شما هم این مرد را در خواب شبتان دیده اید؟

به گزارش وبلاگ ساعت گلورایا، خواب عجیب

در سراسر دنیا، هر شب هزاران هزار نفر این خواب عجیب و این چهره را در خواب می بینند! احتمالا به نظرتان بسیار ترسناک است اما اگر شما و یا یکی از دوستان و نزدیکانتان این مرد را تا به حال در خواب دیده باشید، این به آن معناست که این ماجرا به شما هم سرایت نموده است و دامن شما را هم گرفته است و شما هم می شوید جز همان هزاران هزاران نفری که چهره این مرد را دیده اند. فرقی هم ندارد که در ایران باشید یا در فرانسه و یا آفریقا… این ماجرا موضوعی همه گیر و عجیب است که سر دراز دارد. در ادامه با خبرنگاران باشید تا درباره این تصویر به شما بگوییم…

شما هم این مرد را در خواب شبتان دیده اید؟

این ماجرای عجیب و مرموز در سال 2008 در کشور آمریکا شهر نیویورک آغاز شد و از این قرار است که یک بیمار خانم به پیش یک روانپزشک می رود و می گوید هر شب خواب عجیب می بیند. او در خواب مردی را می بیند و این اتفاق بارها و بارها افتاده است و او با این مرد در خواب صحبت می نماید. این خانم گفته که حتی یک بار هم تا حالا مردی با چنین ویژگی هایی را در جهان وقعی دیدار نکرده است اما او را به طور مرتب در خواب می بیند.

روانپزشک از آن خانم می خواهد تا تصویر مرد را بکشد و آن خانم هم این کار را می نماید. مدتی می گذرد و بیمار دیگری به پیش این روانپزشک می نماید و ادعا می نماید که این مرد را دیده است و همان تصویر را نشان می دهد. این اتفاق به نظر روانپزشک عجیب و غریب می آید و به همین علت تصمیم می گیرد تا این عکس را برای بقیه همکارانش هم ارسال کند. دوباره بعد از گذشت چند ماه، چند بیمار دیگر هم به دکتر می گویند که این مرد را چندین بار در خواب دیده اند! آن ها گفته اند که این مرد با آن ها غذا می خورد و به همراه آن ها پرواز می نماید!

جالب است بدانید که همه افرادی که این مرد را دیده اند در شهرهای مختلفی بوده اند، از نیویورک گرفته تا تهران، پاریس و… عجیب بودن ماجرا باعث شد تا حتی سایتی هم با همین عنوان راه اندازی گردد. در این سایت، افرادی که این مرد را دیده اند، در خصوص این خواب بحث می نمایند و از آن صحبت می نمایند.

تئوری هایی که درباره این مرد بیان شده است

این موضوع و همه گیر شدن آن باعث پر رنگ شدن و مهم شدن آن شد و به همین علت محققان زیادی درباره این موضوع تحقیق کردند. بعد از تحقیقات زیاد آن ها 3 تئوری را انتشار دادند:

اولین تئوری

یک نظریه روانکاوی به نام نظریه یونگ وجود دارد که بر طبق آن، تصاویری که بیماران در خواب دیده اند در واقع تصویر یک مرد در دوران کهن است که در فکر و ضمیر ناخودآگاه افراد به جای مانده است و آن ها در مواقع سختی به طور ناخواسته این تصویر را به یاد می آورند. البته که این تصویر برای افراد احساساتی پر رنگ تر است.

تئوری دوم: تئوری ماورای رویا

تئوری دوم بسیار ترسناک و در عین حال مجذوب کننده است اما از نظر علمی اعتبار بالایی ندارد. طبق این نظریه، این مرد واقعی است توانایی خارق العاده ای دارد که به واسطه آن می تواند به خواب افراد وارد گردد.

تئوری سوم: تئوری تقلید رویا

طبق این تئوری، این پدیده یک بار بصورت کاملا اتفاقی اتفاق افتاده است و بعد از آن به علت حس ارتباطی که بین مردم وجود دارد، تقلید شده است.

نظر شما راجع به این پدیده چیست؟ آیا تا حالا این مرد را در خواب دیده اید؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: الی گشت

به "شما هم این مرد را در خواب شبتان دیده اید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شما هم این مرد را در خواب شبتان دیده اید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید