جدول فروش هفتگی بازی بریتانیا؛ EA Sports FC 24 پرفروش ترین بازی هفته

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که بازی EA Sports FC 24 در اولین هفته انتشار خود در صدر جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا قرار گرفته است.

جدول فروش هفتگی بازی بریتانیا؛ EA Sports FC 24 پرفروش ترین بازی هفته

تعداد نسخه های فروخته شده نوترین نسخه از سری شبیه ساز فوتبال کمپانی الکترونیک آرتز، در هفته اول 30 درصد کمتر از فیفا 23 در زمان عرضه است که البته منطقی است. در واقع انتظار می رفت که تغییر نام این سری تأثیر کوتاه مدتی بر فروش داشته باشد و ممکن است افزایش فروش دیجیتال بازی این شکاف به وجود آمده در فروش را کاهش دهد.

حتی با وجود این کاهش فروش، EA Sports FC دومین بازی بزرگ از نظر فروش در هفته اول در خرده فروشی ها است که تنها پشت سر بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom واقع شده است. البته از نظر فروش دیجیتالی این بازی ممکن است که بزرگ ترین بازی سال باشد. در هر صورت تمامی نسخه های بازی در مقایسه با فیفا 23 از نظر فروش، کاهش از خود نشان داده اند. اگرچه فروش نسخه ی سوییچ اندکی افزایش یافته است.

در بخش های دیگر از جدول موارد قابل توجهی برای آنالیز وجود ندارد. مورتال کامبت 1 به عنوان ریبوت نو این سری که به تازگی عرضه شده و در هفته گذشته به عنوان اولین هفته عرضه خود در جایگاه اول جدول نهاده شد، با 83 درصد کاهش در فروش هفتگی به رتبه دوم سقوط کرد و با هاگوارتز لگسی، ماریو کارت 8 دلوکس و جی تی ای 5، پنج بازی برتر را تکمیل کرد.

لازم به ذکر است که در این میان تبلیغات نو خرده فروشی ها باعث شد که دو بازی نسبتاً قدیمی شاهد بازگشت خود به جدول باشند. بازی The Witcher 3: Complete Edtion پس از افزایش فروش 59 درصدی در رتبه 10 نهاده شد و Star Wars Jedi: Survivor نیز به لطف افزایش 216 درصدی فروش خود به جایگاه هشتم دست یافت

در ادامه می توانید 10 بازی برتر را در هفته منتهی به 30 سپتامبر 2023 (8 مهر 1402) مشاهده کنید.

نام بازیجایگاه فعلیجایگاه قبلی
EA Sports FC 241-
Mortal Kombat 121
Hogwarts Legacy32
Mario Kart 8 Deluxe45
Grand Theft Auto V58
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom69
Minecraft: Nintendo Switch Edition710
Star Wars Jedi: Survivor8-
Call of Duty: Modern Warfare 2914
The Witcher 3: Wild Hunt - Complete Edition1022

منبع: Gamesindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ

به "جدول فروش هفتگی بازی بریتانیا؛ EA Sports FC 24 پرفروش ترین بازی هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول فروش هفتگی بازی بریتانیا؛ EA Sports FC 24 پرفروش ترین بازی هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید