایجاد پدیده سوختگی نمایشگر به زمان نسبتاً زیادی احتیاج دارد، این یعنی مشاهده چنین مسئله ای روی صفحه نمایش آیفون 15 پرو مکس، نشان از نقص احتمالی در فراوری نمایشگر دستگاه مذکور دارد. در هر صورت، اپل باید گوشی کاربرانی را که با این مورد روبرو شده اند تعویض کند؛ زیرا مشکل کاملاً سخت افزاری است و آپدیت نرم افزاری کمکی به برطرف آن نمی کند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "یک نقص تازه؛ سوختگی نمایشگر در آیفون15!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نقص تازه؛ سوختگی نمایشگر در آیفون15!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید